abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70870939
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:

Ik kende alledrie de verloskundigen goed, maar kreeg uiteindelijk een invaller de hele dag. Maar L wachtte even tot de dienst was overgedragen aan de tofste verloskundige en was er een half uur later

Zat je bij La vie?? Dat is echt de fijnste praktijk waar ik ooit waargenomen heb! zeg es zeg es, wie vond je de liefste? E, F of I?

Wij zitten met zn 6en in een maatschap, het gebeurt dus regelmatig dat ik een bevalling begeleid van iemand die ik nog nooit eerder gezien heb..enerzijds heel jammer, maar anderzijds, door de hele intimiteit van een bevalling gaat die kennismaking zó snel, helemaal bij een thuisbevalling, dat dat meestal écht gewoon helemaal niets uitmaakt!

en over werk gesproken, zometeen nog 2 kraamvisites rijden en dan begint mijn verlo-ho-hoooooof! Oh man, ik vind t zó fijn! Waarschijnlijk verveel ik me over een week al, maar mn wish and to do list is nu nog zó groot dat ik compleet overvallen zou worden als uk al met 37 weken zou komen!

Asy, wat jammer dat je niet naar Parijs kunt gaan! Dat wordt dan over 2 jaar maar naar Disneyland parijs met zn 3en hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt! Voor iedereen die misselijk is geldt t zelfde natuurlijk! Zóóóóó fijn als eindelijk t besef begint neer te dalen dat je echt echt zwanger bent, maar dan gaat de sjeu er heel klein beetje vanaf door die vervelende misselijkheid in het begin! bah!

even nóg een keer een extra voor alle meldplichtigedames...ik vind t zó spannend dat t zo druk is hier de komende maand!

MeNicole, zet m op hè... ik hoop dat we jouw meldingen heel gauw niet meer hoeven te volgen hier!!

Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussie al moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken

Fijne dag voor allemaal!! Ik ga me maar es ff nuttig maken!

[ Bericht 3% gewijzigd door Poppedein op 11-07-2009 10:21:53 ]
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:13:32 #202
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_70871003
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:06 schreef Poppedein het volgende:
Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussie al moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken

Fijne dag voor allemaal!! Ik ga me maar es ff nuttig maken!

Ik ga zo meteen een poging doen om te stofzuigen. Kijken of dat lukt...
anders moet ik maar weer vragen
pi_70871303
La Vie en ik had F er bij Geniaal!
Was jij niet toevallig bij mijn bevaling (het eerste deel) dan?
pi_70871330
Hier in de vkpraktijk zijn er 5 vks, en bewust door de maanden heen zie je bij je afspraken iedereen wel een keertje, dat is wel fijn.
Een totaal vreemde zal het dus niet gaan worden, of wel als ik alsnog naar het ziekenhuis zou moeten, maar volgens mij maakt het me dan ook geen klap meer uit, als dat kind er maar uit komt zou het enige zijn wat ik dan denk, geloof ik
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:49:26 #205
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70871410
Happy alweer 8 weken
en ik wens je natuurlijk een hele fijne vakantie. Ik hoop voor jullie dat de zon weer doorbreekt en de regen de komende dagen wat gaat minderen....

@Asyniur, wat jammer dat je je niet goed genoeg voelt om naar Parijs te gaan... maar denk dat het wel een slimme beslissing is. Zo halfziek, kan je ook echt niet genieten denk ik...

@Bucko, gefeliciteerd met de goede 20 weken echo!

@Freecelll, ook 8 weekjes lees ik!

Hoe is het met onze LLM's?

Ik zit bij de VK-praktijk waar Poppedein werkt, dus hoe het daar werkt weten jullie al heb de eerste 2 keren dezelfde VK gezien, mag volgende week weer heen, dus ben benieuwd wie ik dan tref...
en dus een extra echo gehad omdat de eerste keer de termijnbepaling wat lastig was....

en ik ben EINDELIJK eens een weekendje vrij! en ook nog samen met vriendlief!
gaan vanavond lekker samen ergens een hapje eten en morgen hebben we het huis vol met visite ivm aankomende verjaardag (vriendlief wordt di 31 )
daar heb ik nog niet zoveel zin in, zoveel drukte, had gehoopt op een tuinfeestje, maar dat zit er niet in vrees ik....
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:49:29 #206
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_70871411
Ik ben ineens heel erg bang dat het niet goed is . Voel de kleine sinds ik dat bedacht heb nog niet (twee uur geleden) en lijk vandaag ineens veel dunner . En ik durf ook niet te bellen, omdat het misschien wel nergens op slaat, omdat het zaterdag is en ik weet niet... gewoon niet.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 10:51:02 #207
35189 Troel
scherp en bot
pi_70871423
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:49 schreef Guuzewuus het volgende:
Ik ben ineens heel erg bang dat het niet goed is . Voel de kleine sinds ik dat bedacht heb nog niet (twee uur geleden) en lijk vandaag ineens veel dunner . En ik durf ook niet te bellen, omdat het misschien wel nergens op slaat, omdat het zaterdag is en ik weet niet... gewoon niet.
Guuz, echt gewoon bellen!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_70871478
Ohhhh lieve Guus... als je hier woonde kwam ik direct ff naar je toe! écht bellen hoor, niet vervelend om voelen! Ik vind het 10x vervelender om pas 3 weken later te horen hoe shit en ongerust iemand zich al die tijd gevoeld heeft dan even 5 minuten tijdens mijn dienst langs iemands huis te rijden en diegene vaak weer compleet gerust te kunnens tellen!!

ik heb t al vaker gezegd en meen t ook echt... EEN VK IS NIET ALLEEN BEDOELD OM EVEN SNEL EEN KIND OP TE KOMEN VANGEN!

hoop dat ze je heel gauw gerust kunnen stellen
pi_70871508
Freecell, nee dat was ik niet ik werk inmiddels alweer 3 jaar op mn eigen plekkie en neem niet meer waar voor andere praktijken zou wel grappig geweest zijn En F, I en E zijn alle 3 tof!! Heb me heel erg op mn plek gevoeld daar!

BJ geniet heerlijk van je vrije weekendje en alvast succes met de drukte morgen!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:00:54 #210
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_70871551
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 10:58 schreef Poppedein het volgende:

BJ geniet heerlijk van je vrije weekendje en alvast succes met de drukte morgen!
thx Poppedein
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:01:38 #211
223453 Guuzewuus
pi_70871564
Ze komt zo even langs. Ik ben zo bang ineens, snap niet waar dit nu vandaan komt. .

Dank Troel en Poppedein, door jullie reacties heb ik durven bellen .
pi_70871591
Fijn Guus, goed en fijn dat je gebeld hebt! En waar t vandaan komt.. ik vrees hormonen, rothormonen die je ineens gruwelijk onzeker kunnen maken en er voor zorgen dat je niet meer normaal kunt relativeren..
Ik duim enorm voor je en hoop met mn alles dat je gevoel volledig onterecht is!

pi_70871605
Lekker spuit 11 maar FTA gefeliciteerd met Finn!

Lieve Guuzewuus, goed dat je gebeld hebt. Ik hoop dat alles in orde is.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_70871647
Guuz, goed dat je gebeld hebt, ik hoop dat ze je snel een beetje gerust kunnen stellen...
pi_70871673
Bellen Guus!

Blijft mijn vraag aan Poppedein of ze mijn bevalling nou deed, haha
Vorige jaar Augustus, in de vakantie

Edit: pagina te lang open
Nee dus, was wel grappig geweest anders!
Maar zit jij nu ook in Groningen dan? Waar dan?

En Guus goed dat je gebeld hebt
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:12:00 #216
223453 Guuzewuus
pi_70871691
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:11 schreef freecell het volgende:
Bellen Guus!

Blijft mijn vraag aan Poppedein of ze mijn bevalling nou deed, haha
Vorige jaar Augustus, in de vakantie
Heb al gebeld en Poppedein heeft al op jou gereageerd .

pi_70871694
Ik woon hééél vlak bij La Vie maar ben naar een andere praktijk gegaan omdat één van de verloskundigen daar mij als kind op de basisschool nogal heeft lopen knijpen (uit valsigheid, niet omdat ik iets stoms deed ofzo). Die zat me gewoon achterna op het schoolplein en zei '"ik ga jou knijpen!".
Dat heb ik altijd onthouden omdat ik dat nogal eng vond en toen wilde ik daar niet heen
pi_70871699
Verder ben ik heel normaal.
pi_70871704
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Guuzewuus het volgende:

[..]

Heb al gebeld en Poppedein heeft al op jou gereageerd .

Ik zag het ge-edit
pi_70871728
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Jore het volgende:
Ik woon hééél vlak bij La Vie maar ben naar een andere praktijk gegaan omdat één van de verloskundigen daar mij als kind op de basisschool nogal heeft lopen knijpen (uit valsigheid, niet omdat ik iets stoms deed ofzo). Die zat me gewoon achterna op het schoolplein en zei '"ik ga jou knijpen!".
Dat heb ik altijd onthouden omdat ik dat nogal eng vond en toen wilde ik daar niet heen
Ik vind het niet raar Zou het misschien ook wel doen
Woon jij in het NP? En waarom ben je dan nooit bij NP hang meetings?
pi_70871761
Goed zo Guus, je hebt gebeld. Hopelijk kon ze je geruststellen

Asy jammer van je uitje naar Parijs...:*

Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van moest het even kwijt hoor...
#geen
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:26:50 #222
223453 Guuzewuus
pi_70871911
Alles goed . Hartje en schopjes gehoord .

Baarmoeder lag inderdaad lager dan de vorige keer (vandaar mijn gevoel dunner te zijn en misschien dat ik daardoor ook de beweging minder goed/ vaak kon voelen), kindjes was ws in de breedte gaan liggen ofzo.
pi_70871923
Fijn dat alles goed was Guus!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:12 #224
223453 Guuzewuus
pi_70871948
Ben er nog rillerig en huilerig van .
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 11 juli 2009 @ 11:29:40 #225
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_70871955
fijn Guus!
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')