Dan ga ik nooit nekken, maar krijg alleen een ergere koppijn en een nog ranziger smaak in mn bek, da's ook niet allesquote:Op maandag 13 juli 2009 13:20 schreef Robinhoo het volgende:
Omdat ik een kater heb
Ik ookquote:Op maandag 13 juli 2009 13:22 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dan ga ik nooit nekken, maar krijg alleen een ergere koppijn en een nog ranziger smaak in mn bek, da's ook niet alles
En, hoe smaakt ie?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:24 schreef Robinhoo het volgende:
Heb net 4 pangavissen gehad. Ik durf nu me 1e peuk van de dag te roken
PICSquote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Er werkt hier een best wel lief roodharig meisje
Whehe, was nog mot geweest las ik op Tubantia. 15-jarige jongen uit Wierden klappen gehad van de beveiliging?quote:Op maandag 13 juli 2009 14:58 schreef Robinhoo het volgende:
Gisteren paar lui in de taveerne die zo nodig een strijkplank moesten meenemen.
HELLO HET IS GEEN CARNAVAL.
Ey lol dat heb gezien. Ik wou nog bijna helpenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Whehe, was nog mot geweest las ik op Tubantia. 15-jarige jongen uit Wierden klappen gehad van de beveiliging?
Kunnen ze bier op zettenquote:Op maandag 13 juli 2009 15:09 schreef Samzz het volgende:
Een strijkplank? Why the hell een strijkplank?
Ik wil in de zon zitten, maar hij piept steeds achter de wolken
have funquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik ga jullie voor 2 weken verlaten
Ik vertrek morgen vroeg naar Scheveningen voor enkele dagen, en dan lig ik een week onder de Spaanse zon in Mallorca
ie waquote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik vertrek morgen vroeg naar Scheveningen voor enkele dagen, en dan lig ik een week onder de Spaanse zon in Mallorca
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
veel plezierquote:
quote:Op maandag 13 juli 2009 15:45 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Praat me er niet vanquote:Op maandag 13 juli 2009 18:33 schreef ReMcOrE het volgende:
aftermovie Freshtival voor de mensen die 27 juni ook op 't Rutbeek waren
welke Mac?quote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Praat me er niet van
Één van de drukste dagen ooit bij de Mc gehad toen, met een minimale bezetting (lees: 4 man) bij de Mc
jij balenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:07 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Praat me er niet van
Één van de drukste dagen ooit bij de Mc gehad toen, met een minimale bezetting (lees: 4 man) bij de Mc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |