Jezus fucking christus

Via Actieve Topics kwam ik in het topic van
Revolverheld , afijn het was het 2e deel van zijn
topic. Aangezien het deel 2 was, op pagina 6.. Dacht ik "Eh, ik wil t einde nog niet weten dus laat ik maar bij
Deel 1 beginnen.
Ben ik gewoon 1.5 á 2 uur bezig om elke post te lezen, zodat ik niks mis en weet wat er allemaal gebeurd is. Naarmate het topic vorderde werd het al vager + lastiger te volgen. Kom ik op pagina 5, waar het topic dus net voorbij was toen ik bij het topic terecht kwam, zie ik de post van ElisaB:
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:06 schreef ElisaB het volgende:[..]
Life sucks and then you die...
Revolverheld is een volgens de kloonscan een kloon van nadine26. Does it ring a bell?
leuke vader bij wie ik oppas...Ik ben me ervan bewust dat alles mogelijk is (misschien wonen Revolverheld en Karin/nadine26 wel in het zelfde studentenhuis en delen ze de gezamelijke computer), maar om eerlijk te zijn denken wij dat er een nieuw boek op handen is en dat jullie het aan het schrijven zijn.
Maar nogmaals: alles is mogelijk, dus ik laat het woord graag aan Revolverheld...
Vervolgens heeft Revolverheld geen logische verklaring en begint vaag te blaten.
Dus alles was gewoon verzonnen, voor niks gefrustreerd over de slappe rug van de TS.
Gewoon alles voor niks

Tot zover mijn klacht