Over dit soort voorspelbare reacties is ook al een topic geopend. De conclusie was geloof ik dat alleen falers zoiets doen.quote:
Nee, dat doe ik niet.quote:
Omdat ik om wat meer respect vraag?quote:
Respect vragen op een internetforumquote:
Avatar van een voetballer hebbenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:53 schreef Trannellius het volgende:
Maar je hebt wel een toffe, oerhollandse naam.
Klopt, wij wo'ers worden ook gepest, dat wij autistisch zijn kunnen wij niks aan doen! En wij hebben wel meisjes aangeraakt hoor! Mijn zusje, mijn moeder, zo ik heb er al 2 genoemd, nu jij weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:50 schreef afcajos het volgende:
TS, heb je door dat je nu enorm hapt? Natuurlijk snappen die lui dat de maatschappij ook arbeiders nodig heeft. Ze vinden het gewoon leuk om ze een beetje uit de tent te lokken. Als je er niet op reageert houdt het vanzelf wel op. (of niet)
Daarentegen, ik vind het leuk om WO'ers te pesten met dat ze autistisch zijn en nog nooit een meisje hebben aangeraakt. Zo gaat dat heen en weer
Gelukkig is een foto van een kat, het minst gebruikte dier voor plaatjes op de hele interwebz, veel toffer.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:56 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Avatar van een voetballer hebbenMet zijn apebek.
Heb je nou al die Iphone met KPN abbo bij de Media Markt gekocht? Als nog steeds met T-mobile.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:57 schreef Diabox het volgende:
[..]
Klopt, wij wo'ers worden ook gepest, dat wij autistisch zijn kunnen wij niks aan doen! En wij hebben wel meisjes aangeraakt hoor! Mijn zusje, mijn moeder, zo ik heb er al 2 genoemd, nu jij weer.![]()
![]()
Dat was een lemming van mijn kant.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heb je nou al die Iphone met KPN abbo bij de Media Markt gekocht? Als nog steeds met T-mobile.
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
respect? Dat woord is echt zo overrated
Respectquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
respect? Dat woord is echt zo overrated
Weet ik. Maar je hebt wel spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:59 schreef Diabox het volgende:
[..]
Dat was een lemming van mijn kant.![]()
En nee, ik werk niet bij de mediamarkt en ik vind de iPhone gay.
Klopt ik heb spierpijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:02 schreef Zipportal het volgende:
[..]
RespectWat nou spekjes? Respect achterlijk woord inderdaad.
[..]
Weet ik. Maar je hebt wel spierpijn.
Dat is dus m'n klachtquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:55 schreef afcajos het volgende:
[..]
In tha real life zijn er vast weinig tot geen helden die je belachelijk zitten te maken omdat je geen WO hebt gedaan. Juist, die zitten alleen op internet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:03 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Dat is dus m'n klacht![]()
Dat haantjesgedrag is helemaal niet grappig, het wordt pas grappig als dat soort lui door de mand vallen. Een voorbeeldje is Crane. Die gast zat op alles en iedereen te zeiken die niet perfect was, tot er een foto van hem verscheen waaruit bleek dat-ie er zelf helemaal niet zo perfect uit zietHelaas gebeurt zoiets maar zelden.
En wat dat happen betreft, hmm ... beetje makkelijke uitvlucht vind ik. Zo kun je nooit verliezen, je moet ze ze volgens jou maar laten doen er nooit iets van zeggen en ze houden vanzelf op. Daar geloof ik niets van, er zitten idd heel wat trollen op fok!, maar sommigen menen het ook echt
quote:
Hij boekt je anders wel met z'n paardjes.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.
Prutser, zo kun je alles omdraaienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:58 schreef Samson het volgende:
Ik denk dat het probleem eerder bij jezelf ligt. Als je gewoon lekker in je vel zou zitten en tevreden met wie je bent had je met die opmerkingen vast geen moeite. Het lijkt er dus gewoon op dat je je minder voelt dan een ander omdat die meer opleiding heeft. Dus of, klaag niet, of ga zelf verder studeren. De keus is nog altijd aan jezelf. Succes.
Trouwens, was dat figuur ook degene die zo krampachtig aan de kaste vast hield, en zich daarbij ongetwijfeld in de bovenste had gezet?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Een beter voorbeeld voor je klacht is dan Emimich, denk ik . Zeker als je het WO-aspect neemt.
Zeg eens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Is dat nou dé officiele jan met de pet? Waar iedereen het altijd maar over heeftquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef TimKuik het volgende:
Ik heb jan met de pet gevonden! Hij stond op pagina 2 van Google afbeeldingen!
[ afbeelding ]
Respect voor de kaste, knul.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Trouwens, was dat figuur ook degene die zo krampachtig aan de kaste vast hield, en zich daarbij ongetwijfeld in de bovenste had gezet?
ik denk het wel.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef wapwip het volgende:
[..]
Is dat nou dé officiele jan met de pet? Waar iedereen het altijd maar over heeft
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
Ik voel me helemaal niet minder, ik zeg zelf ook niet dat ik minder gestudeerd heb. Ik ben hier zelf nog nooit het slachtoffer van geweest. Anderen wel, ik neem het op voor de armen
Ze zijn niet voor niks arm.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?
Maar daarmee beledigt TS de armen en doet hij net zoals degene die hij in de OP beschrijftquote:
Nee. Dat beweer ik nergens.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:12 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Je denkt dus dat 'de armen' te dom zijn om het voor zichzelf op te nemen?
Waarom open je dit topic dan? Vermits je zelf niet arm bent. (tenminste zo beweer je toch)quote:
Laten we zeggen dat ik ongeveer tussenbeide zit.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:16 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Waarom open je dit topic dan? Vermits je zelf niet arm bent. (tenminste zo beweer je toch)
al helemaal nu kleine turkjes en grote antillianen dat woord gebruikenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:00 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Respect heeft zijn betekenis verloren in de afgelopen jaren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |