Wat zullen we Heiki geven, uitvallen in de tweede bochtquote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Hamilton is 10 kg lichter dan Kovaleinen en staat er maar 1 plaats voor (wel 1.2sec verschil).
Maar Heiki zal het wel weer verknallen.
Ik hoop echt dat Webber vanmiddag gaat winnen.
Ik ga voor Piquet ramt hem eruit.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat zullen we Heiki geven, uitvallen in de tweede bocht
Ik hoop het, of Barri 3e. Voor het WK is het leuker als Vettel wint, maar Webber verdient het echt.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:43 schreef Atreidez het volgende:
1. Webber 2. Vettel 3. Button - Ziet er uit alsof t droog blijft
Vandaag ziet eruit als precies zo'n dagquote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
Zoals de meesten best wel weten het weer is heel onvoorspelbaar daar!
Ben er wel eens geweest met geen wolkje te bekennen,maar halverwege de middag viel het toen met bakken uit de lucht!
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
Zoals de meesten best wel weten het weer is heel onvoorspelbaar daar!
Ben er wel eens geweest met geen wolkje te bekennen,maar halverwege de middag viel het toen met bakken uit de lucht!
Want McLaren heeft geen Kers?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari's hebben KERS dus die schieten weer net als vorige race een paar plaatsen op en komen Heikki en Lewis tegen in bocht 1. Daar zit deel 2 van de spanning ... Brawn heeft meer temperatuur om mee te werken dus die zullen ook wel iets sneller zijn dan vorige race. Hamilton zal misschien wel crashen met Vettel.
Wordt i.i.g. een gave start met deze opstelling
Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik danquote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef Rainesz het volgende:
Zag ik dat nu goed? had hamilton een reload in het KERS systeem? bij de start???
Klinkt logisch,zal wel een loophole in het regelement zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik dan)
*Haakt hier even op in.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Kubica heeft ook een lekkere start meegemaakt. 10e.
Wieldoppen mogelijk verboden in F1quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er gewoon helemaal niet meer ingehaald wordt?
Alvast gefeliciteerd Barrichello...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Dos37 het volgende:
het begon leuk maar nu zijn we weer terug op niveau
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....quote:Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wieldoppen mogelijk verboden in F1
Ze verzinnen de gekste dingen onder het mom van "inhalen".
Dat ben ik dan niet eensquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....
Als het goed is zijn laatste race.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Bourdais wat een aanfluiting is dat zeg
x2quote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Zat even niet op te letten, waarom Bourdais eruit?
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:37 schreef WEST het volgende:
ik krijg de neiging om de tv uit te drukken ===>![]()
![]()
ik ook, was ook niet op aan 't letten, dus wilde ook weten wat er was gebeurdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Waarom uit de race bedoel ik dan.
ik doe het alleen nooit. Maar tot nu toe geen mooie race.quote:
Ooww. Ik snap 'm. Iemand nog antwoord dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik ook, was ook niet op aan 't letten, dus wilde ook weten wat er was gebeurd
Ik denk een technisch mankement ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Ooww. Ik snap 'm. Iemand nog antwoord dan?
En Webber 1s sneller dan Rubens.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Goedzo, Nico binnen, nu heeft Webber weer vrij spel naar Rubens
Wat wil je dan? dodelijke crashes? Het is spannend, Webber is aan het terugkomen, gevecht tussen Red Bull en Brawn is spannend, ferrari speelt nog een rol, Sutil die opeens tweede lag.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik doe het alleen nooit. Maar tot nu toe geen mooie race.
Al heb ik het niet gehoord. Het is ongetwijfeld niet meer dan terecht.quote:
Ik hoop het wel, fantastische race van hemquote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Gaat Massa op het podium komen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |