quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:19 schreef freecell het volgende:Ik kende alledrie de verloskundigen goed, maar kreeg uiteindelijk een invaller de hele dag. Maar L wachtte even tot de dienst was overgedragen aan de tofste verloskundige en was er een half uur later
Zat je bij La vie?? Dat is echt de fijnste praktijk waar ik ooit waargenomen heb! zeg es zeg es, wie vond je de liefste? E, F of I?
Wij zitten met zn 6en in een maatschap, het gebeurt dus regelmatig dat ik een bevalling begeleid van iemand die ik nog nooit eerder gezien heb..enerzijds heel jammer, maar anderzijds, door de hele intimiteit van een bevalling gaat die kennismaking zó snel, helemaal bij een thuisbevalling, dat dat meestal écht gewoon helemaal niets uitmaakt!
en over werk gesproken, zometeen nog 2 kraamvisites rijden en dan begint mijn verlo-ho-hoooooof! Oh man, ik vind t zó fijn! Waarschijnlijk verveel ik me over een week al, maar mn wish and to do list is nu nog zó groot dat ik compleet overvallen zou worden als uk al met 37 weken zou komen!
Asy, wat jammer dat je niet naar Parijs kunt gaan! Dat wordt dan over 2 jaar maar naar Disneyland parijs met zn 3en

hoop dat je je gauw weer een beetje beter voelt! Voor iedereen die misselijk is geldt t zelfde natuurlijk! Zóóóóó fijn als eindelijk t besef begint neer te dalen dat je echt echt zwanger bent, maar dan gaat de sjeu er heel klein beetje vanaf door die vervelende misselijkheid in het begin! bah!
even nóg een keer een extra

voor alle meldplichtigedames...ik vind t zó spannend dat t zo druk is hier de komende maand!
MeNicole, zet m op hè... ik hoop dat we jouw meldingen heel gauw niet meer hoeven te volgen hier!!
Ik hou me maar even een beetje buiten de eerdere echodiscussie

al moest ik wel even hardop lachen om asy's opmerking dat ik anders nooit zo vaak bij mezelf had kunnen kijken
Fijne dag voor allemaal!!

Ik ga me maar es ff nuttig maken!
[ Bericht 3% gewijzigd door Poppedein op 11-07-2009 10:21:53 ]