Zat je bij La vie?? Dat is echt de fijnste praktijk waar ik ooit waargenomen heb! zeg es zeg es, wie vond je de liefste? E, F of I?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:
Ik kende alledrie de verloskundigen goed, maar kreeg uiteindelijk een invaller de hele dag. Maar L wachtte even tot de dienst was overgedragen aan de tofste verloskundige en was er een half uur later
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:06 schreef Poppedein het volgende:
Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussieal moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken
![]()
Fijne dag voor allemaal!!Ik ga me maar es ff nuttig maken!
Guuz, echt gewoon bellen!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:49 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben ineens heel erg bang dat het niet goed is. Voel de kleine sinds ik dat bedacht heb nog niet (twee uur geleden) en lijk vandaag ineens veel dunner
. En ik durf ook niet te bellen, omdat het misschien wel nergens op slaat, omdat het zaterdag is en ik weet niet... gewoon niet.
thx Poppedeinquote:Op zaterdag 11 juli 2009 10:58 schreef Poppedein het volgende:
BJ geniet heerlijk van je vrije weekendje en alvast succes met de drukte morgen!
Heb al gebeldquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:11 schreef freecell het volgende:
Bellen Guus!
Blijft mijn vraag aan Poppedein of ze mijn bevalling nou deed, haha
Vorige jaar Augustus, in de vakantie
Ik zag hetquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Guuzewuus het volgende:
[..]
Heb al gebelden Poppedein heeft al op jou gereageerd
.
![]()
Ik vind het niet raarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Jore het volgende:
Ik woon hééél vlak bij La Vie maar ben naar een andere praktijk gegaan omdat één van de verloskundigen daar mij als kind op de basisschool nogal heeft lopen knijpen (uit valsigheid, niet omdat ik iets stoms deed ofzo). Die zat me gewoon achterna op het schoolplein en zei '"ik ga jou knijpen!".
Dat heb ik altijd onthouden omdat ik dat nogal eng vond en toen wilde ik daar niet heen
Gelukkig maarquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Alles goed. Hartje en schopjes gehoord
.
Baarmoeder lag inderdaad lager dan de vorige keer (vandaar mijn gevoel dunner te zijn en misschien dat ik daardoor ook de beweging minder goed/ vaak kon voelen), kindjes was ws in de breedte gaan liggen ofzo.
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef DuchessX het volgende:
Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van![]()
moest het even kwijt hoor...
![]()
Gelukkig guuz dat er niets is.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef DuchessX het volgende:
Goed zo Guus, je hebt gebeld. Hopelijk kon ze je geruststellen
Asy jammer van je uitje naar Parijs...:*
Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van![]()
![]()
Paar weekjes terug hier ook zo'n dip gehad. Nu heb ik af en toe wel iets energiekere dagen, maar ook andere probs voor in de plaatsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef DuchessX het volgende:
![]()
Klopt, het van Harinxmakanaal. En dan woont je tante vast in Aldlân (net als mijn Pake (opa), die woont ook in Aldlân), ik woon in Zuiderburen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:36 schreef Nijna het volgende:
McLaura, woon jij aan dat kanaal waar je overheen komt als je Leeuwarden binnenkomt daat bij de brandweerkazerne zeg maar? Dan ben je misschien wel (als je maar schuin genoeg kijkt) de overbuur van mijn tante.
Spannend dat gerommel Sjakie heeft volgens mij zelf gewoon een datum op het oog hoor...
Jeetje.....quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Jeetje wat ergquote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
quote:
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Eeeh ja ik las 36+6 op je ticker ipv 35+6. En dan nog, is een week geen 10 dagen dus ikke =quote:Op zaterdag 11 juli 2009 13:50 schreef _Bar_ het volgende:
en de rest Ca.Ra moet nog maar de 36ste week in
Ik houd het op voorwerkmaar vervelend is het wel...
Ik heb Beebje nog niet veel verteld over het kamertje
Ik had tot een paar dagen terug ook erg last van "droge" tepels, met inderdaad vervellen op het donkerbruine stuk helemaal. Jeukte ook heel erg, maar op wonderbaarlijke wijze genezen... maar wellicht helpt een beetje body lotion of menthol poeder... of zoiets?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef innepin het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. heeft iemand anders ook last van veranderende tepels?Die van mij zijn sinds een paar dagen zó droog, alsof er een laagje plastic overheen zit ofzo, het ziet er niet uit, het voelt erg raar en soms jeukt het ook nog
En nou gaan ze nog vervellen ook
HELP
![]()
m.a.w., is dit normaal?En wat doe ik eraan?
P.S. Alweer 38 weken hier![]()
![]()
Ja hallo, ik slaap heus niet uit tot 2 uur 's middags hoorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef DuchessX het volgende:
Innepin, we weten dat jij geen ochtendmens bent, we hadden je wel later verwacht
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:40 schreef innepin het volgende:
[..]
Ja hallo, ik slaap heus niet uit tot 2 uur 's middags hoor
41 weken en 6 dagen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:
Bar al aan het rommelen! Met hoeveel weken was je de vorige keer bevallen eigenlijk?
Dat is er één van inderdaadquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Bepanhen kun je altijd op je tepels smeren, zelfs nog vlak voor t voeden!
Die andere naam kwam me bekender voorquote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Er zijn nog een heleboel andere smeerseltjes idd Guus, o.a Lansiloh & Purelan.
Als je het bedje bedoelt wat Miss_sly ook heeft, dan komt ie van de Prenatal!
Natuurlijk niet! Ga dit niet jezelf aanrekenen meis, ze noemde niet voor niets "domme pech".quote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
...het enige waar je nog aan kan denken is of je zelf wat fout gedaan hebt...
Dat lijkt me zo cru en dubbel...quote:...het kindje leeft gewoon nog...
Probeer goed te slapen!quote:Straks naar bed dan is het alweer zondag.
Wat heftig vrouwtje-theelepel.. Maar je kan er zelf écht niks aan doen! Ik vind het echt ongelooflijk verdrietig voor jequote:Op zaterdag 11 juli 2009 19:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tja, bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik moet zeggen dat we hier geen hoop hebben op een goede afloop. Ze kon met 100% zekerheid zeggen dat het niet goed is. Uiteindelijk zagen we dat zelf ook wel, het hoofdje zag er gewoon niet uit als een hoofdje. Domme pech noemen ze dat.... zo wrang dat het gewoon een levend spartelend kindje is.... het enige waar je nog aan kan denken is of je zelf wat fout gedaan hebt.
Ik ben in een draaimolen geweest en heb de eerste 2 weken neusspray gebruikt, heb het vroeg aan iedereen verteld.. je bedenkt maar wat he. En dan de dooddoener van vele mensen, je hebt er gelukkig al een. Of verhalen als toen ik een miskraam had, dit is geen miskraam, het kindje leeft gewoon nog. Straks naar bed dan is het alweer zondag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |