Alsof je wekelijks met ze vliegtquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef allsystemshalt het volgende:
United Airlines![]()
Telecaster VenderPlectrum
Tsja 2 uur op barrées hameren is wel vermoeiend.quote:
Of dusdanig beroemd worden zodat je...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Aresdreams het volgende:
eerst je muziek afmaken! dan pas vakantie
idd je eigen straaljager kan kopen en de zingerdt laten vilegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of dusdanig beroemd worden zodat je...
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
Ja strenge meesterquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Aresdreams het volgende:
eerst je muziek afmaken! dan pas vakantie
En ik ga zo een poging doen om in Sittard te komen (via een ontregelde Roertunnel op de A73quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:46 schreef brother52 het volgende:
Ik ga me nu maar weer eens naar Amsterdam slepen.
Uhm, welke file?quote:
Op de A2 tussen Echt en Born reed het anders ook niet door en da's toch echt Limburg...quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
Heb je ook wel anders gehoordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, welke file?
Ik heb gemiddeld iets van 140 kunnen rijden, ik was in een half uurtje op mijn werk.
Ja, je moet toch wat in de filequote:
Ja, ik heb dat nooit begrepen. Sowieso heb ik een gruwelijke hekel aan dat burgerlijke gedoe om met de hele familiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:05 schreef DrD00m het volgende:
Afgelopen dinsdag rond kwart voor 4 vertrokken van werk en half 8 aankomen thuis.
Edit : Morgen??? wat dacht je van vanmiddag? Mensen gaan graag tijdens de spits op vakantie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:27 schreef The_Dean het volgende:
Wow
Zal wel een apart gezicht zijn geweest, zo rockend achter het stuur, headstock uit het raam
Veel muntjes kunnen scoren? met 120 km/u in een koffer gooien is ms nogal lastig ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de vluchtstrook gitaar gespeeld![]()
Dit omdat ik nog een uur op de wegenwacht moest wachten en dat na een optreden dus al m'n gear in m'n auto toen dacht ik ach why not dus een beetje staan spelen op de A12![]()
De langskomers stonden echt te kijken van WTF !!
En dan zul je zien dat alle vakantiegangers ook zo denken en staan jullie allemaal 's nachts in de filequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
En wij zijn zo slim om om 03.00 's nachts weg te gaan zodat we niet in de spits komen.
We hebben geen stroom in de auto dus de ramen eruit blazen nee, zover gaat dat niet komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef DrD00m het volgende:
Waarna een honkbalknuppel door de voorruit gaat omdat de papa van de auto voor je/achter je boos wordt omdat kinders proberen te slapen
Ben bezig een klaar te maken voor de exporteur. En die Marshall gaat sowieso, wat moet ik met twee halfstacksquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:04 schreef DrD00m het volgende:
als je er 1 van verkoopt hoef je niet eens je versterker te verkopen
Heb een rode Golf 3 diesel (mag weg), een witte Jetta en een Passat (restauratie).quote:
Heb er liever een recht Valvestate cab bij, is het plaatje compleetquote:
Very nicequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef Cynic het volgende:
Haha, net op youtube een liveopname van onze Smalltown Boy cover gevonden
Ik wist helemala niet dat daar opnames van waren, die doen we al een behoorlijke tijd niet meer namelijk
Tour de France! Bier! Avondetappe!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
Weekend![]()
Nou ja, bijna dan. Zo thuis op de bank met de tour de france op de achtergrond nog even een paar uurtjes verder 'werken'
Oooh, je hebt die Golf nog staan. Dacht dat je die al geloosd hadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb een rode Golf 3 diesel (mag weg), een witte Jetta en een Passat (restauratie).
Als je de komende weken nog pech krijgt heb je kans mij aan de telefoon te krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar ANWB, veel beter.
Och, auto's is zowat grotere passie dan gitaren, dus je doet soms wat
Ach, heb er eentje da's een auto van de zaak, kost dus niet zo heel veel, alleen de bijtelling en die andere is puur voor hobby erbij, maar met die hobby ben ik een beetje gestopt. Ding zal afgelopen jaar max. 1000km hebben geredenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind één al duur zat met z'n belasting, parkeervergunning, benzinekosten, APK, reparaties, Route Mobielabonnement, verzekering enzooo. Geld kun je altijd beter uitgeven aan instrumenten.
Mijn moeder heeft alleen maar goede ervaringen met Route Mobiel. Overigens rijden wij niet echt in auto's die elke maand kapot gaan, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar ANWB, veel beter.
Och, auto's is zowat grotere passie dan gitaren, dus je doet soms wat
Goh, vriendin van me stond laatst ook met een Laguna langs de weg inderdaad die alleen nog maar vol gas kon geven en niet uit te zetten was, er kwam al rook uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Cynic het volgende:
Ik kan je trouwens wel vertellen dat je niet wil weten hoeveel Franse auto's ik binnen krijg. Dat is dus echt geen fabeltje.
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
Aan de andere kant zitten er ook heel wat volvo's en mercedessen tussen, daarvan had ik het dan weer niet verwacht.
Zolang ik mijn nieuwe interface niet op mijn laptop aan de praat krijg ga ik niet meer over gitaren praten
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzien.
Overigens is de staat van een auto ook erg afhankelijk van de randdebiel die er in rijdt.
Daar hebben we in Rotterdam een uitstekende rivier voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkeren
Mooi dingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
wat voor een CRX?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:09 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik heb er maar 2...Iemand een CRX kopen?
mooi ding, duur?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?.
Tuurlijk mag je patsen. Het (hij of zij) ziet er elegant uit. Om te tokkelen of om met plectrum te spelen ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
een ja was voldoende geweestquote:
Ja geweldig, nog nooit zo'n gebalanceerd geluid gehad!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:51 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
een ja was voldoende geweest
speelt waarschijnlijk voortreffelijk?
heb ooit een taylor 12 snaar vast gehad, was echt goed
Die kerel is toch echt om koppijn van te krijgenquote:
Een Epiphone Es 335 DOTquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:09 schreef TeleluvR het volgende:
Jeuh! Wat for un?
Phat! Zijn leuke gitaartjes voor het geld, klinken ok!quote:
Klinkt zeker lekker heb 'm met een FOX en met een Blackstar geprobeerd en ik werd er vrolijk vanquote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:23 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Phat! Zijn leuke gitaartjes voor het geld, klinken ok!
Ik wil een p90 SG
[ afbeelding ]
Cool!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:31 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Klinkt zeker lekker heb 'm met een FOX en met een Blackstar geprobeerd en ik werd er vrolijk van![]()
*Tja die versie SG p90 is idd gaaf helaas wel een beetje duur...
Hmmz ja, maar het is niet iets wat je terwijl je aan het spelen even snel bedenkt. Of je moet heel goed weten waar je noten ergens zitten. Want anders bedenk je dit niet, toch?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Metaalkop het volgende:
Het klopt wel. Het tweede akkoord is zowel een Am7 als een C6. Dat komt omdat sommige akkoorden, hoewel ze in wezen anders zijn, zijn opgebouwd uit dezelfde tonen (A, C, E en G).
Als je die akkoorden op een piano zou spelen zou je zien dat je dezelfde noten gebruikt voor elk van de akkoorden, maar dat je op een andere toets 'begint'.
Is het zo duidelijk?
quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
Driedubbele onderkin is helaas voor velen van ons waarschijnlijker dan een driedubbele garage.
Och, die garage is nu ook zo gebouwd... alleen zou hij dan groter worden dan mijn huis...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:25 schreef Cynic het volgende:
Driedubbele onderkin is helaas voor velen van ons waarschijnlijker dan een driedubbele garage.
muziekwinkel? of andere zaak?quote:Op zondag 12 juli 2009 00:06 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
KaMo: strapholders kun je afaik in iedere zaak kopen
No offense hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:10 schreef KaMo het volgende:
[ afbeelding ]
Afwerking is matig, maar hij begint wel al mooi te worden![]()
Ik zoek nog:
Strapholders, chroom
Jackplate, wit/cream/zwart
Stukje slagplaat voor afschermen elektronica, wit/cream/zwart
iemand, tegen klein prijsje, of donatie?
Ikquote:Op zondag 12 juli 2009 02:05 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
No offense hoor.
Maar welke autist heeft dat ding uit zitten zagen ?
Bij deze de foto'squote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:06 schreef allsystemshalt het volgende:![]()
![]()
Ik heb een gitaar gekocht !![]()
![]()
![]()
Pics (or it did not happen) volgen vanaaf of morgen
Sander zei nog jou/jullie tegen gekomen te zijnquote:Op zondag 12 juli 2009 11:35 schreef Aresdreams het volgende:
forta rock in nijmegen was gezellig
mooi goed geregeld festivalletje.
nu alleen last van me rug/nek spieren, maar moonspell was wel weer geweldig
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef Aresdreams het volgende:
klinkt als een goede mogelijkheid, zo groot was het daar niet.
Nee hoor, niks aan de hand. Standaard kwaal van de MG(100). Had de mijne ook. Na een minuut of vijf, als de lagerolie wat warm is houd het vanzelf op.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Potverdorie. Als ik mijn versterker (marshall mg 100 dfx) aanzet maakt de ventilator tog een teringherrie. Hoop tog niet dat ie stuk is.
Oeh oke, 'gelukkig' maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand. Standaard kwaal van de MG(100). Had de mijne ook. Na een minuut of vijf, als de lagerolie wat warm is houd het vanzelf op.
Is dat WD40 spul nou echt het beste wat je kunt krijgen in de contactspray business?quote:
Ik heb hier mijn (audio-) versterker die een flinke kraak geeft op een pot, een paar maanden geleden ingespoten, maar nu is het weer flink. Misschien nog een laatste poging wagen met WD40 voordat er een nieuwe pot ingaat (zoveel werk, met name het zoeken naar de juiste pot...)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn veel verschillende, maar alles werkt zo'n beetje net zo goed hoor. WD40 werkt inderdaad erg goed.
Grappig, dat is precies wat ik mij kan herinneren van mijn oude DOT: Halselementje dichtdraaien en je komt verdomd dicht in de buurt van de Cream-sound....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben helemaal in mijn nopjes met m'n nieuwe gitaar![]()
![]()
Vooral het halselement met bijna dichte toonpot en wat gain en reverb Sweet![]()
![]()
kek!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Bij deze de foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb echt een moederboard nodig waar je 8 gig aan ram op kan zetten.
*Tig keer bleef Pro Tools hangen ivm te weinig ram geheugenvooral met het schrijven naar disc.
Oh ja ik heb ook nog zonder versterker op m'n Epi gespeeld klinkt niet onaardig**![]()
**Op de houterigheid van de bespeler na dan
Zit te denken aan een MAC maar ja dat wordt heel erg diep in de buidel tasten ...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?
Anders is het maximum toe te wijzen geheugen namelijk maar 4 GB.
Als ik ooit Mac nodig heb (lol), bouw ik gewoon m'n eigen pc en zet er OSX86 opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
macsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
Het is niet beter, de hardware is alleen goedkoper omdat het generieker is.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 02:26 schreef Clif het volgende:
[..]
macsniet dat windows alles is maar iig beter dan overpriced mac hardware
En daar draai je ProTools op?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:08 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vrijdag bij de media markt een laptop gehaald, en die doet het eigenlijk gewoon vet goed. is een ehhhhhhhh acer aspire 7735z, misschien moet je zoiets proberen.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Pwny het volgende:
Zo ik heb besloten dat ik ook gitarist wil worden want het lijkt me tof om op te treden en dan in de spotlights te staan. Mijn vraag is dus ook of dit dan een goeie is om mee te beginnen:
http://feedback.nl/?b=BUP1000&a=133
Alvast bedankt
En live.nl dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:04 schreef Pwny het volgende:
`Ja ik zit op m'n werk maar ik weet m'n wachtwoord niet meer omdat ik die een keer opnieuw moest aanvragen dus dat is iets ni de trand van BaidKq34Kj en die staat in m'n hotmail en die eikel hier hebben hotmail geblokkeerd
Dat blokt ie dan nog steedsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:16 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En live.nl dan?Anders even via http://anonymouse.org/anonwww.html of iets die richting naar je hotmail gaan
Er zijn vele wegen die leiden naar Rome Hotmail
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:29 schreef Pwny het volgende:
Zo desperate is het nou ook allemaal weer nietdit werkt toch ook prima
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:20 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te zitten en te internettenDus dat trek ik wel
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingen
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 08:54 schreef Pwny het volgende:
Zo ik heb besloten dat ik ook gitarist wil worden want het lijkt me tof om op te treden en dan in de spotlights te staan. Mijn vraag is dus ook of dit dan een goeie is om mee te beginnen:
http://feedback.nl/?b=BUP1000&a=133
Alvast bedankt
Zie je wel dat je op een helpdesk kunt werken. Ik weet dat je ook uitstekend bent in het geven van verwarrende en onzinnige antwoorden. Nou, zet dat in een flowchart en je kunt zo aan de slagquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:20 schreef Pwny het volgende:
[..]
Ik hoef alleen te zitten en te internettenDus dat trek ik wel
Dat is het niet. Gitaristen kunnen niet goed omgaan met nieuwe/extra gitaristen. Dit wordt ook weleens het Ritchie Blackmoresyndroom genoemdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:31 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, maar we zijn geschokt door een nieuwe user, gitaristen zijn niet zo goed met veranderingen
Zelfs dat hoef ik niet te doenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 09:59 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Zie je wel dat je op een helpdesk kunt werken. Ik weet dat je ook uitstekend bent in het geven van verwarrende en onzinnige antwoorden. Nou, zet dat in een flowchart en je kunt zo aan de slag.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:16 schreef Witchfynder het volgende:
"Daniël, wil jij de helpdesktelefoon vanochtend bewaken? Het is wat druk en wij hebben een project lopen" "Tuurlijk, heb ik vrijdag ook gedaan.."
Maar vervolgens bellen alleen bedrijven mij, geen gebruikers. En maar 2 in het laatste uur. Ik schrik gebruikers af
.
Op mijn werk gaat de telefoon echt direct weer zodra ik hem opleg, da's ook niet allesquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:07 schreef Pwny het volgende:
[..]
Zelfs dat hoef ik niet te doen
Eens in het half uur komt er een telefoontje binnen, en die moet ik dan doorverbindendus echt helemaal niks doen. Dat gaat best vervelen
zelfs voor mij
The IT Crowdquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:36 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Have you tried turning it off and on again?
Ben benieuwd!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:30 schreef DrD00m het volgende:
gisteravond de gitaar in de primer gezet![]()
Vanavond nog even licht opschuren en de laatste laag aanbrengen en hij is klaar voor de verf
Heb je geen nawerkfunctie? Of mag dat niet daar?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat de telefoon echt direct weer zodra ik hem opleg, da's ook niet alles
Ja die is er gelukkig wel, anders is het echt niet te doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je geen nawerkfunctie? Of mag dat niet daar?
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:53 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
De systeembeheerders hier kenden het gewoon niet! Schandalig!.
Werk je bij een meeluister lijn dan ?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:48 schreef Cynic het volgende:
[..]
Op mijn werk gaat de telefoon echt direct weer zodra ik hem opleg, da's ook niet alles
Ik miste bij de Orange de reverb en een eq op het cleane kanaal. Ben ook wel gecharmeerd van de Fender combootjes, blues deluxe, blues deville, allemaal zo rond de 7-800 euro. De scheur is wat minder dan het clean, maar dat kun je met een bakkie wel oplossen. Wil je een wat moderner geluid, dan kun je ook kijken naar ENGL of Koch combootjes, die zijn er ook wel voor <1000 euro als je een beetje zoekt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:14 schreef RemCOW het volgende:
Hier nog iemand die advies zoekt!Ik speel nu 3 1/2 jaar op m'n Epiphone SG special met een Vox Valvetronix AD30VT. Deze laatste wil ik morgen gaan vervangen!
Zelf heb ik een Orange Rocker 30 combo op het oog. Schijnt een mooi zuiver clean kanaal te hebben en een goed dirty channel met het bekende orange geluid. Verder vind ik de grootte ideaal: komt veel herrie uit maar je kan er nog wel mee tillen. Nu vroeg ik me af men nog mooie alternatieven weet in dezelfde prijsklasse (max 1000 euro)? Effecten boeien me niet zo heel erg. Een zuiver clean kanaal en een lekker rockende dirty kanaal is alles wat ik zoek ! Tips?!
Dat gaat volgens mij niet werken. De enige manier waarop je echt voor elk geluid maar 1 knop nodig hebt is om het op de één of andere manier via midi te schakelen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef Useless_User het volgende:
Beste Medegitaristen,
Over een paar weken heb ik een nieuwe versterker (Engl Invader) en ik wil daar ook meteen mijn effecten op aansluiten zonder te tapdansen. Nu zitten daar 2 fx loops op. Ik wil waarschijnlijk op mijn pedalboard iets van een loopmaster erop zetten en die doorlussen naar een fx loop zodat ik toch alles onder 1 knop kan zetten. Is dit mogelijk? Wie heeft hier ervaring mee? Of hebben jullie een beter idee die relatief goedkoop is?
Effecten die ik wil gaan gebruiken: reverb, 2 delays en een chorus.
Alvast bedankt.
Hm, geen eq op het clean kanaal is wel irritant inderdaad! Daar ga ik mijn buren niet blij mee maken (bass).... moeilijk moeilijk!!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:34 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ik miste bij de Orange de reverb en een eq op het cleane kanaal. Ben ook wel gecharmeerd van de Fender combootjes, blues deluxe, blues deville, allemaal zo rond de 7-800 euro. De scheur is wat minder dan het clean, maar dat kun je met een bakkie wel oplossen. Wil je een wat moderner geluid, dan kun je ook kijken naar ENGL of Koch combootjes, die zijn er ook wel voor <1000 euro als je een beetje zoekt., bv de Studiotone of de Thunder.
Oja, Peavey heeft ook veel bang voor de buck, de classic heeft een hele goede reputatie.
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:51 schreef The_Dean het volgende:
Mijn Marshall kan je wel beide kanalen Eq'en, en dat voor 300 euro
Idd. Daar klaagde ik de eerste dag al over bij mijn vorige klus. "Waar is de nawerkfunctie?!". Bleek technisch niet te kunnen met hun paupercentrale, dus ja, we namen gewoon niet meer op tijdens het invullen van het systeem. Was ook niet goed. Toen heb ik hen maar laten kiezen; registreren of opnemen? Nee, toch maar registrerenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 10:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ja die is er gelukkig wel, anders is het echt niet te doen.
dirtyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:00 schreef The_Dean het volgende:
Stiekem 4 kanaals
1: clean en dirty
2: gain 1 en gain 2
Ja damn, als ik niet mijn vakantie moest betalen, had ik hem zó gekocht! Over bang for the buck gesproken...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:57 schreef KaMo het volgende:
[..]
Wat een top ding, hij stond toch te koop? (hint)
Wij hebben autoring, dan neemt hij vanzelf op. Da's vrij onmogelijk zonder die nawerkfunctiequote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:58 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Idd. Daar klaagde ik de eerste dag al over bij mijn vorige klus. "Waar is de nawerkfunctie?!". Bleek technisch niet te kunnen met hun paupercentrale, dus ja, we namen gewoon niet meer op tijdens het invullen van het systeem. Was ook niet goed. Toen heb ik hen maar laten kiezen; registreren of opnemen? Nee, toch maar registreren. Losers
.
Voor mij is het te ver weg, anders idemquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja damn, als ik niet mijn vakantie moest betalen, had ik hem zó gekocht! Over bang for the buck gesproken....
En je koopt dan bij Dean, dus je wéét dat het technische 100% top in orde is. In het extreem ongelooflijke geval dat er toch iets mee is, kun je toch weer bij Dean aankloppen voor support! Shit man, dat is betere service dan sommige winkels... En voor veel lagere prijzen!
Staat bij dat ik gratis bezorg in heel Nederland. Haquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:07 schreef KaMo het volgende:
[..]
Voor mij is het te ver weg, anders idem
Zit een heul land tussen man
Kom maar brengenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Staat bij dat ik gratis bezorg in heel Nederland. Ha!
Ik zou echt gillend gek worden van een helpdeskfunctie. Volgens mij zou ik binnen een halve dag uit het raam springen. Heb ze hier op het werk ook al duidelijk gemaakt dat ik écht niet op de servicedesk ga zitten. Maar mijn baas had al door dat ik daar nioet geschikt voor zou zijnquote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:02 schreef Cynic het volgende:
[..]
Wij hebben autoring, dan neemt hij vanzelf op. Da's vrij onmogelijk zonder die nawerkfunctie
Ik ben blij als het september is trouwens, dit is toch niet helemaal mijn ding
ik zit ook te denken om de invader(100) aan te schaffen, bruut ding,. ben alleen nog benieuwd naar de bogner ecstacy, die wil ik er nog eens naast hebben om te vergelijkenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 11:09 schreef Useless_User het volgende:
Beste Medegitaristen,
Over een paar weken heb ik een nieuwe versterker (Engl Invader) en ik wil daar ook meteen mijn effecten op aansluiten zonder te tapdansen. Nu zitten daar 2 fx loops op. Ik wil waarschijnlijk op mijn pedalboard iets van een loopmaster erop zetten en die doorlussen naar een fx loop zodat ik toch alles onder 1 knop kan zetten. Is dit mogelijk? Wie heeft hier ervaring mee? Of hebben jullie een beter idee die relatief goedkoop is?
Effecten die ik wil gaan gebruiken: reverb, 2 delays en een chorus.
Alvast bedankt.
Als het systeem goed is, de afdeling goed is ingericht en de gebruikers opgevoed zijn, dan heb je het beste relaxt. Maar ja, komt vaak niet één van deze elementen tegen, laat staan alle driequote:Op dinsdag 14 juli 2009 12:34 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou echt gillend gek worden van een helpdeskfunctie. Volgens mij zou ik binnen een halve dag uit het raam springen. Heb ze hier op het werk ook al duidelijk gemaakt dat ik écht niet op de servicedesk ga zitten. Maar mijn baas had al door dat ik daar nioet geschikt voor zou zijn
Heb het idee dat je niet klaar staat met 300 euro.quote:
Dat snap ik nietquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Toch heb ik het idee dat, als je op zoek bent naar een buizenamp rond de 800 euro, een MG net niet is wat je zoekt
Dat snap ik nog net wel, ik snap alleen niet waarom je die MG niet voor dat geld kwijtraakt,quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef KaMo het volgende:
Ik heb het geld wel hoor, maar denk niet dat me ouders het leuk zullen vinden, heb net nieuwe amp
Omgquote:
Jammerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:49 schreef DrD00m het volgende:
Jup. is gewoon de grijze primer.
Maar ik wil eens gaan kijken of de Eddie Van Halen style gaat lukken.
Eerst wit maken, daarna allemaal strepen gaan afplakken, en daarna met zwart overspuiten.
Neppe punkerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef KaMo het volgende:
Ik heb het geld wel hoor, maar denk niet dat me ouders het leuk zullen vinden, heb net nieuwe amp
Ik ook niet. Maar zak ook niet verderquote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat snap ik nog net wel, ik snap alleen niet waarom je die MG niet voor dat geld kwijtraakt,
Joah. Vanavond in Idunaquote:
Uitverkocht zeker?quote:
Dat moet vast wel lukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
Volgens de site niet, en heb ook nog geen kaart, hoop er straks nng in te kunnen.
Ik kan pas om 6 uur het gebouw in, dan sta ik minstens 4 uur voor een dichte deur te wachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
Meteen door! Kan je wat eerder naar huis
Grappig, dat zegt Jacco ook altijd. Is dat een woord van die MacGyver Klusclub van jullie?quote:
"Ik heb 4 uur op locatie gewerkt"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan pas om 6 uur het gebouw in, dan sta ik minstens 4 uur voor een dichte deur te wachten.
Inderdaad ;-).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Toch heb ik het idee dat, als je op zoek bent naar een buizenamp rond de 800 euro, een MG net niet is wat je zoekt
Dat zeg ik eigenlijk normaal nooit hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig, dat zegt Jacco ook altijd. Is dat een woord van die MacGyver Klusclub van jullie?.
Maar kaarten voor Roadgrill zijn geregeld, die kunnen we gewoon bij de deur fixen.
Dan moeten ze wel een varken aan het spit rijgen, anders hebben jullie er weinig te zoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
Maar kaarten voor Roadgrill zijn geregeld, die kunnen we gewoon bij de deur fixen.
Wees niet bang, genoeg varkens voor iedereenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een varken aan het spit rijgen, anders hebben jullie er weinig te zoeken
Acerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 07:08 schreef Jorikjet het volgende:
ik heb vrijdag bij de media markt een laptop gehaald, en die doet het eigenlijk gewoon vet goed. is een ehhhhhhhh acer aspire 7735z, misschien moet je zoiets proberen.
Tweedehands Podxt, die kun je goed opde pc aansluiten en heeft allerlei effecten en amp models. Anders een Vox Tonelab of een Boss GT8 oid. Voor die Pod heb je nog wel een floorboard nodig, anders de Pod xt live, die zijn tweedehands wel te vinden voor ongeveer 250 euro.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 19:57 schreef para909 het volgende:
vraagje:
ik ben op zoek naar een lekkere effectenbak. heb er echt geen verstand van, want tot nu toe cleande en scheurde ik alleen maar.
- prijs 100-200
- geluid arctic monkeys, rhcp
- speel zelf op een marshall 100 mgdfx
- zou erg fijn zijn als het ook op de computer kan worden aangesloten
thanks!
Vooral van: begin met een fatsoenlijk budget, denk niet dat je voor 150e een beginnersset met een versterker en gitaar koopt.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:46 schreef MadDorito het volgende:
Suggesties qua beginnersboekjes / gitaartype danwel merk?
Okee tnx. Die live xt klinkt goed. Als ik het zo lees en hoor heb je (volgens de verkoper) niks anders nodig en maakt het ook niet meer uit wat voor amp en gitaar j gebruikt. ...... Ben ik TE goedgelovig nu??quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Tweedehands Podxt, die kun je goed opde pc aansluiten en heeft allerlei effecten en amp models. Anders een Vox Tonelab of een Boss GT8 oid. Voor die Pod heb je nog wel een floorboard nodig, anders de Pod xt live, die zijn tweedehands wel te vinden voor ongeveer 250 euro.
jaquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef para909 het volgende:
[..]
Okee tnx. Die live xt klinkt goed. Als ik het zo lees en hoor heb je (volgens de verkoper) niks anders nodig en maakt het ook niet meer uit wat voor amp en gitaar j gebruikt. ...... Ben ik TE goedgelovig nu??
Naja, het is allemaal digitaal, dus je kunt inderdaad een mindere gitaar behoorlijk goed laten klinken met de goede instellingen. Sowieso heb je allerlei effecten om je geluid te tweaken, maar door die amp-models kun je echt heel veel kanten op. Ik ben er wel enthousiast over. Qua versterker is het wel een ander verhaal. Kloteversterkers kun je beter laten klinken, goede versterkers worden er niet per se beter van. Maar het is zeker het proberen waard.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef para909 het volgende:
[..]
Okee tnx. Die live xt klinkt goed. Als ik het zo lees en hoor heb je (volgens de verkoper) niks anders nodig en maakt het ook niet meer uit wat voor amp en gitaar j gebruikt. ...... Ben ik TE goedgelovig nu??
Heb je qua versterking nog 2 opties, of een gewone versterker, of een toneport achtig iets.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:13 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Ik vond die 250-300 wel een mooie richtlijn.
Koptelefoon is wel interessant. Niet iedereen zal gecharmeerd zijn van een startende gitarist.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:16 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Heb je qua versterking nog 2 opties, of een gewone versterker, of een toneport achtig iets.
Voordeel van de 2e is dat je heel veel opties hebt en veel verschillende geluiden echt vanalles wat en dat je over je koptelefoon ook kan spelen zodat je buren blij blijven.
Nadeel is dat je wel aan een computer vast zitMaar voor 50e is zo'n ding niet duur en hou je geld over voor een leuke gitaar.
Ben jij de varkensrijger die dag?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:46 schreef Vincpod het volgende:
[..]
Wees niet bang, genoeg varkens voor iedereen
"The ale is poured, the pig is roast..."quote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een varken aan het spit rijgen, anders hebben jullie er weinig te zoeken
En je kan het ook gewoon over je boxen doen of stereo dus kan ook gewoon dus opzich wel relax, gebruik het thuis ook voor m'ns tudentenkamer wel zo relax als je eens niet te veel herrie wil makenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:18 schreef MadDorito het volgende:
[..]
Koptelefoon is wel interessant. Niet iedereen zal gecharmeerd zijn van een startende gitarist.
de pod xt live is een leuk ding, heb er zelf een voor 180 euro gekocht (incl. metal shop pakket) van een vriend van een vriend van me (quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:52 schreef para909 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:25 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
"The ale is poured, the pig is roast...".
deze is voor de kenners
Acerquote:Op dinsdag 14 juli 2009 23:15 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Tja, ik blijf het zeggen, maar men luistert maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |