Actie van glock sloeg ook nergens op.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 20:54 schreef Googolplexian het volgende:
Glock moved to back of Nurburgring grid for Alonso block
quote:Ecclestone given ultimatum over new championship
By David Tremayne at the Nurburgring, Saturday, 11 July 2009
The weather here at the Nurburgring was cold and bleak yesterday – rather like the sport's current state as the war between the sport's governing body, the FIA and the Formula One Teams Association reached another critical moment.
Fota have given Bernie Ecclestone and CVC Capital Partners, the holders of the sport's commercial rights, until this weekend to indicate their willingness to go along with their proposed breakaway grand prix championship, unless things can be sorted out for all three parties to agree a lasting peace with the FIA. Fota do not want to wait any longer to start up their series, if talks with the FIA remain at their current impasse.
Unconfirmed reports suggest that Fota have given FIA president Max Mosley a letter of resignation to sign, again with a deadline of this weekend.
All of Fota's manufacturer teams have confirmed their belief that they had been granted unconditional entries to the 2010 FIA Formula One World Championship following the agreement ratified by the World Motor Sport Council in Paris on 24 June. And that, contrary to the FIA's recent suggestion that they fully expected to have the right to express opinions in Wednesday's Technical Working Group meeting.
Meanwhile, former rally champion Ari Vatanen confirmed his intention to challenge Mosley for the FIA presidency in October.
"My main focus is to reconcile views within the FIA and bring transparency to its stakeholders. The duty of President is to defend a billion automobilists and this great sport of ours."
On the track things looked a little healthier as Lewis Hamilton took advantage of a package of modifications to his McLaren, to set the fastest time ahead of championship challengers Sebastian Vettel and Jenson Button.
laten we hopen van niet, laat redbull maar een 1-2tje maken zodat het kampioenschap misschien nog een beetje leuk blijftquote:Op zondag 12 juli 2009 00:31 schreef the_legend_killer het volgende:
Hopelijk pakt Button weer de winst
Ik heb zin in frikandellen en bier.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:31 schreef Atreidez het volgende:
Paar buitjes en een hoop stops, daar heb ik wel zin in
Met een paar halve buien en een paar goede beslissingen, zou het zomaar kunnen!quote:Op zondag 12 juli 2009 11:57 schreef vosss het volgende:
Ik vind dat Sutil gewoon voor een stunt moet zorgen en die knakenbak naar het podium moet rijden
Ow kijk eens aan. Dat is netjesquote:
Ja ik kan kiezen tussen broodjes met kaas, of broodjes met frikandel.quote:Frikadellen als ontbijt, hoe verzin je t
Het zou wel tof zijn. Mits Kimi zich dan niet weer verremd ofzoquote:Op zondag 12 juli 2009 12:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Met een paar halve buien en een paar goede beslissingen, zou het zomaar kunnen!
Ooooooh. Ik heb ook broodjes hier liggen en had inderdaad kaas in gedachten, maar je brengt me nu wel behoorlijk aan het twijfelenquote:Op zondag 12 juli 2009 12:52 schreef vosss het volgende:
[..]
Ow kijk eens aan. Dat is netjes
[..]
Ja ik kan kiezen tussen broodjes met kaas, of broodjes met frikandel.
Makkelijke keuze dacht ik zo
Wat zullen we Heiki geven, uitvallen in de tweede bochtquote:Op zondag 12 juli 2009 13:29 schreef northernlight81 het volgende:
Hamilton is 10 kg lichter dan Kovaleinen en staat er maar 1 plaats voor (wel 1.2sec verschil).
Maar Heiki zal het wel weer verknallen.
Ik hoop echt dat Webber vanmiddag gaat winnen.
Ik ga voor Piquet ramt hem eruit.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:39 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Wat zullen we Heiki geven, uitvallen in de tweede bocht
Ik hoop het, of Barri 3e. Voor het WK is het leuker als Vettel wint, maar Webber verdient het echt.quote:Op zondag 12 juli 2009 13:43 schreef Atreidez het volgende:
1. Webber 2. Vettel 3. Button - Ziet er uit alsof t droog blijft
Vandaag ziet eruit als precies zo'n dagquote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
Zoals de meesten best wel weten het weer is heel onvoorspelbaar daar!
Ben er wel eens geweest met geen wolkje te bekennen,maar halverwege de middag viel het toen met bakken uit de lucht!
Dat zou mooi zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 13:50 schreef Rainesz het volgende:
Zoals de meesten best wel weten het weer is heel onvoorspelbaar daar!
Ben er wel eens geweest met geen wolkje te bekennen,maar halverwege de middag viel het toen met bakken uit de lucht!
Want McLaren heeft geen Kers?quote:Op zondag 12 juli 2009 13:42 schreef Googolplexian het volgende:
Ferrari's hebben KERS dus die schieten weer net als vorige race een paar plaatsen op en komen Heikki en Lewis tegen in bocht 1. Daar zit deel 2 van de spanning ... Brawn heeft meer temperatuur om mee te werken dus die zullen ook wel iets sneller zijn dan vorige race. Hamilton zal misschien wel crashen met Vettel.
Wordt i.i.g. een gave start met deze opstelling
Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik danquote:Op zondag 12 juli 2009 14:07 schreef Rainesz het volgende:
Zag ik dat nu goed? had hamilton een reload in het KERS systeem? bij de start???
Klinkt logisch,zal wel een loophole in het regelement zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ja dat zag je goed, maar hij reed daar waarschijnlijk over de start/finish, waarbij het systeem opnieuw geladen wordt. (denk ik dan)
*Haakt hier even op in.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Kubica heeft ook een lekkere start meegemaakt. 10e.
Wieldoppen mogelijk verboden in F1quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat er gewoon helemaal niet meer ingehaald wordt?
Alvast gefeliciteerd Barrichello...quote:Op zondag 12 juli 2009 14:23 schreef Dos37 het volgende:
het begon leuk maar nu zijn we weer terug op niveau
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....quote:Op zondag 12 juli 2009 14:24 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Wieldoppen mogelijk verboden in F1
Ze verzinnen de gekste dingen onder het mom van "inhalen".
Dat ben ik dan niet eensquote:Op zondag 12 juli 2009 14:26 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Waaom? Die afgrijselijke dingen hadden 2 jaar geleden al verboden moeten worden....
Als het goed is zijn laatste race.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:33 schreef dronkeykong het volgende:
Bourdais wat een aanfluiting is dat zeg
x2quote:Op zondag 12 juli 2009 14:36 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Zat even niet op te letten, waarom Bourdais eruit?
Wat houdt je tegen?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:37 schreef WEST het volgende:
ik krijg de neiging om de tv uit te drukken ===>![]()
![]()
ik ook, was ook niet op aan 't letten, dus wilde ook weten wat er was gebeurdquote:Op zondag 12 juli 2009 14:42 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Waarom uit de race bedoel ik dan.
ik doe het alleen nooit. Maar tot nu toe geen mooie race.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |