abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70870939
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:

Ik kende alledrie de verloskundigen goed, maar kreeg uiteindelijk een invaller de hele dag. Maar L wachtte even tot de dienst was overgedragen aan de tofste verloskundige en was er een half uur later

Zat je bij La vie?? Dat is echt de fijnste praktijk waar ik ooit waargenomen heb! zeg es zeg es, wie vond je de liefste? E, F of I?

Wij zitten met zn 6en in een maatschap, het gebeurt dus regelmatig dat ik een bevalling begeleid van iemand die ik nog nooit eerder gezien heb..enerzijds heel jammer, maar anderzijds, door de hele intimiteit van een bevalling gaat die kennismaking zó snel, helemaal bij een thuisbevalling, dat dat meestal écht gewoon helemaal niets uitmaakt!

en over werk gesproken, zometeen nog 2 kraamvisites rijden en dan begint mijn verlo-ho-hoooooof! Oh man, ik vind t zó fijn! Waarschijnlijk verveel ik me over een week al, maar mn wish and to do list is nu nog zó groot dat ik compleet overvallen zou worden als uk al met 37 weken zou komen!

Asy, wat jammer dat je niet naar Parijs kunt gaan! Dat wordt dan over 2 jaar maar naar Disneyland parijs met zn 3en hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt! Voor iedereen die misselijk is geldt t zelfde natuurlijk! Zóóóóó fijn als eindelijk t besef begint neer te dalen dat je echt echt zwanger bent, maar dan gaat de sjeu er heel klein beetje vanaf door die vervelende misselijkheid in het begin! bah!

even nóg een keer een extra voor alle meldplichtigedames...ik vind t zó spannend dat t zo druk is hier de komende maand!

MeNicole, zet m op hè... ik hoop dat we jouw meldingen heel gauw niet meer hoeven te volgen hier!!

Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussie al moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken

Fijne dag voor allemaal!! Ik ga me maar es ff nuttig maken!

[ Bericht 3% gewijzigd door Poppedein op 11-07-2009 10:21:53 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:13:32 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70871003
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:06 schreef Poppedein het volgende:
Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussie al moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken

Fijne dag voor allemaal!! Ik ga me maar es ff nuttig maken!

Ik ga zo meteen een poging doen om te stofzuigen. Kijken of dat lukt...
anders moet ik maar weer vragen
pi_70871303
La Vie en ik had F er bij Geniaal!
Was jij niet toevallig bij mijn bevaling (het eerste deel) dan?
pi_70871330
Hier in de vkpraktijk zijn er 5 vks, en bewust door de maanden heen zie je bij je afspraken iedereen wel een keertje, dat is wel fijn.
Een totaal vreemde zal het dus niet gaan worden, of wel als ik alsnog naar het ziekenhuis zou moeten, maar volgens mij maakt het me dan ook geen klap meer uit, als dat kind er maar uit komt zou het enige zijn wat ik dan denk, geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:49:26 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70871410
Happy alweer 8 weken
en ik wens je natuurlijk een hele fijne vakantie. Ik hoop voor jullie dat de zon weer doorbreekt en de regen de komende dagen wat gaat minderen....

@Asyniur, wat jammer dat je je niet goed genoeg voelt om naar Parijs te gaan... maar denk dat het wel een slimme beslissing is. Zo halfziek, kan je ook echt niet genieten denk ik...

@Bucko, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!

@Freecelll, ook 8 weekjes lees ik!

Hoe is het met onze LLM's?

Ik zit bij de VK-praktijk waar Poppedein werkt, dus hoe het daar werkt weten jullie al heb de eerste 2 keren dezelfde VK gezien, mag volgende week weer heen, dus ben benieuwd wie ik dan tref...
en dus een extra echo gehad omdat de eerste keer de termijnbepaling wat lastig was....

en ik ben EINDELIJK eens een weekendje vrij! en ook nog samen met vriendlief!
gaan vanavond lekker samen ergens een hapje eten en morgen hebben we het huis vol met visite ivm aankomende verjaardag (vriendlief wordt di 31 )
daar heb ik nog niet zoveel zin in, zoveel drukte, had gehoopt op een tuinfeestje, maar dat zit er niet in vrees ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:49:29 #206
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70871411
Ik ben ineens heel erg bang dat het niet goed is . Voel de kleine sinds ik dat bedacht heb nog niet (twee uur geleden) en lijk vandaag ineens veel dunner . En ik durf ook niet te bellen, omdat het misschien wel nergens op slaat, omdat het zaterdag is en ik weet niet... gewoon niet.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:51:02 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_70871423
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:49 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben ineens heel erg bang dat het niet goed is . Voel de kleine sinds ik dat bedacht heb nog niet (twee uur geleden) en lijk vandaag ineens veel dunner . En ik durf ook niet te bellen, omdat het misschien wel nergens op slaat, omdat het zaterdag is en ik weet niet... gewoon niet.
Guuz, echt gewoon bellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70871478
Ohhhh lieve Guus... als je hier woonde kwam ik direct ff naar je toe! écht bellen hoor, niet vervelend om voelen! Ik vind het 10x vervelender om pas 3 weken later te horen hoe shit en ongerust iemand zich al die tijd gevoeld heeft dan even 5 minuten tijdens mijn dienst langs iemands huis te rijden en diegene vaak weer compleet gerust te kunnens tellen!!

ik heb t al vaker gezegd en meen t ook echt... EEN VK IS NIET ALLEEN BEDOELD OM EVEN SNEL EEN KIND OP TE KOMEN VANGEN!

hoop dat ze je heel gauw gerust kunnen stellen
pi_70871508
Freecell, nee dat was ik niet ik werk inmiddels alweer 3 jaar op mn eigen plekkie en neem niet meer waar voor andere praktijken zou wel grappig geweest zijn En F, I en E zijn alle 3 tof!! Heb me heel erg op mn plek gevoeld daar!

BJ geniet heerlijk van je vrije weekendje en alvast succes met de drukte morgen!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:00:54 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70871551
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:58 schreef Poppedein het volgende:

BJ geniet heerlijk van je vrije weekendje en alvast succes met de drukte morgen!
thx Poppedein
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:01:38 #211
223453 Guuzewuus
pi_70871564
Ze komt zo even langs. Ik ben zo bang ineens, snap niet waar dit nu vandaan komt. .

Dank Troel en Poppedein, door jullie reacties heb ik durven bellen .
pi_70871591
Fijn Guus, goed en fijn dat je gebeld hebt! En waar t vandaan komt.. ik vrees hormonen, rothormonen die je ineens gruwelijk onzeker kunnen maken en er voor zorgen dat je niet meer normaal kunt relativeren..
Ik duim enorm voor je en hoop met mn alles dat je gevoel volledig onterecht is!

pi_70871605
Lekker spuit 11 maar FTA gefeliciteerd met Finn!

Lieve Guuzewuus, goed dat je gebeld hebt. Ik hoop dat alles in orde is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70871647
Guuz, goed dat je gebeld hebt, ik hoop dat ze je snel een beetje gerust kunnen stellen...
pi_70871673
Bellen Guus!

Blijft mijn vraag aan Poppedein of ze mijn bevalling nou deed, haha
Vorige jaar Augustus, in de vakantie

Edit: pagina te lang open
Nee dus, was wel grappig geweest anders!
Maar zit jij nu ook in Groningen dan? Waar dan?

En Guus goed dat je gebeld hebt
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:12:00 #216
223453 Guuzewuus
pi_70871691
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:11 schreef freecell het volgende:
Bellen Guus!

Blijft mijn vraag aan Poppedein of ze mijn bevalling nou deed, haha
Vorige jaar Augustus, in de vakantie
Heb al gebeld en Poppedein heeft al op jou gereageerd .

pi_70871694
Ik woon hééél vlak bij La Vie maar ben naar een andere praktijk gegaan omdat één van de verloskundigen daar mij als kind op de basisschool nogal heeft lopen knijpen (uit valsigheid, niet omdat ik iets stoms deed ofzo). Die zat me gewoon achterna op het schoolplein en zei '"ik ga jou knijpen!".
Dat heb ik altijd onthouden omdat ik dat nogal eng vond en toen wilde ik daar niet heen
pi_70871699
Verder ben ik heel normaal.
pi_70871704
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Heb al gebeld en Poppedein heeft al op jou gereageerd .

Ik zag het ge-edit
pi_70871728
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Jore het volgende:
Ik woon hééél vlak bij La Vie maar ben naar een andere praktijk gegaan omdat één van de verloskundigen daar mij als kind op de basisschool nogal heeft lopen knijpen (uit valsigheid, niet omdat ik iets stoms deed ofzo). Die zat me gewoon achterna op het schoolplein en zei '"ik ga jou knijpen!".
Dat heb ik altijd onthouden omdat ik dat nogal eng vond en toen wilde ik daar niet heen
Ik vind het niet raar Zou het misschien ook wel doen
Woon jij in het NP? En waarom ben je dan nooit bij NP hang meetings?
pi_70871761
Goed zo Guus, je hebt gebeld. Hopelijk kon ze je geruststellen

Asy jammer van je uitje naar Parijs...:*

Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van moest het even kwijt hoor...
#geen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:26:50 #222
223453 Guuzewuus
pi_70871911
Alles goed . Hartje en schopjes gehoord .

Baarmoeder lag inderdaad lager dan de vorige keer (vandaar mijn gevoel dunner te zijn en misschien dat ik daardoor ook de beweging minder goed/ vaak kon voelen), kindjes was ws in de breedte gaan liggen ofzo.
pi_70871923
Fijn dat alles goed was Guus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:12 #224
223453 Guuzewuus
pi_70871948
Ben er nog rillerig en huilerig van .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:40 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70871955
fijn Guus!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_70871963
Goedemorgen,

Guuz, goed dat je het gebeld hebt. Waarschijnlijk is het niets, maar je zorgen maken is ook niet fijn.
Hopelijk kan de vk, jouw gerust stellen.

Hier als een os geslapen. En nog moe hihi.
Straks maar een beetje opruimen in huis. Normaal ben ik zoooo netjes he, en nu laat ik alles slingeren.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:30:21 #227
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70871964
Fijn dat het goed was guus, en zo zie je maar dat een keer bellen helemaal geen kwaad kan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70871981
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Alles goed . Hartje en schopjes gehoord .

Baarmoeder lag inderdaad lager dan de vorige keer (vandaar mijn gevoel dunner te zijn en misschien dat ik daardoor ook de beweging minder goed/ vaak kon voelen), kindjes was ws in de breedte gaan liggen ofzo.

Gelukkig maar
pi_70871992
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef DuchessX het volgende:

Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van moest het even kwijt hoor...
pi_70872080
quote:
Goed zo Guus, je hebt gebeld. Hopelijk kon ze je geruststellen

Asy jammer van je uitje naar Parijs...:*

Gelukkig guuz dat er niets is.

En van dat slapen. Ik hoop dat het snel overgaat en dat je wat meer nachtrust krijgt.
Neem je overdag ook wel eens de tijd, om even te dutten? Dat helpt wellicht ook.
pi_70872095
quote:

Paar weekjes terug hier ook zo'n dip gehad. Nu heb ik af en toe wel iets energiekere dagen, maar ook andere probs voor in de plaats Echt actief rondspringen zit er vrees ik niet meer in until dueday.

Guus fijn dat de VK je gerusgesteld heeft. Ik zou zelf denk ik ook gewoon gebeld hebben.

Hier is tot nu toe behalve de gewoonlijke krampen en harde buiken niets indrukwekkends gebeurd. Ik lig nu lekker met chocolade koffie in bed nog een beetje te soezelen met hubbie. Nog even van genieten zal straks de komende jaren weer anders zijn.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:06:28 #232
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70872590
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
pi_70872706
Jeetje vrouwtje theelepel, wat erg , heel veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70872715
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:36 schreef Nijna het volgende:

McLaura, woon jij aan dat kanaal waar je overheen komt als je Leeuwarden binnenkomt daat bij de brandweerkazerne zeg maar? Dan ben je misschien wel (als je maar schuin genoeg kijkt) de overbuur van mijn tante .
Spannend dat gerommel Sjakie heeft volgens mij zelf gewoon een datum op het oog hoor...

Klopt, het van Harinxmakanaal. En dan woont je tante vast in Aldlân (net als mijn Pake (opa), die woont ook in Aldlân), ik woon in Zuiderburen.

Maar idd, volgens ons heeft Sjakie ook zo zijn eigen idee over zijn verjaardag
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70872726
Och vrouwtje-theelepel

Kon je al zien wat er precies mee aan de hand was, of weet je helemaal niks behalve dit...

Echt, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je... *slikt*
pi_70872735
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Jeetje..... Heel veel sterkte met alles wat er op je af zal komen na het weekend....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70872773
quote:
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Jeetje wat erg

Sterkte en succes.
pi_70872779
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Jore het volgende:
Verder ben ik heel normaal.
pi_70872786
quote:
Wat erg. Woorden ook tekort hier.
pi_70872851
vrouwtje-theelepel, Wat een vreselijk nieuws.. Succes en sterkte meis..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:19:45 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70872882
Guuz, wat fijn de vk je gerust kon stellen en dat er niks aan de hand bleek te zijn!
Hier had ik gisteravond een soortgelijke paniek nadat Devin me onbedoeld een keiharde schop aan de zijkant van mijn buik gaf toen ik hem bij ons op bed aan het aankleden was. Een pijn dat het deed! Ik begon keihard te huilen, ook van de schrik, en gilde naar manlief dat hij de baby aan het bewegen moest krijgen, NU METEEN Na een paar minuten buik porren en kloppen voelde ik eindelijk weer wat beweging maar was intussen al duizend doden gestorven...
Brrr, wat ben je toch kwetsbaar als zwangere vrouw

Kinderboerderij was een groot succes, Devin was op de terugweg in de auto al bijna in slaap gevallen en ligt nu in zijn bedje
Ik grijp mijn kans dus ook, en hoop als ik straks terug ben goed nieuws te horen van MeNicole

Vrouwtje Theelepel, wat erg!
Heel veel sterkte met wat er ook gebeuren gaat
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 12:24:05 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70872960
Vrouwtje theelepel wat schrikken! Wat akelig ook dat je nu zo lang moet wachten totdat je meer weet, 2 dagen duurt nog zo lang. Heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70872962
Vrouwtje Theelepel

Meld nog steeds zonder baby
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70873047
Vrouwtje theelepel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70873062
Vrouwtje Theelepel. Wat erg.
Maar je weet verder nog niets? Wat het eventueel kan zijn? Of gewoon dat het hoofdje niet goed is, en maar afwachten. Sterkte meid
pi_70873105
Och Vrouwtje Theelepel, wat ontzettend schrikken! Wat kan je intuitie dan sterk zijn hè... Heel veel sterkte de komende wachtdagen! Verschrikkelijk!!

Lieve Guus.. voor jou een dikke veer in je kont omdat ook jij je gevoel gevolgd hebt! Gelukkig was alles oké

Jore, hahaha wat grappig om te horen, eigenlijk helemaal niet natuurlijk, maar omdat ik me er zó geen voorstelling bij kan maken hen nu kennende! Wél kan ik me heel goed voorstellen dat dat een reden is geweest om tóch ergens anders heen te gaan... zo'n soort primair gevoel.. ik zou geloof ik precies hetzelfde gedaan hebben!
pi_70873106
Vrouwtje theelepel wat zal dat schrikken zijn, heel veel sterkte.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:41:13 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_70873376
vrouwtje theelepel, wat erg zeg... dat is toch wel de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw denk ik... sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:41:37 #249
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70873390
Oei, Vrouwtje Theelepel, wat vreselijk rot En dan moet je nu nog helemaal wachten tot maandag, bah.. Veel sterkte, ik ben er ook even stil van..

Happy, ik wens jou een hele fijne vakantie en ik doe nog even een voor de 8 weken! Geniet er maar fijn van..

Asyniur, balen dat jullie Parijs moeten cancellen, maar het is denk ik wel fijn om er niet tegenaan te hoeven hikken. Tenminste, zo werkt dat op dit moment bij mij: dingen die ik héél erg leuk vind en aan de ene kant ook wel erg graag doe kunnen me soms zo op de zenuwen werken, dan is het stiekum teveel en zie ik er huizenhoog tegenop.. Als jullie eventjes wachten gaat het vast veel beter en kunnen jullie vast alsnog een hippe stedentrip doen

McLaura, ik ben zó benieuwd hoe het gaat aflopen bij jou, ik vermoed dat die kleine bij zichzelf dacht "plánnen, die bevalling? Dacht 't niet!"

DuchessX, gooi het er maar uit hoor, ik vind het helemaal terecht en logisch dat je er af en toe gewoon vreselijk klaar mee bent. Vermoeidheid heeft zó veel invloed op je leven en is zo vreselijk aanwezig, terecht dat je daarvan gaat balen? voor jou!

Guuzewuus, goed van je dat je hebt gebeld, nu is het ook meteen weer opgelost allemaal Yay!

