Veel muntjes kunnen scoren? met 120 km/u in een koffer gooien is ms nogal lastig ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de vluchtstrook gitaar gespeeld![]()
Dit omdat ik nog een uur op de wegenwacht moest wachten en dat na een optreden dus al m'n gear in m'n auto toen dacht ik ach why not dus een beetje staan spelen op de A12![]()
De langskomers stonden echt te kijken van WTF !!
En dan zul je zien dat alle vakantiegangers ook zo denken en staan jullie allemaal 's nachts in de filequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
En wij zijn zo slim om om 03.00 's nachts weg te gaan zodat we niet in de spits komen.
We hebben geen stroom in de auto dus de ramen eruit blazen nee, zover gaat dat niet komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef DrD00m het volgende:
Waarna een honkbalknuppel door de voorruit gaat omdat de papa van de auto voor je/achter je boos wordt omdat kinders proberen te slapen
Ben bezig een klaar te maken voor de exporteur. En die Marshall gaat sowieso, wat moet ik met twee halfstacksquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:04 schreef DrD00m het volgende:
als je er 1 van verkoopt hoef je niet eens je versterker te verkopen
Heb een rode Golf 3 diesel (mag weg), een witte Jetta en een Passat (restauratie).quote:
Heb er liever een recht Valvestate cab bij, is het plaatje compleetquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |