quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig wat te drinken.
quote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig biertjes drinken.
In de bouwvak behoord een student te werkenquote:Op maandag 13 juli 2009 19:14 schreef Robinhoo het volgende:
Het is bijna bouwvak dus, en ik heb wel keer zin om te gaan voetballen en daar gezellig biertjes drinken.
Heb ik ook gestaan, vanaf een uur of 12.quote:Op maandag 13 juli 2009 19:58 schreef Mdrop het volgende:
[..]
In de bouwvak behoord een student te werken. Wat een feest gister bij bruins
, voor het eerst gewoon NIET in de tavernee geweest, weer ook direct dat ik dat vaker ga doen, cambells ofzoiets was zeker goed
!
Owja examen-kandidaten dan heb je 12 weken vakantiequote:Op maandag 13 juli 2009 20:02 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb ik ook gestaan, vanaf een uur of 12.
En ik werk juist niet in de bouwvak? Heb nu al 5 en half week gewerkt dan vind ik het in de bouwvak wel goed geweest.
Te jammer.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef rulerofdeath het volgende:
[ afbeelding ]
dat poppetje heb ik ook
Heb jij nog iets meegekregen van die uitsmijter die is aangehouden?quote:Op maandag 13 juli 2009 20:03 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Owja examen-kandidaten dan heb je 12 weken vakantie, moet het verdomme doen met een schamele 6.5 weken
.
[..]
Te jammer.
Joa hoorde dat paar rokende-kameraden het hadden gezien ofzo, maar boeit me geen donder, kan wel opschieten met die lui en wil dat graag zo houden, niets beter dan om half 12 langs de rij te lopen en via de zijkant naar binnen te gaanquote:Op maandag 13 juli 2009 20:04 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Heb jij nog iets meegekregen van die uitsmijter die is aangehouden?
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:14 schreef Mdrop het volgende:
[..]
* Mdrop gaat de RTM van 7 installeren, tot laters!
Jij niet, nee. Straks raak je nog geblesseerd.quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Samzz het volgende:
Ik ga de 19e voetballen op het AC/Dixie voetbaltoernooi. Dat is wel genoeg voor een jaar.
Daarbij, wij mochten toch niet meedoen
quote:Op maandag 13 juli 2009 20:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Jij niet, nee. Straks raak je nog geblesseerd.
dat hej mangsquote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:21 schreef Mdrop het volgende:
Wel stoer die poster van GoFast op de zijkant, buitenlands merk met een eenmalige slogan als
'Vaak buj te Bange'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |