Dat was in blogvorm uitgegeven als ik het wel heb, met letterlijke quotes van users hier. Zie achterflap boek in de OP. Zo ging het ook in het boek geloof ik.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:23 schreef Loveless85 het volgende:
Dus kortom;
Een of andere debiel dropt een idee'tje, wacht de reacties af? En aan de hand van de scherpe reacties of posts waarin mensen hem/haar alvast een scenario schetsen werkt deze persoon dit idee'tje uit tot een roman, brengt dit uit, en verdient er knaken aan?
Wat was het met dat vorige boek dan? Dat waren toch gewoon al die topics op papier? Of was het echt in verhaalvorm uitgegeven ofzo?
Waarom zou je in godsnaam zo'n boek kopen, is toch alleen leuk voor de forummers, mensen die totaal niet op forums posten lijken me het vreselijk te vinden om in zo'n vorm een verhaal te lezenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was in blogvorm uitgegeven als ik het wel heb, met letterlijke quotes van users hier. Zie achterflap boek in de OP. Zo ging het ook in het boek geloof ik.
Je hebt het boek gekocht?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:37 schreef Copycat het volgende:
Het was een dagboek, met daartussen quotes van users. Ik heb thuis nog een exemplaar.
Ik heb het gekocht. Volgens mij heb ik het daarna doorgebladerd en nooit meer echt gelezen. Had ik tenslotte hier al gedaan, in tig delen. Vond het wel grappig om te hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:39 schreef kwiwi het volgende:
Je hebt het boek gekocht?Of gekregen omdat je hebt geholpen met het hele verhaal?
Roep die ElisaB eens!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef iteejer het volgende:
Het wordt nog veel leuker terug vind post
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaalquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam zo'n boek kopen, is toch alleen leuk voor de forummers, mensen die totaal niet op forums posten lijken me het vreselijk te vinden om in zo'n vorm een verhaal te lezen
Jullie gaan nu, omdat zij/hij (afwachten maar) destijds de quotes openbaar heeft gemaakt in een boek, zijn/haar PM's van gisteravond in boektopicvorm uitgeven?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:40 schreef iteejer het volgende:
Het wordt nog veel leuker terug vind post
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Op zich vond ik het best een origineel idee (ik heb het gisteravond een beetje teruggezocht, ik heb dat toen eigenlijk helemaal niet mee gekregen allemaal) en volgens mij is dat ook best leuk om te lezen als niet-forummer. Zal wel een beetje Bridget-Jones-achtig gelezen hebben?
Hier zie je hoe dat er een beetje uit zag in boekvorm:
[ afbeelding ]
Ja. Hoewel ze dat natuurlijk zelf wel gestuurd heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?
Dan nog... Blijf raar verhaal, zeker als hij/zij/het nu schijnbaar op een zelfde manier een 2e deel bij elkaar probeert te fabricerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja. Hoewel ze dat natuurlijk zelf wel gestuurd heeft.
Dat was ook mijn gedachte.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mja.. En toch vind ik het jammer dat zo iemand dan niet genoeg fantasie heeft om zelf met iets fatsoenlijks te komen. Want in principe hebben de users dus de wendingen van het verhaal voor haar verzonnen als ik het goed begrijp?
Zo gaat dat in de muziek ook.quote:
Ik zie er ook geen brood in. Laat staan een boek.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |