dat zie je verkeerdquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:52 schreef detlevico het volgende:
[..]
Ik behoor tot de steeds grotere groep klimaatsceptici, die zich niet laten verneuken door de jakhalzen.
En de groep word groter en GROTER!
Ga maar na,één vulkaan uitbarsting en de vele vele miljarden investeringen voor een schonere lucht zijn weg.
FOETSIE!
Het kan altijd meer, zolang je de druk opvoert en de burger braaf afdraagt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Brengt de burger al niet genoeg offers middels belastingen?
Dat is waar, in Nederland kan dat.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 23:40 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het kan altijd meer, zolang je de druk opvoert en de burger braaf afdraagt.
Hebben jullie het zo slecht in Nederland? Is de kwaliteit van het leven nou echt zo drastisch naar beneden gegaan? Wat is het probleem van burgers die offers brengen aan de overheid?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:59 schreef OldJeller het volgende:
Brengt de burger al niet genoeg offers middels belastingen?
Dat we er niks voor terug krijgen? Alleen maar meer regels, betutteling en andere onzin?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hebben jullie het zo slecht in Nederland? Is de kwaliteit van het leven nou echt zo drastisch naar beneden gegaan? Wat is het probleem van burgers die offers brengen aan de overheid?
Niks terugkrijgen?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:28 schreef CasB het volgende:
[..]
Dat we er niks voor terug krijgen? Alleen maar meer regels, betutteling en andere onzin?
Ja, en ik ben er trots op. AGW is een verzinsel van de rijke linkse elite om Jan Modaal heel veel geld af te troggelen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:33 schreef Bowlingbal het volgende:
[..]
"Klimaatcrisis"? Waarom tussen haakjes? Ben jij nog één van de weinigen zogenaamde "klimaatsceptici" ?
Die begint nu al. Mijn ouders zijn van de baby boom generatie, en die zijn net met pensioen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:01 schreef Hexagon het volgende:
Hoezo hogere werkloosheid na de crisis? De uitstroom van de arbeidsmarkt begint in 2010-2011 pas echt. Waar heeft die gast het over?
Dat heb ik niet gezegd.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hebben jullie het zo slecht in Nederland? Is de kwaliteit van het leven nou echt zo drastisch naar beneden gegaan? Wat is het probleem van burgers die offers brengen aan de overheid?
Maar natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 08:12 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Ja, en ik ben er trots op. AGW is een verzinsel van de rijke linkse elite om Jan Modaal heel veel geld af te troggelen.
Het is heel simpel. De rijke (linkse) elite kan straks nog gewoon op verre vliegvakantie - want daar zijn ze rijk genoeg voor - en in een dure auto rijden, terwijl Jan met de Pet op de fiets naar de Efteling mag.quote:
Is het niet Wilders die de maakbare samenleving uit de jaren '50 wil laten terugkeren?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:11 schreef Lyrebird het volgende:
[..]
Het is heel simpel. De rijke (linkse) elite kan straks nog gewoon op verre vliegvakantie - want daar zijn ze rijk genoeg voor - en in een dure auto rijden, terwijl Jan met de Pet op de fiets naar de Efteling mag.
Zijn we weer terug naar de jaren 50.
Het zure is dat die mensen dat allemaal zelf willen.
Offers brengen aan de overheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 02:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik heb niets met de PVV. Zijn partij glijdt langzaam af naar het niveau van de SP. Zorgelijke ontwikkeling.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:14 schreef JoaC het volgende:
[..]
Is het niet Wilders die de maakbare samenleving uit de jaren '50 wil laten terugkeren?
quote:
He KK je zou zo in de politiek kunnen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:41 schreef Klopkoek het volgende:
Die slinkse zakkenvullers toch ook. De linkse politiek correcte kerk weet zich weer uitstekend te bedienen met mooie baantjes en declaraties maar ondertussen laten ze de hardwerkende burger in de steek. Straatterroristen, asielzoekertjes en ontwikkelingshulpindustrie weten zich in deze tijd uitstekend te bedruipen maar de gewone burger krijgt niks. Tijd voor een sterke man, een sterke leider die ons eruit trekt. Tijd voor Geert Wilders. We zullen met z'n allen de Kamer binnenmarcheren en orde op zaken gaan stellen. Bos op het schavot! We zullen, zoals onze grote roerganger het uistekend ziet, een eigen Guantanamo Bay op de Noordzee moeten bouwen waar we deze cultuurverraders, relativisten en soepsidie sloerpers zullen opsluiten wegen landverraad en verontachtzaming van het hardwerkende deel der brave burgers.
Dank u wel. Klopkoek heeft gesproken. Zo is het en niet anders. Tijd om iedereen in het gareel te krijgen en dezelfde neuzen dezelfde kant op te duwen. In ongehoorzame neuzen zullen we de botte bijl moeten zetten. Op de snelweg rijden we immers ook allemaal aan de rechtse kant, anders wordt het een zooitje, een linkse anarchie.
Dank u, dank u, dat ik dit even mocht zeggen. Applausje voor mezelf
Ik ook en dat verband baart mij zorgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:29 schreef JoaC het volgende:
Economen waarschuwen voor gevaar beleid Bos
Ik zie een verband
Vergeet dan niet ook de gasvoorraad dat eens opgaat...quote:Op maandag 13 juli 2009 07:30 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
He KK je zou zo in de politiek kunnen.![]()
[..]
Ik ook en dat verband baart mij zorgen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |