Beetje respect voor jou.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef Tism het volgende:
Ja holla!..![]()
Ik wil ook graag een beetje respect!..![]()
BvD..![]()
Groetjes, Tism..
Die kans acht ik wel aanwezigquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:46 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Eentje waarin jij zelf ook een actieve rol had?
Wooow.... warehousemanagerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Een beetje meer respect mag ook wel hoor.quote:
Respect!!!..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
In het dagelijks leven is de situatie vaak omgekeerd. Jan met de pet is de norm.
Je mag vooral geen ' dure woorden' gebruiken. Als je tijdens een feestje een leuk gesprek over gentech of geschiedenis hebt, krijg je te horen dat het weer ' zo nodig diepgravend moet zijn bij jullie' .
Niet lezen, schrijven, of nadenken is belangrijk. 'Leuk meedoen' is het hoogste goed.
Sterk staaltje Nederlandsquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef deepart het volgende:
KUT TOPIC... omdat ik mijn eigen aangesproken voel!
Met zulke reacties ben je ook minder dan hoger opgeleiden, dus niet zeikenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Prutser, zo kun je alles omdraaien![]()
Ik voel me helemaal niet minder, ik zeg zelf ook niet dat ik minder gestudeerd heb. Ik ben hier zelf nog nooit het slachtoffer van geweest. Anderen wel, ik neem het op voor de armen
Dat dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Wat iz er mis met mein nejerdlands?quote:
En over de kleur van je tractorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:
[..]
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'erquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:02 schreef Sjibble het volgende:
Zo heb ik ook ruzie gehad met een universitair.
Hij studeerde Literatuur en ik ben bezig met MBO ICT.
Namelijk dat ik net zo succesvol kan worden als een HBO'er of zelfs succesvoller als ik alle andere certificaten en diploma's haal van Cisco, Microsoft, Linux en alle andere bende. Als je het als MBO'er goed doet weet je evengoed 2200 per maand te krijgen met wat extra's en maar 2 jaar werkervaring. En dat is al aardig goed voor iemand die geen een certificaat heeftDe gasten die er al een paar hebben, verdienen al 4000
Bij een bedrijf kan je er op hun kosten 16 behalen tot Senior System Engineer. En je niveau heeft geen verschil in je opslag
. Dus ik zou als MBO'er in de ICT ook flink doorgroeien. Want in hoge scholen zit geen verschil.
Kijk, heb je meteen HBO is het mooi meegenomen, maar als ik van MBO naar HBO ga verdien ik 3 jaar later, nadat ik mn HBO heb gehaald, gemiddeld 200 euro meerGa ik daarvoor 3 jaar extra naar school?
![]()
Ja, moest mn ei kwijt.. Dan lees je et maar niet, maar die gast was best gefrustreerd zodra ik hiermee aan kwam zettenNamelijk dat je in sommige banen, na je school, niks meer bijleert, en de anderen juist heel veel, en dat het verschil maakt of je na je school als je werkt nog succesvoller kan worden of niet, en of het juist veel of weinig uitmaakt welke school je hebt afgemaakt.
Overigens zijn het niet allemaal debielen op het MBO. Ik zit in een normale klas met gezonde gasten die allemaal door willen studeren, terwijl de andere klas vol mongolen zit, om maar niet te spreken over de gasten uit Niveau 2 welke uit de koepel komen. Maar over het algemeen, ja, 90% op het MBO zijn mongolenEn ja, ik behoor tot de 10%..
Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aanquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:47 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'er![]()
O ja:
M
B
O
I
C
T
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef sandermans het volgende:
[..]
Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aan
Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bentquote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.
Maar dat zul je als mbo'er waarschijnlijk niet snappen.
MBO'ers en fatsoenlijk Nederlands. Ook altijd zo'n heerlijke combinatiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef sandermans het volgende:
[..]
Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bent
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |