Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik danquote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef Rainesz het volgende:
Zag ik dat nu goed? had hamilton een reload in het KERS systeem? bij de start???
Klinkt logisch,zal wel een loophole in het regelement zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik dan)
*Haakt hier even op in.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Kubica heeft ook een lekkere start meegemaakt. 10e.
Wieldoppen mogelijk verboden in F1quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er gewoon helemaal niet meer ingehaald wordt?
Alvast gefeliciteerd Barrichello...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Dos37 het volgende:
het begon leuk maar nu zijn we weer terug op niveau
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....quote:Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wieldoppen mogelijk verboden in F1
Ze verzinnen de gekste dingen onder het mom van "inhalen".
Dat ben ik dan niet eensquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....
Als het goed is zijn laatste race.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Bourdais wat een aanfluiting is dat zeg
x2quote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Zat even niet op te letten, waarom Bourdais eruit?
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:37 schreef WEST het volgende:
ik krijg de neiging om de tv uit te drukken ===>![]()
![]()
ik ook, was ook niet op aan 't letten, dus wilde ook weten wat er was gebeurdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Waarom uit de race bedoel ik dan.
ik doe het alleen nooit. Maar tot nu toe geen mooie race.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |