Over dit soort voorspelbare reacties is ook al een topic geopend. De conclusie was geloof ik dat alleen falers zoiets doen.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:
Omdat ik om wat meer respect vraag?quote:
Respect vragen op een internetforumquote:
Avatar van een voetballer hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
Maar je hebt wel een toffe, oerhollandse naam.
Klopt, wij wo'ers worden ook gepest, dat wij autistisch zijn kunnen wij niks aan doen! En wij hebben wel meisjes aangeraakt hoor! Mijn zusje, mijn moeder, zo ik heb er al 2 genoemd, nu jij weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:50 schreef afcajos het volgende:
TS, heb je door dat je nu enorm hapt? Natuurlijk snappen die lui dat de maatschappij ook arbeiders nodig heeft. Ze vinden het gewoon leuk om ze een beetje uit de tent te lokken. Als je er niet op reageert houdt het vanzelf wel op. (of niet)
Daarentegen, ik vind het leuk om WO'ers te pesten met dat ze autistisch zijn en nog nooit een meisje hebben aangeraakt. Zo gaat dat heen en weer
Gelukkig is een foto van een kat, het minst gebruikte dier voor plaatjes op de hele interwebz, veel toffer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avatar van een voetballer hebbenMet zijn apebek.
Heb je nou al die Iphone met KPN abbo bij de Media Markt gekocht? Als nog steeds met T-mobile.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Klopt, wij wo'ers worden ook gepest, dat wij autistisch zijn kunnen wij niks aan doen! En wij hebben wel meisjes aangeraakt hoor! Mijn zusje, mijn moeder, zo ik heb er al 2 genoemd, nu jij weer.![]()
![]()
Dat was een lemming van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je nou al die Iphone met KPN abbo bij de Media Markt gekocht? Als nog steeds met T-mobile.
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
respect? Dat woord is echt zo overrated
Respectquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
respect? Dat woord is echt zo overrated
Weet ik. Maar je hebt wel spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat was een lemming van mijn kant.![]()
En nee, ik werk niet bij de mediamarkt en ik vind de iPhone gay.
Klopt ik heb spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RespectWat nou spekjes? Respect achterlijk woord inderdaad.
[..]
Weet ik. Maar je hebt wel spierpijn.
Dat is dus m'n klachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
In tha real life zijn er vast weinig tot geen helden die je belachelijk zitten te maken omdat je geen WO hebt gedaan. Juist, die zitten alleen op internet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat is dus m'n klacht![]()
Dat haantjesgedrag is helemaal niet grappig, het wordt pas grappig als dat soort lui door de mand vallen. Een voorbeeldje is Crane. Die gast zat op alles en iedereen te zeiken die niet perfect was, tot er een foto van hem verscheen waaruit bleek dat-ie er zelf helemaal niet zo perfect uit zietHelaas gebeurt zoiets maar zelden.
En wat dat happen betreft, hmm ... beetje makkelijke uitvlucht vind ik. Zo kun je nooit verliezen, je moet ze ze volgens jou maar laten doen er nooit iets van zeggen en ze houden vanzelf op. Daar geloof ik niets van, er zitten idd heel wat trollen op fok!, maar sommigen menen het ook echt
quote:
Hij boekt je anders wel met z'n paardjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.
Prutser, zo kun je alles omdraaienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:58 schreef Samson het volgende:
Ik denk dat het probleem eerder bij jezelf ligt. Als je gewoon lekker in je vel zou zitten en tevreden met wie je bent had je met die opmerkingen vast geen moeite. Het lijkt er dus gewoon op dat je je minder voelt dan een ander omdat die meer opleiding heeft. Dus of, klaag niet, of ga zelf verder studeren. De keus is nog altijd aan jezelf. Succes.
Trouwens, was dat figuur ook degene die zo krampachtig aan de kaste vast hield, en zich daarbij ongetwijfeld in de bovenste had gezet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.
Zeg eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Is dat nou dé officiele jan met de pet? Waar iedereen het altijd maar over heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb jan met de pet gevonden! Hij stond op pagina 2 van Google afbeeldingen!
[ afbeelding ]
Respect voor de kaste, knul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens, was dat figuur ook degene die zo krampachtig aan de kaste vast hield, en zich daarbij ongetwijfeld in de bovenste had gezet?
ik denk het wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is dat nou dé officiele jan met de pet? Waar iedereen het altijd maar over heeft
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
Ik voel me helemaal niet minder, ik zeg zelf ook niet dat ik minder gestudeerd heb. Ik ben hier zelf nog nooit het slachtoffer van geweest. Anderen wel, ik neem het op voor de armen
Ze zijn niet voor niks arm.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?
Maar daarmee beledigt TS de armen en doet hij net zoals degene die hij in de OP beschrijftquote:
Nee. Dat beweer ik nergens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?
Waarom open je dit topic dan? Vermits je zelf niet arm bent. (tenminste zo beweer je toch)quote:
Laten we zeggen dat ik ongeveer tussenbeide zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic dan? Vermits je zelf niet arm bent. (tenminste zo beweer je toch)
al helemaal nu kleine turkjes en grote antillianen dat woord gebruikenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.
Tja, internet hé. Wat ga je er aan doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:18 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik ongeveer tussenbeide zit.
Het punt is niet dat de armen te zwak zijn om zich te verdedigen op fok!, het punt is dat ze overrompeld worden door een enorme meerderheid (zelfverklaarde) Universiteitssnobjes met een te grote bek. Daar stoor ik me aan, die grote bek hoeft helemaal niet, het is meestal niet grappig
Een topic openen op fok!quote:
Jezelf ''arbeider" noemen en dan nog verwachten dat je wat bereikt in je leven, je bent een typisch voorbeeld van de luie maatschappelijke instelling in dit land. Alleen de elite, wij dus als WO'ers, zorgen dat dit land nog enigszins iets bereikt, als we al blijven na het afstuderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
Als arbeider ben je hopeloos afgeschreven op fok!, maar eigenlijk iedereen die geen 5 jaar universiteit gedaan heeft lijkt hier niet echt welkom te zijn![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jezelf ''arbeider" noemen en dan nog verwachten dat je wat bereikt in je leven, je bent een typisch voorbeeld van de luie maatschappelijke instelling in dit land. Alleen de elite, wij dus als WO'ers, zorgen dat dit land nog enigszins iets bereikt, als we al blijven na het afstuderen.
Je mag ons wel op je bloten knieën bedanken voor al dat moois om je heen, bedenk dat de volgende keer weer naar je lowlife baantje gaat in de videotheek
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je?quote:
N 4 jaar had ik net mijn Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
5 jaar over de universiteit doen
Gewoon in 4 jaar, inclusief master, zoals het hoort
Wat moet hij reageren dan, op zo'n troll reactiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je?
Ik zat nog nét in de lichting dat het wel mocht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat mocht zomaar? Tegenwoordig word je eruit getrapt als je na 2 jaar je P niet hebt
Namen willen we, zodat we ze er als gemeenschap op kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over obvious trolls als Beaugard, maar over dat stel betweters die wel menen wat ze zeggen
Want fok is van ons allemaal en daar mogen we best een beetje zuinig mee zijn voor onze kinderen en het dus niet laten verpesten door een enkeling.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Namen willen we, zodat we ze er als gemeenschap op kunnen aanspreken.
Namen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over obvious trolls als Beaugard, maar over dat stel betweters die wel menen wat ze zeggen
NEEN!quote:
Maak jij ook wel eens een post zonder een semi-grappig plaatje danwel filmpje? Of is dat gewoon een soort van tick?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:35 schreef Barachem het volgende:
[..]
NEEN!
Geen namen voor jou, luie lutser!
[ afbeelding ]
Wat denk je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Maak jij ook wel eens een post zonder een semi-grappig plaatje danwel filmpje? Of is dat gewoon een soort van tick?
Eentje waarin jij zelf ook een actieve rol had?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
Ik kan wel raden naar aanleiding van welk topic deze geopend is.
Beetje respect voor jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef Tism het volgende:
Ja holla!..![]()
Ik wil ook graag een beetje respect!..![]()
BvD..![]()
Groetjes, Tism..
Die kans acht ik wel aanwezigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:46 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Eentje waarin jij zelf ook een actieve rol had?
Wooow.... warehousemanagerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Een beetje meer respect mag ook wel hoor.quote:
Respect!!!..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
In het dagelijks leven is de situatie vaak omgekeerd. Jan met de pet is de norm.
Je mag vooral geen ' dure woorden' gebruiken. Als je tijdens een feestje een leuk gesprek over gentech of geschiedenis hebt, krijg je te horen dat het weer ' zo nodig diepgravend moet zijn bij jullie' .
Niet lezen, schrijven, of nadenken is belangrijk. 'Leuk meedoen' is het hoogste goed.
Sterk staaltje Nederlandsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef deepart het volgende:
KUT TOPIC... omdat ik mijn eigen aangesproken voel!
Met zulke reacties ben je ook minder dan hoger opgeleiden, dus niet zeikenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Prutser, zo kun je alles omdraaien![]()
Ik voel me helemaal niet minder, ik zeg zelf ook niet dat ik minder gestudeerd heb. Ik ben hier zelf nog nooit het slachtoffer van geweest. Anderen wel, ik neem het op voor de armen
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Wat iz er mis met mein nejerdlands?quote:
En over de kleur van je tractorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'erquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:02 schreef Sjibble het volgende:
Zo heb ik ook ruzie gehad met een universitair.
Hij studeerde Literatuur en ik ben bezig met MBO ICT.
Namelijk dat ik net zo succesvol kan worden als een HBO'er of zelfs succesvoller als ik alle andere certificaten en diploma's haal van Cisco, Microsoft, Linux en alle andere bende. Als je het als MBO'er goed doet weet je evengoed 2200 per maand te krijgen met wat extra's en maar 2 jaar werkervaring. En dat is al aardig goed voor iemand die geen een certificaat heeftDe gasten die er al een paar hebben, verdienen al 4000
Bij een bedrijf kan je er op hun kosten 16 behalen tot Senior System Engineer. En je niveau heeft geen verschil in je opslag
. Dus ik zou als MBO'er in de ICT ook flink doorgroeien. Want in hoge scholen zit geen verschil.
Kijk, heb je meteen HBO is het mooi meegenomen, maar als ik van MBO naar HBO ga verdien ik 3 jaar later, nadat ik mn HBO heb gehaald, gemiddeld 200 euro meerGa ik daarvoor 3 jaar extra naar school?
![]()
Ja, moest mn ei kwijt.. Dan lees je et maar niet, maar die gast was best gefrustreerd zodra ik hiermee aan kwam zettenNamelijk dat je in sommige banen, na je school, niks meer bijleert, en de anderen juist heel veel, en dat het verschil maakt of je na je school als je werkt nog succesvoller kan worden of niet, en of het juist veel of weinig uitmaakt welke school je hebt afgemaakt.
Overigens zijn het niet allemaal debielen op het MBO. Ik zit in een normale klas met gezonde gasten die allemaal door willen studeren, terwijl de andere klas vol mongolen zit, om maar niet te spreken over de gasten uit Niveau 2 welke uit de koepel komen. Maar over het algemeen, ja, 90% op het MBO zijn mongolenEn ja, ik behoor tot de 10%..
Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'er![]()
O ja:
M
B
O
I
C
T
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef sandermans het volgende:
[..]
Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aan
Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.
Maar dat zul je als mbo'er waarschijnlijk niet snappen.
MBO'ers en fatsoenlijk Nederlands. Ook altijd zo'n heerlijke combinatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef sandermans het volgende:
[..]
Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bent
Dus nu ga je uitleggen waarom we meer hebben aan iemand die literatuur gestudeerd heeft dan aan 100 MBO ICT'ers?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
MBO'ers en fatsoenlijk Nederlands. Ook altijd zo'n heerlijke combinatie![]()
Maar nee, ik ben 3e jaars economie op de RU. Dus?
Juist in de ICT zeggen diploma's als MBO, HBO, en WO helemaal niet zo veel. Het is je portfolio met die certificaten die je daarna binnenhengelt (of nietquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.
Maar dat zul je als mbo'er waarschijnlijk niet snappen.
Terechte klacht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
Als arbeider ben je hopeloos afgeschreven op fok!, maar eigenlijk iedereen die geen 5 jaar universiteit gedaan heeft lijkt hier niet echt welkom te zijn![]()
Dit soort haantjesgedrag kom je toch alleen op fok! tegen![]()
Als je hier wat minder gestudeerd hebt ben je automatisch een putjesschepper. "Maar die mensen moet er uiteindelijk ook zijn" weten ze dan altijd spottend te melden, meestal krijg je er ook nog een-smiley bij, om het neerbuigend effect te versterken.
Ook dit soort conversaties kom je hier weleens tegen:
- Hé, voor mijn job trek ik lekker heel de wereld rond, blijf jij maar lekker in je kantoortje zitten![]()
Ik hoef helemaal de wereld niet rond te trekken, ik heb genoeg geld om 5 keer per jaar op vakantie te gaan.
Die mensen zijn niet alleen zeer succesvol in hun job, ze zijn ook nog eens supergespierd, intelligent, modieus en stijlvol. Het perfecte plaatje, met andere woorden. Ze voelen zich dan ook niet te bescheiden om mensen die er niet perfect uitzien (zie LIF en US) de volle laag te geven. Zelf hebben ze echter nog nooit een pic van hun goddelijke torso gepost, btw.
Als je dan toch helemaal gemaakt hebt, wat doe je dan nog op fok!
Dus, beste fok!kers, heb eens wat meer respect voor de plaatselijke videotheekmedewerker
Groen natuurlijk. Want de beste trekkers, John Deere en Fendt, zijn altijd groen.quote:
Tuurlijk maakt je school altijd IETS uit, maar in de ICT is het vrijwel niets, aangezien de opgedane kennis na 10 jaar dood is. Je bent het niet vergeten, maar in de ICT is het al zo oud dat het niet meer wordt gebruikt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:19 schreef ErictheSwift het volgende:
[..]
Juist in de ICT zeggen diploma's als MBO, HBO, en WO helemaal niet zo veel. Het is je portfolio met die certificaten die je daarna binnenhengelt (of niet) dat bepaalt hoe hard het loonstrookje omhoog gaat. Al is het natuurlijk wel zo dat over het algemeen geldt "hoe hoger het papiertje van de tertiaire opleiding, hoe makkelijker dat binnenhengelen gaat."
Back ontopic: 9 van de 10 KLB-zeikberen komt zelf niet verder dan de grote grijze goegemeente.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |