Oei, Vrouwtje Theelepel, wat vreselijk rot

En dan moet je nu nog helemaal wachten tot maandag, bah.. Veel sterkte, ik ben er ook even stil van..
Happy, ik wens jou een hele fijne vakantie en ik doe nog even een

voor de 8 weken! Geniet er maar fijn van..
Asyniur, balen dat jullie Parijs moeten cancellen, maar het is denk ik wel fijn om er niet tegenaan te hoeven hikken. Tenminste, zo werkt dat op dit moment bij mij: dingen die ik héél erg leuk vind en aan de ene kant ook wel erg graag doe kunnen me soms zo op de zenuwen werken, dan is het stiekum teveel en zie ik er huizenhoog tegenop.. Als jullie eventjes wachten gaat het vast veel beter en kunnen jullie vast alsnog een hippe stedentrip doen

McLaura, ik ben zó benieuwd hoe het gaat aflopen bij jou, ik vermoed dat die kleine bij zichzelf dacht "plánnen, die bevalling? Dacht 't niet!"

DuchessX, gooi het er maar uit hoor, ik vind het helemaal terecht en logisch dat je er af en toe gewoon vreselijk klaar mee bent. Vermoeidheid heeft zó veel invloed op je leven en is zo vreselijk aanwezig, terecht dat je daarvan gaat balen?

voor jou!
Guuzewuus, goed van je dat je hebt gebeld, nu is het ook meteen weer opgelost allemaal

Yay!
Kersjes, jemig, ja, daar zou ik ook knetterhard van schrikken hoor.. Gelukkig is bij jou ook alles ok

Ik heb nu mijn laatste drukke/volgeplande dag deze zwangerschap (hoop ik), want ik heb eens even flink afspraken gemaakt met mezelf. Ik mag
maximaal 2 afspraken doordeweeks, 1 dag per weekend moet er een groot kruis in de agenda én ik mag niet meer dan 1 afspraak per dag maken. Vandaag heb ik nog een tweetal laatste make-upsessies voor de film, ertussendoor nog een verjaardags/jubileum-van-eigen-zaak/één-van-de-partners-gaat-op-wereldreis BBQ van twee vrienden en vanaf morgen gaat mijn 'zwangerschapsrooster' in

Betekent ook een héle rustige trouwdag (2 jaar morgen!) met álleen maar uit eten, maar da's stiekum wel heel erg fijn ook.
Ohja, en ik heb net nog zo'n zwangerschaps-boxershort gekocht bij de Hema en ze zijn nu in de aanbieding (er gaat ¤ 2,= af, voor de gegadigden)!