Kersjes, jemig, ja, daar zou ik ook knetterhard van schrikken hoor.. Gelukkig is bij jou ook alles ok

Ik heb nu mijn laatste drukke/volgeplande dag deze zwangerschap (hoop ik), want ik heb eens even flink afspraken gemaakt met mezelf. Ik mag maximaal 2 afspraken doordeweeks, 1 dag per weekend moet er een groot kruis in de agenda én ik mag niet meer dan 1 afspraak per dag maken. Vandaag heb ik nog een tweetal laatste make-upsessies voor de film, ertussendoor nog een verjaardags/jubileum-van-eigen-zaak/één-van-de-partners-gaat-op-wereldreis BBQ van twee vrienden en vanaf morgen gaat mijn 'zwangerschapsrooster' in Betekent ook een héle rustige trouwdag (2 jaar morgen!) met álleen maar uit eten, maar da's stiekum wel heel erg fijn ook.

Ohja, en ik heb net nog zo'n zwangerschaps-boxershort gekocht bij de Hema en ze zijn nu in de aanbieding (er gaat ¤ 2,= af, voor de gegadigden)!
3!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:46:09 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70873499
Mijn hemel vrouwtje theelepel, wat naar.
En wat ontzettend spannend, dit weekend. Heel veel sterkte met afwachten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:46:53 #251
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70873511
En een hieperdepiep voor Finn!
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_70873668
Vrouwtje Theelepel wat een schrik zeg! Heel veel sterkte met wachten.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:54:13 #253
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70873699
Vrouwtje theelepel, ik heb er geen woorden voor... Veel kracht toegewenst de komende tijd

Guus, fijn dat alles in orde was

Ow en happy, helemaal vergeten: fijne vakantie en doe het rustig aan...

Kersjes, dat is schrikken, maar gelukkig viel het achteraf mee...

Duch, nog steeds zo moe. Ik voel met je mee.
pi_70873936
Jeetje vrouwtje theelepel, wat vreselijk. Heel veel sterkte gewenst voor de komende tijd.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:18:03 #255
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70874328
Vrouwtje Theelepel, zo gaat het weekend tergend langzaam, sterkte met afwachten en met de aankomende echo

Guus fijn dat je gerustgesteld bent
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_70874916
Jemig Vrouwtje Theelepel, wat een vreselijk nieuws! Hoop dat je jezelf en partner natuurlijk er een beetje doorheen weet te slaan dit weekend, maar ik kan me zo voorstellen dat je alleen maar in bed wilt liggen en hier niet aan denken tot je maandag wakker wordt en duidelijkheid hebt.

Guuz, fijn dat je vk zo snel heeft kunnen geruststellen! Apart dat het zoveel verschil maakt als je beeb wat anders gaat liggen zeg?!

Hier lekker rustig weekend, vandaag bezoek van vader + vrouw en morgen moeders + man en schoonouders en een vriend van ons... gezelligheid, maar verders lekker chillen hoor! Negeert het 30 worden volledig!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:45:16 #257
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70874938
Hier al een tijdje buikpijn/krampen...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:47:29 #258
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70874987
Oeh Bar dat is minstens 4 dagen te vroeg! Of heb je Beeb verteld dat het kamertje bijna af is?
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 13:50:06 #259
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70875038
en de rest Ca.Ra moet nog maar de 36ste week in

Ik houd het op voorwerk maar vervelend is het wel...

Ik heb Beebje nog niet veel verteld over het kamertje
pi_70875150
Och vrouwtje theelepel, wat ontzettend naar Heel veel sterkte

Guus, goed dat je toch gebeld hebt, ik neem aan dat je een stuk beter kan ontspannen nu je weet dat alles goed zit

Bar, wat doe je !

d'r zijn veel te veel LLMs hier, ik meld me om 2 uur 's middags en niemand die me gemist had
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_70875160
Vrouwtje-Theelepel, wat verschrikkelijk zeg , dit is toch wel een hele erge nachtmerrie
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_70875270
Guuz, wat een schrik eventjes Ik kan me het zo levendig voorstellen. Wat super dat de vk zo gauw even langs kon komen en je gerust kon stellen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:00:36 #263
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_70875304
Vrouwtje-Theelepel, wat een rotnieuws zo ineens. Heel veel sterkte. Hopelijk krijg je maandag wat meer duidelijkheid.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:05:06 #264
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70875408
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 13:50 schreef _Bar_ het volgende:
en de rest Ca.Ra moet nog maar de 36ste week in

Ik houd het op voorwerk maar vervelend is het wel...

Ik heb Beebje nog niet veel verteld over het kamertje
Eeeh ja ik las 36+6 op je ticker ipv 35+6. En dan nog, is een week geen 10 dagen dus ikke =
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:05:49 #265
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70875426
geeft niks hoor
pi_70875505
Even een vraagje tussendoor.. heeft iemand anders ook last van veranderende tepels? Die van mij zijn sinds een paar dagen zó droog, alsof er een laagje plastic overheen zit ofzo, het ziet er niet uit, het voelt erg raar en soms jeukt het ook nog En nou gaan ze nog vervellen ook HELP
m.a.w., is dit normaal? En wat doe ik eraan?

P.S. Alweer 38 weken hier
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:09:04 #267
223453 Guuzewuus
pi_70875515
Oh Vrouwtje Theelepel, wat verdrietig. En dan het hele weekend wachten, bah bah. Jee zeg, ik weet gewoon niet wat te zeggen. Veel sterkte .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:10:17 #268
223453 Guuzewuus
pi_70875534
Bar , nog even binnenhouden joh
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:17:37 #269
223453 Guuzewuus
pi_70875680
En dankjulliewel voor alle lieve reacties. Fijn
pi_70875744
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:08 schreef innepin het volgende:
Even een vraagje tussendoor.. heeft iemand anders ook last van veranderende tepels? Die van mij zijn sinds een paar dagen zó droog, alsof er een laagje plastic overheen zit ofzo, het ziet er niet uit, het voelt erg raar en soms jeukt het ook nog En nou gaan ze nog vervellen ook HELP
m.a.w., is dit normaal? En wat doe ik eraan?

P.S. Alweer 38 weken hier
Ik had tot een paar dagen terug ook erg last van "droge" tepels, met inderdaad vervellen op het donkerbruine stuk helemaal. Jeukte ook heel erg, maar op wonderbaarlijke wijze genezen... maar wellicht helpt een beetje body lotion of menthol poeder... of zoiets?
  Moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 14:32:00 #271
5428 crew  miss_sly
pi_70876039
vrouwtje theelepel, wat een ontzettend naar bericht. Sterkte met het weekend doorkomen, wat zal dat lang duren

Guuzje, goed dat je gebeld hebt en fijn dat er niets was. Wat zou een constante open webcam-lijn met onze buikbeebjes soms toch fijn zijn, he?

Kersjes, gelukkig ook weer beweging in jouw buik!

innepin, 38 weken ik had je nog niet gemist, maar dat komt omdat mijn ouders hier al om half 10 waren om te klussen en poetsen en ze nu net pas weg zijn. Je hebt je dus net op tijd gemeld
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_70876169
Guus, gelukkig is alles goed!

Vrouwtje Theelepel, wat een ontzettend naar bericht zeg Sterkte met afwachten en ik duim dat alles toch gewoon goed zal komen

Innepin, we weten dat jij geen ochtendmens bent, we hadden je wel later verwacht

_Bar_ wat doe je!? Spannend!!!!
#geen
pi_70876213
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:37 schreef DuchessX het volgende:
Innepin, we weten dat jij geen ochtendmens bent, we hadden je wel later verwacht
Ja hallo, ik slaap heus niet uit tot 2 uur 's middags hoor
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:40:28 #274
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70876220
Och jee, vrouwtje-theelepel... wat een ongelofelijk verdrietig nieuws...
Ik weet niet goed wat ik moet zeggen eigenlijk verder... Ik wilde zeggen 'mss toch nog goed nieuws van de week', maar als ik zo je berichtje lees...

zaterdag 11 juli 2009 @ 14:43:20 #275
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_70876277
Vrouwtje-theelepel wat verdrietig! Veel sterkte de komende tijd
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_70876286
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:40 schreef innepin het volgende:

[..]

Ja hallo, ik slaap heus niet uit tot 2 uur 's middags hoor
#geen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 14:52:56 #277
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70876451
Bar al aan het rommelen! Met hoeveel weken was je de vorige keer bevallen eigenlijk?

Innepin, ik had de vorige zwangerschap tegen het eind ineens ook last van een jeukende tepel die wat aan het vervellen was. Na een paar dagen Bepanthen zalf erop gesmeerd te hebben (dat ik alvast in huis had voor de baby) was het weer over.

Ik moet steeds denken aan vrouwtje - theelepel, vind het zo erg
.... met gevoel voor drama....
pi_70876488
vrouwtje-theelepel

En dan een heel weekend moeten wachten in onzekerheid. Bah... sterkte
pi_70876546
vrouwtje-theelepel, heel veel sterkte komende 2 dagen
pi_70877336
Vrouwtje theelepel, wat ontzettend naar. Heel sterkte de komende dagen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:09:38 #281
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_70878123
Vrouwtje-theelepeltje, wat een vreselijk bericht... Veel sterkte
I'm so glamourous I piss glitter!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 16:53:40 #282
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_70879353
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 14:52 schreef Kersjes het volgende:
Bar al aan het rommelen! Met hoeveel weken was je de vorige keer bevallen eigenlijk?
41 weken en 6 dagen.

maar ook toen al regelmatig last van voorwerk hoor, dus opzich niet geheel nieuw.
het is van dat zeurderigere
pi_70879930
Oh Vrouwtje Theelepel wat erg.. Heel veel sterkte de komende tijd voor jou en je partner.
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
  zaterdag 11 juli 2009 @ 17:35:40 #284
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70880486
oooo vrouwtje theelepel wat een naar bericht... ben er helemaal een beetje naar van
pi_70881182
vrouwtje theelepel, wat ontzettend naar! Heel veel sterkte in het weekend en erna, en ik hoop op toch wat positief nieuws voor je na het weekend...
pi_70882478
Guuz, goed dat je hebt gebeld en fijn dat het goed was!

Theelepel, wat een naar bericht... sterkte!
Wat een schrik ook, ondanks je voorgevoel, je hoopt toch dat dat niet klopt. Blegh, ben er stil van... . En dan net het weekend voor de deur, dat lijkt me ook lastig...

McLaura, ja volgens mij is het Aldlân.
Zuiderburen, wel een mooi stukje of niet? Wij woonden in Camminghaburen en inmiddels helemaal niet meer in die contreien ;-).

Innepin, vervellende tepels... nee hier niet. Wel een jeukende buik en mn navel is bijna verdwenen... plopt ie of plopt ie niet...
Ik zou denk ik geen dingen gaan smeren op je tepels... of misschien een beetje bepanthen ofzo.

Bar, benen nog ff bij elkaar hoor...

Hier niks geen gerommel ofzo, alles rustig.
Ik heb mn borstvoedingsboek uit, ga zo nog even de naam op het geboortebord schilderen, het wiegje heb ik opgemaakt vanmorgen...
Dus ik ben er klaar voor, denk ik...
Fake it till you make it...
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:40:28 #287
100412 mefke79
komt goed!
pi_70883741
Vrouwtje Theelepel, wat een vreselijk nieuws...ik hoop voor je dat het toch meevalt...

Innepin, als je borstvoeding gaan geven mag je volgens mij niets meer op je tepels smeren, tenminste, dat zeiden ze hier bij de voorlichting.
Verder weinig nieuws, flink gepoetst vandaag. Merk heel goed dat Driekus gedraaid is, dit is veel minder leuk voor mijn bekken. Ach, tis nog maar maximaal een week of 12 dus dat is vast vol te houden.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_70883866
Bepanhen kun je altijd op je tepels smeren, zelfs nog vlak voor t voeden!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:47:28 #289
223453 Guuzewuus
pi_70883927
Nijna, je bent er klaar voor en het mag ook gewoon nu . Dus kom maar op, zou ik zeggen .

En Innepin, ik heb tijdens de eerste voedingsweek tepelkloven gehad en twee verschillende smeerseltjes gehad. Weet alleen natuurlijk de namen niet meer . Maar dat weet de vk of een apotheek wel . En dat maakte dus ook niet uit voor de baby .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:48:00 #290
223453 Guuzewuus
pi_70883945
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:45 schreef Poppedein het volgende:
Bepanhen kun je altijd op je tepels smeren, zelfs nog vlak voor t voeden!
Dat is er één van inderdaad .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:48:54 #291
223453 Guuzewuus
pi_70883970
Ik heb hier op het forum wel eens hele kleine spijlenbedjes gezien, bijna een wiegje kwa grootte. Weet iemand waar die vandaan komen? Miss sly had er volgens mij ook eentje?
pi_70884086
Er zijn nog een heleboel andere smeerseltjes idd Guus, o.a Lansiloh & Purelan.

Als je het bedje bedoelt wat Miss_sly ook heeft, dan komt ie van de Prenatal!
Ik zie m er niet bijstaan in de webshop, alleen als voorbeeldplaatje van het kopje "wiegjes"

zaterdag 11 juli 2009 @ 19:54:30 #293
223453 Guuzewuus
pi_70884128
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:53 schreef Poppedein het volgende:
Er zijn nog een heleboel andere smeerseltjes idd Guus, o.a Lansiloh & Purelan.

Als je het bedje bedoelt wat Miss_sly ook heeft, dan komt ie van de Prenatal!
Die andere naam kwam me bekender voor . Maar er is dus genoeg.
En dank je, prenatal dus .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 19:57:34 #294
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70884229
Tja, bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik moet zeggen dat we hier geen hoop hebben op een goede afloop. Ze kon met 100% zekerheid zeggen dat het niet goed is. Uiteindelijk zagen we dat zelf ook wel, het hoofdje zag er gewoon niet uit als een hoofdje. Domme pech noemen ze dat.... zo wrang dat het gewoon een levend spartelend kindje is.... het enige waar je nog aan kan denken is of je zelf wat fout gedaan hebt.
Ik ben in een draaimolen geweest en heb de eerste 2 weken neusspray gebruikt, heb het vroeg aan iedereen verteld.. je bedenkt maar wat he. En dan de dooddoener van vele mensen, je hebt er gelukkig al een. Of verhalen als toen ik een miskraam had, dit is geen miskraam, het kindje leeft gewoon nog. Straks naar bed dan is het alweer zondag.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:00:15 #295
223453 Guuzewuus
pi_70884295
Oh vrouwtje theelepel, natuurlijk heb je niks verkeerd gedaan . Het is vreselijk verdrietig en oneerlijk .
  zaterdag 11 juli 2009 @ 20:10:44 #296
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_70884627
Och nee joh... dit is een aanlegfoutje. Al had je de eerste 12 weken stilletjes op je bed blijven liggen, dan nog had je hier niks aan kunnen doen.
Oh meid... wat rot en wat duurt zo'n weekend dan lang...
pi_70884719
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
...het enige waar je nog aan kan denken is of je zelf wat fout gedaan hebt...
Natuurlijk niet! Ga dit niet jezelf aanrekenen meis, ze noemde niet voor niets "domme pech".
quote:
...het kindje leeft gewoon nog...
Dat lijkt me zo cru en dubbel...
quote:
Straks naar bed dan is het alweer zondag.
Probeer goed te slapen!
pi_70885187
Guuz, ik denk dat het nog wel ff duurt hoor... maar het mag van mij ook wel gewoon nu komen . We zien wel.

Vrouwtje theelepel, je hebt niks verkeerd gedaan... Het is inderdaad domme pech (en dat klinkt zo naar) en dan zie je gewoon wel een klein sparteltje... .
Maar door niet in de draaimolen te gaan, geen neusspray te gebruiken of het niet vroeg te vertellen had je dit niet kunnen voorkomen... Het is gewoon niet eerlijk en heel verdrietig.
Probeer een beetje lief voor jezelf te zijn
Fake it till you make it...
pi_70885962
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 19:57 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tja, bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik moet zeggen dat we hier geen hoop hebben op een goede afloop. Ze kon met 100% zekerheid zeggen dat het niet goed is. Uiteindelijk zagen we dat zelf ook wel, het hoofdje zag er gewoon niet uit als een hoofdje. Domme pech noemen ze dat.... zo wrang dat het gewoon een levend spartelend kindje is.... het enige waar je nog aan kan denken is of je zelf wat fout gedaan hebt.
Ik ben in een draaimolen geweest en heb de eerste 2 weken neusspray gebruikt, heb het vroeg aan iedereen verteld.. je bedenkt maar wat he. En dan de dooddoener van vele mensen, je hebt er gelukkig al een. Of verhalen als toen ik een miskraam had, dit is geen miskraam, het kindje leeft gewoon nog. Straks naar bed dan is het alweer zondag.
Wat heftig vrouwtje-theelepel.. Maar je kan er zelf écht niks aan doen! Ik vind het echt ongelooflijk verdrietig voor je
  zaterdag 11 juli 2009 @ 21:05:32 #300
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_70886096
Ik val toevallig even binnen (helemaal niet om BE te stalken ) maar wat erg zeg, Vrouwtje T.

Hoe moeilijk het ook is, probeer jezelf geen verwijten te maken, en ik wens je/jullie heel veel sterkte, vind het heel naar voor je!
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')