abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70871963
Goedemorgen,

Guuz, goed dat je het gebeld hebt. Waarschijnlijk is het niets, maar je zorgen maken is ook niet fijn.
Hopelijk kan de vk, jouw gerust stellen.

Hier als een os geslapen. En nog moe hihi.
Straks maar een beetje opruimen in huis. Normaal ben ik zoooo netjes he, en nu laat ik alles slingeren.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 11:30:21 #227
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_70871964
Fijn dat het goed was guus, en zo zie je maar dat een keer bellen helemaal geen kwaad kan.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_70871981
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:26 schreef Guuzewuus het volgende:
Alles goed . Hartje en schopjes gehoord .

Baarmoeder lag inderdaad lager dan de vorige keer (vandaar mijn gevoel dunner te zijn en misschien dat ik daardoor ook de beweging minder goed/ vaak kon voelen), kindjes was ws in de breedte gaan liggen ofzo.

Gelukkig maar
pi_70871992
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:16 schreef DuchessX het volgende:

Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van moest het even kwijt hoor...
pi_70872080
quote:
Goed zo Guus, je hebt gebeld. Hopelijk kon ze je geruststellen

Asy jammer van je uitje naar Parijs...:*

Vannacht wederom waardeloos geslapen. Gaat dit ooit nog goedkomen? Ben al zo lang moe (sinds begin zwangerschap) en dan ook nog eens zo waardeloos slapen...het begint me echt op te breken, ik word er sjagrijnig van moest het even kwijt hoor...
Gelukkig guuz dat er niets is.

En van dat slapen. Ik hoop dat het snel overgaat en dat je wat meer nachtrust krijgt.
Neem je overdag ook wel eens de tijd, om even te dutten? Dat helpt wellicht ook.
pi_70872095
quote:

Paar weekjes terug hier ook zo'n dip gehad. Nu heb ik af en toe wel iets energiekere dagen, maar ook andere probs voor in de plaats Echt actief rondspringen zit er vrees ik niet meer in until dueday.

Guus fijn dat de VK je gerusgesteld heeft. Ik zou zelf denk ik ook gewoon gebeld hebben.

Hier is tot nu toe behalve de gewoonlijke krampen en harde buiken niets indrukwekkends gebeurd. Ik lig nu lekker met chocolade koffie in bed nog een beetje te soezelen met hubbie. Nog even van genieten zal straks de komende jaren weer anders zijn.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:06:28 #232
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_70872590
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
pi_70872706
Jeetje vrouwtje theelepel, wat erg , heel veel sterkte!
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_70872715
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 09:36 schreef Nijna het volgende:

McLaura, woon jij aan dat kanaal waar je overheen komt als je Leeuwarden binnenkomt daat bij de brandweerkazerne zeg maar? Dan ben je misschien wel (als je maar schuin genoeg kijkt) de overbuur van mijn tante .
Spannend dat gerommel Sjakie heeft volgens mij zelf gewoon een datum op het oog hoor...

Klopt, het van Harinxmakanaal. En dan woont je tante vast in Aldlân (net als mijn Pake (opa), die woont ook in Aldlân), ik woon in Zuiderburen.

Maar idd, volgens ons heeft Sjakie ook zo zijn eigen idee over zijn verjaardag
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_70872726
Och vrouwtje-theelepel

Kon je al zien wat er precies mee aan de hand was, of weet je helemaal niks behalve dit...

Echt, ik weet even niet zo goed wat ik moet zeggen tegen je... *slikt*
pi_70872735
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 12:06 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Jeetje..... Heel veel sterkte met alles wat er op je af zal komen na het weekend....
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_70872773
quote:
Ik Ben vanmorgen naar een particulier echo-centrum geweest wegens een slecht gevoel. Die dame die daar werkt is echo-scopiste in het ziekenhuis. De monitor ging aan en er was een duidelijk kindje zichtbaar, aan het spartellen met zn beentjes en armpjes. Er ging nog geen lichtje bij me brandde. Tot ze de monitor stil zette en zei, ik zie een prachtig spartelend kindje in je buik maar het hoofdje klopt niet. Toen zag ik het pas, een ernstig misvormd hoofdje. Ik moet nu maandag naar het ziekenhuis.......niet goed dus.
Jeetje wat erg

Sterkte en succes.
pi_70872779
quote:
Op zaterdag 11 juli 2009 11:12 schreef Jore het volgende:
Verder ben ik heel normaal.
pi_70872786
quote:
Wat erg. Woorden ook tekort hier.
pi_70872851
vrouwtje-theelepel, Wat een vreselijk nieuws.. Succes en sterkte meis..
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:19:45 #241
190221 Kersjes
zoet & zuur
pi_70872882
Guuz, wat fijn de vk je gerust kon stellen en dat er niks aan de hand bleek te zijn!
Hier had ik gisteravond een soortgelijke paniek nadat Devin me onbedoeld een keiharde schop aan de zijkant van mijn buik gaf toen ik hem bij ons op bed aan het aankleden was. Een pijn dat het deed! Ik begon keihard te huilen, ook van de schrik, en gilde naar manlief dat hij de baby aan het bewegen moest krijgen, NU METEEN Na een paar minuten buik porren en kloppen voelde ik eindelijk weer wat beweging maar was intussen al duizend doden gestorven...
Brrr, wat ben je toch kwetsbaar als zwangere vrouw

Kinderboerderij was een groot succes, Devin was op de terugweg in de auto al bijna in slaap gevallen en ligt nu in zijn bedje
Ik grijp mijn kans dus ook, en hoop als ik straks terug ben goed nieuws te horen van MeNicole

Vrouwtje Theelepel, wat erg!
Heel veel sterkte met wat er ook gebeuren gaat
.... met gevoel voor drama....
  Jubileum moderator zaterdag 11 juli 2009 @ 12:24:05 #242
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_70872960
Vrouwtje theelepel wat schrikken! Wat akelig ook dat je nu zo lang moet wachten totdat je meer weet, 2 dagen duurt nog zo lang. Heel veel sterkte!
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_70872962
Vrouwtje Theelepel

Meld nog steeds zonder baby
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_70873047
Vrouwtje theelepel
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_70873062
Vrouwtje Theelepel. Wat erg.
Maar je weet verder nog niets? Wat het eventueel kan zijn? Of gewoon dat het hoofdje niet goed is, en maar afwachten. Sterkte meid
pi_70873105
Och Vrouwtje Theelepel, wat ontzettend schrikken! Wat kan je intuitie dan sterk zijn hè... Heel veel sterkte de komende wachtdagen! Verschrikkelijk!!

Lieve Guus.. voor jou een dikke veer in je kont omdat ook jij je gevoel gevolgd hebt! Gelukkig was alles oké

Jore, hahaha wat grappig om te horen, eigenlijk helemaal niet natuurlijk, maar omdat ik me er zó geen voorstelling bij kan maken hen nu kennende! Wél kan ik me heel goed voorstellen dat dat een reden is geweest om tóch ergens anders heen te gaan... zo'n soort primair gevoel.. ik zou geloof ik precies hetzelfde gedaan hebben!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_70873106
Vrouwtje theelepel wat zal dat schrikken zijn, heel veel sterkte.
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:41:13 #248
24188 Belana
kloon van belana
pi_70873376
vrouwtje theelepel, wat erg zeg... dat is toch wel de nachtmerrie van iedere zwangere vrouw denk ik... sterkte!
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:41:37 #249
95408 Incantrix
0118 999 88199 9119 725....
pi_70873390
Oei, Vrouwtje Theelepel, wat vreselijk rot En dan moet je nu nog helemaal wachten tot maandag, bah.. Veel sterkte, ik ben er ook even stil van..

Happy, ik wens jou een hele fijne vakantie en ik doe nog even een voor de 8 weken! Geniet er maar fijn van..

Asyniur, balen dat jullie Parijs moeten cancellen, maar het is denk ik wel fijn om er niet tegenaan te hoeven hikken. Tenminste, zo werkt dat op dit moment bij mij: dingen die ik héél erg leuk vind en aan de ene kant ook wel erg graag doe kunnen me soms zo op de zenuwen werken, dan is het stiekum teveel en zie ik er huizenhoog tegenop.. Als jullie eventjes wachten gaat het vast veel beter en kunnen jullie vast alsnog een hippe stedentrip doen

McLaura, ik ben zó benieuwd hoe het gaat aflopen bij jou, ik vermoed dat die kleine bij zichzelf dacht "plánnen, die bevalling? Dacht 't niet!"

DuchessX, gooi het er maar uit hoor, ik vind het helemaal terecht en logisch dat je er af en toe gewoon vreselijk klaar mee bent. Vermoeidheid heeft zó veel invloed op je leven en is zo vreselijk aanwezig, terecht dat je daarvan gaat balen? voor jou!

Guuzewuus, goed van je dat je hebt gebeld, nu is het ook meteen weer opgelost allemaal Yay!

Kersjes, jemig, ja, daar zou ik ook knetterhard van schrikken hoor.. Gelukkig is bij jou ook alles ok

Ik heb nu mijn laatste drukke/volgeplande dag deze zwangerschap (hoop ik), want ik heb eens even flink afspraken gemaakt met mezelf. Ik mag maximaal 2 afspraken doordeweeks, 1 dag per weekend moet er een groot kruis in de agenda én ik mag niet meer dan 1 afspraak per dag maken. Vandaag heb ik nog een tweetal laatste make-upsessies voor de film, ertussendoor nog een verjaardags/jubileum-van-eigen-zaak/één-van-de-partners-gaat-op-wereldreis BBQ van twee vrienden en vanaf morgen gaat mijn 'zwangerschapsrooster' in Betekent ook een héle rustige trouwdag (2 jaar morgen!) met álleen maar uit eten, maar da's stiekum wel heel erg fijn ook.

Ohja, en ik heb net nog zo'n zwangerschaps-boxershort gekocht bij de Hema en ze zijn nu in de aanbieding (er gaat ¤ 2,= af, voor de gegadigden)!
3!
  zaterdag 11 juli 2009 @ 12:46:09 #250
11682 Moonah
Jolie femme
pi_70873499
Mijn hemel vrouwtje theelepel, wat naar.
En wat ontzettend spannend, dit weekend. Heel veel sterkte met afwachten.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')