Zekersquote:
Ik keek vanmiddag op de site, toen hij nog wel deed maar kon er niks over vindenquote:Op zondag 12 juli 2009 18:45 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zekers, vanmiddag nog bij dat beachvolley gedoe geweest, wat een bende met dit weer.
Nou ligt verdomme de site van bruins eruit door te veel 'connecties', iemand enig idee welke band er is vnaaf?
Oke, nja zal wel weer een van de standaard bands zijn, dus weer avondje taveerne en geen bandzaalquote:Op zondag 12 juli 2009 18:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik keek vanmiddag op de site, toen hij nog wel deed maar kon er niks over vinden
Taveerne daar begin ik ook altijd tot een uurtje of 12 dan naar Clubbin'.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Oke, nja zal wel weer een van de standaard bands zijn, dus weer avondje taveerne en geen bandzaal.
Ja dat is voor de meeste zo, maar clubbin' ben ik na een uur wel weer zat dus daarna meestal delle of bandzaalquote:Op zondag 12 juli 2009 18:57 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Taveerne daar begin ik ook altijd tot een uurtje of 12 dan naar Clubbin'.
Dat is er sowieso niet bij bruins en daarbij is muziek wel heel belangrijk, vooral de manier hoe het klinkt en hoe het gedraaid wordt.quote:
Wou er ook nog wel heen maar vond het een beetje te gek om tegen 1 uur nog entree te gaan betalen, toen maar bij Morshuis gezeten , ook zeker gezelligquote:Op zondag 12 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
CSI gisteren ging ook alleen maar om de muziek . GEBROEDERS KO GEWELDIG JONGENS !!!
bier was er niet.
Sterker nog, je kon maar tot 12 uur naar binnen.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:16 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Wou er ook nog wel heen maar vond het een beetje te gek om tegen 1 uur nog entree te gaan betalen, toen maar bij Morshuis gezeten , ook zeker gezellig.
mooiquote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Phoe dancevalley was top! Hele dag zonnetje en feesten
Ow dat wist ik niet eens, blij dat ik er niet heen ben geredenquote:Op zondag 12 juli 2009 19:29 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Sterker nog, je kon maar tot 12 uur naar binnen.
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht makenquote:Op zondag 12 juli 2009 21:24 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ow dat wist ik niet eens, blij dat ik er niet heen ben gereden. En veel politie daar trouwens?, hoorde dat ze half Geesteren hadden afgezet?
jij bent ook echt een relschopper oniequote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht maken
Bengeltjequote:Op zondag 12 juli 2009 21:25 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt. Ik werd nog weggeduwd door de politie omdat ik geen uitdagende opmerkingen tegen de politie mocht maken
valt mee. De politie zegt tegen zo'n kerel: Ga eens weg daar.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:26 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
jij bent ook echt een relschopper onie
Haha,, die lui van de Tubbergse politie zijn zo ongelooflijke zeikerds, zelf met carnaval kunnen die niet zonder een grapje.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:27 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
valt mee. De politie zegt tegen zo'n kerel: Ga eens weg daar.
Zeg ik zo keihard: GOED GEZEGD, ECHT GOED GEZEGD.
En toen werd ik 50 meter weggeduwd
Klopt met carnaval hebben wij ook bijna altijd mot met de cops.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:28 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Haha,, die lui van de Tubbergse politie zijn zo ongelooflijke zeikerds, zelf met carnaval kunnen die niet zonder een grapje.
Ja denk dat het busje hier ook zo is , dus zal de laptop ook is opbergen, prettige avond aan ieder hierquote:Op zondag 12 juli 2009 21:30 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Klopt met carnaval hebben wij ook bijna altijd mot met de cops.
Maar ik ga me nou ff douchen en dan lekker naar Bruins.
Tot vanavond hé
quote:Een 28-jarige man uit Nijverdal is zondagmorgen na discotheekbezoek in Duitsland, tijdens de terugreis overleden.
Het slachtoffer was samen met drie anderen uit geweest in een discotheek in Uelsen. Rond zes uur waren de vier vertrokken richting Hellendoorn. Een van hen werd thuis afgezet, daarna reden de anderen door naar de woning van de eigenaar van de auto. Daar ontdekten de bestuurder en bijrijder dat de Nijverdaller – die op de achterbank had liggen slapen – niet meer ademde.
De man werd nog gereanimeerd, maar toen de gealarmeerde ambulance ter plaatste kwam, constateerde het personeel dat de 28-jarige Nijverdaller was overleden. Omdat de doodsoorzaak niet duidelijk is, is de politie een onderzoek gestart.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |