Tja, internet hé. Wat ga je er aan doenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:18 schreef Bonzai. het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik ongeveer tussenbeide zit.
Het punt is niet dat de armen te zwak zijn om zich te verdedigen op fok!, het punt is dat ze overrompeld worden door een enorme meerderheid (zelfverklaarde) Universiteitssnobjes met een te grote bek. Daar stoor ik me aan, die grote bek hoeft helemaal niet, het is meestal niet grappig
Een topic openen op fok!quote:
Jezelf ''arbeider" noemen en dan nog verwachten dat je wat bereikt in je leven, je bent een typisch voorbeeld van de luie maatschappelijke instelling in dit land. Alleen de elite, wij dus als WO'ers, zorgen dat dit land nog enigszins iets bereikt, als we al blijven na het afstuderen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 17:47 schreef Bonzai. het volgende:
Als arbeider ben je hopeloos afgeschreven op fok!, maar eigenlijk iedereen die geen 5 jaar universiteit gedaan heeft lijkt hier niet echt welkom te zijn![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:21 schreef Agiath het volgende:
[..]
Jezelf ''arbeider" noemen en dan nog verwachten dat je wat bereikt in je leven, je bent een typisch voorbeeld van de luie maatschappelijke instelling in dit land. Alleen de elite, wij dus als WO'ers, zorgen dat dit land nog enigszins iets bereikt, als we al blijven na het afstuderen.
Je mag ons wel op je bloten knieën bedanken voor al dat moois om je heen, bedenk dat de volgende keer weer naar je lowlife baantje gaat in de videotheek
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je?quote:
N 4 jaar had ik net mijn Pquote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef Irritatie100 het volgende:
5 jaar over de universiteit doen
Gewoon in 4 jaar, inclusief master, zoals het hoort
Wat moet hij reageren dan, op zo'n troll reactiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:25 schreef Agiath het volgende:
[..]
Inhoudelijk reageren is te moeilijk voor je?
Ik zat nog nét in de lichting dat het wel mocht.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:28 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
En dat mocht zomaar? Tegenwoordig word je eruit getrapt als je na 2 jaar je P niet hebt
Namen willen we, zodat we ze er als gemeenschap op kunnen aanspreken.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over obvious trolls als Beaugard, maar over dat stel betweters die wel menen wat ze zeggen
Want fok is van ons allemaal en daar mogen we best een beetje zuinig mee zijn voor onze kinderen en het dus niet laten verpesten door een enkeling.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:30 schreef Trannellius het volgende:
[..]
Namen willen we, zodat we ze er als gemeenschap op kunnen aanspreken.
Namen!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:29 schreef Bonzai. het volgende:
Voor alle duidelijkheid: ik heb het niet over obvious trolls als Beaugard, maar over dat stel betweters die wel menen wat ze zeggen
NEEN!quote:
Maak jij ook wel eens een post zonder een semi-grappig plaatje danwel filmpje? Of is dat gewoon een soort van tick?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:35 schreef Barachem het volgende:
[..]
NEEN!
Geen namen voor jou, luie lutser!
[ afbeelding ]
Wat denk je?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Maak jij ook wel eens een post zonder een semi-grappig plaatje danwel filmpje? Of is dat gewoon een soort van tick?
Eentje waarin jij zelf ook een actieve rol had?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:40 schreef fathank het volgende:
Ik kan wel raden naar aanleiding van welk topic deze geopend is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |