Ooww. Ik snap 'm. Iemand nog antwoord dan?quote:Op zondag 12 juli 2009 14:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ik ook, was ook niet op aan 't letten, dus wilde ook weten wat er was gebeurd
Ik denk een technisch mankement ofzo.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef BetweenTheButtons het volgende:
[..]
Ooww. Ik snap 'm. Iemand nog antwoord dan?
En Webber 1s sneller dan Rubens.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:50 schreef Sinister-D- het volgende:
Goedzo, Nico binnen, nu heeft Webber weer vrij spel naar Rubens
Wat wil je dan? dodelijke crashes? Het is spannend, Webber is aan het terugkomen, gevecht tussen Red Bull en Brawn is spannend, ferrari speelt nog een rol, Sutil die opeens tweede lag.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:46 schreef WEST het volgende:
[..]
ik doe het alleen nooit. Maar tot nu toe geen mooie race.
Al heb ik het niet gehoord. Het is ongetwijfeld niet meer dan terecht.quote:
Ik hoop het wel, fantastische race van hemquote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Gaat Massa op het podium komen?
Hopefully!quote:Op zondag 12 juli 2009 15:00 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Gaat Massa op het podium komen?
Dat zou de race wel verpestenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:05 schreef Blaxje het volgende:
Lijkt idd alsof het gaat regenen..
En een podium voor Massa ook...quote:
Ze moeten toch wat, de auto is duidelijk niet snel genoeg. Vooral niet in deze condities.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:07 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Waarom had Brawn eigenlijk een drie stops strategie?
Valt mee, de Brawns moeten nog pitten.quote:
Prachtigquote:Op zondag 12 juli 2009 15:22 schreef Sinister-D- het volgende:
Alonso snelste ronde met een ''volgetankte'' auto
Nou niet echt, Button was gewoon sneller. Simpel.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Bari wordt weer verneukt door z'n team.
Vorige stops kwam Button 1 ronde voor Barichello binnen, de laatste net andersom.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nou niet echt, Button was gewoon sneller. Simpel.
Webber heeft nog nooit een race gewonnen in de F1.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Heeft ie al een keer gewonnen trouwens?
Nopequote:Op zondag 12 juli 2009 15:30 schreef BetweenTheButtons het volgende:
Heeft Webber al een keer gewonnen trouwens?i
Ja, verdiende overwinning. Ik denk dat er weinig mensen zijn die het hem niet gunnen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |