abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70857171
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:43 schreef Tism het volgende:
Ja holla!..

Ik wil ook graag een beetje respect!..

BvD..

Groetjes, Tism..
Beetje respect voor jou.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 18:55:36 #77
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_70857391
Respect naar al mijn bradas hier op Fok!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:06:20 #78
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70857675
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:47 schreef Diabox het volgende:

[..]

Beetje respect voor jou.
Thx! Voelt lekker!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:07:03 #79
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70857694
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:46 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Eentje waarin jij zelf ook een actieve rol had?
Die kans acht ik wel aanwezig
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2009 @ 19:09:44 #80
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_70857784
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_70857969
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Eens met klacht. Zonder enige opleiding ben ik nu warehousemanager geworden en kalibreer bouwlasers. Mooi man, ik heb niet jaren op kosten van de staat gestudeerd (lees zuipen, feesten en slapen), maar ben al op mijn zeventiende gaan werken.
Wooow.... warehousemanager
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:30:30 #82
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70858442
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:15 schreef beverton het volgende:

[..]

Een beetje meer respect mag ook wel hoor.
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_70858553
Kut topic. Respectloos.
pi_70858863
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:15 schreef beverton het volgende:

[..]

Ik moest lachen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:45:13 #85
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_70858899
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:09 schreef Djeez het volgende:
Respect!!!..
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
  vrijdag 10 juli 2009 @ 19:45:44 #86
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70858910
In het dagelijks leven is de situatie vaak omgekeerd. Jan met de pet is de norm.

Je mag vooral geen ' dure woorden' gebruiken. Als je tijdens een feestje een leuk gesprek over gentech of geschiedenis hebt, krijg je te horen dat het weer ' zo nodig diepgravend moet zijn bij jullie' .

Niet lezen, schrijven, of nadenken is belangrijk. 'Leuk meedoen' is het hoogste goed.

Moet je eens kijken naar die kritiek die de Leonardo scholen over zich heen kregen. http://www.leonardostichting.nl/ Getalenteerd zijn okay, maar je moet vooral met iedereen om kunnen gaan. Je zou eens vervreemd kunnen zijn van Jan met de Pet na je universitaire studie. Je zou eens moeilijke taal gebruiken die hij niet begrijpt. Dat kan echt niet! Waarbij we vergeten dat Jan ook wel eens termen bezigt uit een vakgebied waar een professor geen kaas van gegeten heeft.

Getalenteerd zijn in voetbal, zang of dans, dat mag, dat is leuk. Moet het wel populaire muziek zijn zodat je als winnaar van een show meteen door kunt naar Joop Van de Ende, afdeling musical.
  Redactie Frontpage vrijdag 10 juli 2009 @ 19:49:20 #87
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_70859032
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:45 schreef Rubber_Johnny het volgende:
In het dagelijks leven is de situatie vaak omgekeerd. Jan met de pet is de norm.

Je mag vooral geen ' dure woorden' gebruiken. Als je tijdens een feestje een leuk gesprek over gentech of geschiedenis hebt, krijg je te horen dat het weer ' zo nodig diepgravend moet zijn bij jullie' .

Niet lezen, schrijven, of nadenken is belangrijk. 'Leuk meedoen' is het hoogste goed.
Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poėtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_70859096
KUT TOPIC... omdat ik mijn eigen aangesproken voel!
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_70859481
Zo heb ik ook ruzie gehad met een universitair.
Hij studeerde Literatuur en ik ben bezig met MBO ICT.
Namelijk dat ik net zo succesvol kan worden als een HBO'er of zelfs succesvoller als ik alle andere certificaten en diploma's haal van Cisco, Microsoft, Linux en alle andere bende. Als je het als MBO'er goed doet weet je evengoed 2200 per maand te krijgen met wat extra's en maar 2 jaar werkervaring. En dat is al aardig goed voor iemand die geen een certificaat heeft De gasten die er al een paar hebben, verdienen al 4000 Bij een bedrijf kan je er op hun kosten 16 behalen tot Senior System Engineer. En je niveau heeft geen verschil in je opslag . Dus ik zou als MBO'er in de ICT ook flink doorgroeien. Want in hoge scholen zit geen verschil.
Kijk, heb je meteen HBO is het mooi meegenomen, maar als ik van MBO naar HBO ga verdien ik 3 jaar later, nadat ik mn HBO heb gehaald, gemiddeld 200 euro meer Ga ik daarvoor 3 jaar extra naar school?

Ja, moest mn ei kwijt.. Dan lees je et maar niet, maar die gast was best gefrustreerd zodra ik hiermee aan kwam zetten Namelijk dat je in sommige banen, na je school, niks meer bijleert, en de anderen juist heel veel, en dat het verschil maakt of je na je school als je werkt nog succesvoller kan worden of niet, en of het juist veel of weinig uitmaakt welke school je hebt afgemaakt.

Overigens zijn het niet allemaal debielen op het MBO. Ik zit in een normale klas met gezonde gasten die allemaal door willen studeren, terwijl de andere klas vol mongolen zit, om maar niet te spreken over de gasten uit Niveau 2 welke uit de koepel komen. Maar over het algemeen, ja, 90% op het MBO zijn mongolen En ja, ik behoor tot de 10%..
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:02:15 #90
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_70859487
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:51 schreef deepart het volgende:
KUT TOPIC... omdat ik mijn eigen aangesproken voel!
Sterk staaltje Nederlands
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_70859506
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 18:09 schreef Bonzai. het volgende:

[..]

Prutser, zo kun je alles omdraaien

Ik voel me helemaal niet minder, ik zeg zelf ook niet dat ik minder gestudeerd heb. Ik ben hier zelf nog nooit het slachtoffer van geweest. Anderen wel, ik neem het op voor de armen
Met zulke reacties ben je ook minder dan hoger opgeleiden, dus niet zeiken
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:11:13 #92
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_70859761
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:

[..]

Jezus, je gaat het tijdens een feestje toch niet werkelijk over zulke onderwerpen hebben? Een beetje gesprek met mannen onder elkaar gaan over zuipen, wijven en voetbal. En soms komt er een auto of een motor voorbij, maar dan houdt het wel op qua gespreksstof.
Dat dus.
pi_70859859
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:02 schreef fathank het volgende:

[..]

Sterk staaltje Nederlands
Wat iz er mis met mein nejerdlands?
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 20:16:31 #94
222384 Bonzai.
recht in de zee in een ton
pi_70859923
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 19:49 schreef Djeez het volgende:

[..]

En over de kleur van je tractor
Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
pi_70860844
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:02 schreef Sjibble het volgende:
Zo heb ik ook ruzie gehad met een universitair.
Hij studeerde Literatuur en ik ben bezig met MBO ICT.
Namelijk dat ik net zo succesvol kan worden als een HBO'er of zelfs succesvoller als ik alle andere certificaten en diploma's haal van Cisco, Microsoft, Linux en alle andere bende. Als je het als MBO'er goed doet weet je evengoed 2200 per maand te krijgen met wat extra's en maar 2 jaar werkervaring. En dat is al aardig goed voor iemand die geen een certificaat heeft De gasten die er al een paar hebben, verdienen al 4000 Bij een bedrijf kan je er op hun kosten 16 behalen tot Senior System Engineer. En je niveau heeft geen verschil in je opslag . Dus ik zou als MBO'er in de ICT ook flink doorgroeien. Want in hoge scholen zit geen verschil.
Kijk, heb je meteen HBO is het mooi meegenomen, maar als ik van MBO naar HBO ga verdien ik 3 jaar later, nadat ik mn HBO heb gehaald, gemiddeld 200 euro meer Ga ik daarvoor 3 jaar extra naar school?

Ja, moest mn ei kwijt.. Dan lees je et maar niet, maar die gast was best gefrustreerd zodra ik hiermee aan kwam zetten Namelijk dat je in sommige banen, na je school, niks meer bijleert, en de anderen juist heel veel, en dat het verschil maakt of je na je school als je werkt nog succesvoller kan worden of niet, en of het juist veel of weinig uitmaakt welke school je hebt afgemaakt.

Overigens zijn het niet allemaal debielen op het MBO. Ik zit in een normale klas met gezonde gasten die allemaal door willen studeren, terwijl de andere klas vol mongolen zit, om maar niet te spreken over de gasten uit Niveau 2 welke uit de koepel komen. Maar over het algemeen, ja, 90% op het MBO zijn mongolen En ja, ik behoor tot de 10%..
Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'er

O ja:

M B O I C T
- AFCA -
pi_70860915
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:47 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Heerlijk altijd. Domme mbo'ers die ooit verteld zijn dat ze meer kunnen bereiken dan een hbo'er/wo'er

O ja:

M B O I C T
Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aan
pi_70861107
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:50 schreef sandermans het volgende:

[..]

Nee al die onzin-opleidingen als literatuur hebben we wat aan
Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.

Maar dat zul je als mbo'er waarschijnlijk niet snappen.
- AFCA -
pi_70861315
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 20:57 schreef EdAtTheBar het volgende:

[..]

Ja. Aan iemand die een studie literatuur afgerond heeft heb je meer dan aan 100 mbo-ict'ers.

Maar dat zul je als mbo'er waarschijnlijk niet snappen.
Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bent
pi_70861436
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 21:05 schreef sandermans het volgende:

[..]

Met die gedachtengoed krijg ik het vermoeden dat jij nog niet eens zover gekomen bent
MBO'ers en fatsoenlijk Nederlands. Ook altijd zo'n heerlijke combinatie

Maar nee, ik ben 3e jaars economie op de RU. Dus?
- AFCA -
  vrijdag 10 juli 2009 @ 21:10:00 #100
240066 Mr.Talisker
Care for a dram?
pi_70861437
Ach, die hele uni is zo fucking overrated. Tien jaar geleden was je nog iemand als je daar vandaan kwam, nu ben je niet meer dan een autistisch lulletje dat nog geen schroef van een spijker kan onderscheiden. En om jezelf te troosten vertoon je hautain gedrag op Fok! en zeik je -lekker trollerig- 'arbeiders' ( ) af op Fok!.

Om nog ergens bij te horen, klieken ze hier lekker als holmaatjes samen en noemen zichzelf de elite. De werkelijkheid is dat ze nog geen dag gewerkt in hun leven, houden ze voor alles hun handje op bij pappa, studieschuldje van 20k+ en een bierbuik terwijl het echte leven nog moet beginnen...

In die zin ben ik het wel eens met je topic TS, het enige jammere is dat dit topic die knaapjes weer aandacht geeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')