Ooh ik dacht dat het paardrijden was afgelast? Of vandaag niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:27 schreef Samzz het volgende:
Het ruiterbal dus. Mag best, het is Grolsch he.
Zo, eerst even lekker weekend vieren en dan maandag herr. Dokter maar eens bellen.
Nah, gisteren. Vandaag moet alles gewoon doorgaan denk ik zo. Als al het water weggetrokken is. T feestje is altijd wel goed. Ik wilde ook gaan, maar m'n voeten zijn nu al dood, kan je nagaan wat ik heb als er nog een hele avond achteraan komtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:28 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ooh ik dacht dat het paardrijden was afgelast? Of vandaag niet?
Ik zei tegen mijn moeder: Ik ga vanavond naar CSI
Moeder: Dat is toch afgelast?
Ik : Ik ga niet voor dat paardrijdendoh.
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werkenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Rumille het volgende:
Avond mede-Tukkers.
Vandaag opeens tot 3 uur uitgeslapen, geen idee hoe dat komt.
CSIquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hrm, wat zal ik vanavond eens gaan doen...
Wat voor werk doe je nu?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werken
Ik hou trouwens heul niet van dat soort serie'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:08 schreef Chr1st1aan het volgende:
Vond het al zo vaag , wie gaat er op zaterdag avond "gezellig CSI kijken"
Mwah om daar nou 4 uur voor te rijden..quote:
Voor jou bedoel ik CSI Miamiquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mwah om daar nou 4 uur voor te rijden..
Denk dat ik ga bankhangen met met vrienden, filmpje, paar pilsjes 14.gif
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat stond ook bij mij in de planning. Maar ik moest werken
Beviel goed?
Voelt inderdaad heerlijk uitgerust, al keek ik raar op toen er op m'n wekker 15:02 stond. Dacht eerst dat iemand een geintje had uitgehaald, maar ook m'n mobieltje en horloge zeiden het en zelfs m'n broer was wakker, dus het moest wel waar zijn.quote:
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?quote:
Ja goed hoor. wel enorm warm overdag maar ik vermaak me wel met zonnen en zwemmenquote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:41 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
En hoe bevalt de vakantie tot nu toe?
Etos nog steedsquote:
Ooooh u had dus alleen een heule lange vakantie daarquote:
Nou fijn met dit weer, of is het daar droog?quote:
quote:Op zondag 12 juli 2009 12:33 schreef Chr1st1aan het volgende:
[..]
Nou fijn met dit weer, of is het daar droog?
Chillen, net 2 uur thuis ofzo , vanavond balletje tikken als het droog blijft.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Jah hier ook regen, ik ga denk ik ook pas er laat heen..
En vanavond van 7 tot 1 werken
Wat doe jij vandaag dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |