Alsof je wekelijks met ze vliegtquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:31 schreef allsystemshalt het volgende:
United Airlines![]()
Telecaster VenderPlectrum
Tsja 2 uur op barrées hameren is wel vermoeiend.quote:
Of dusdanig beroemd worden zodat je...quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Aresdreams het volgende:
eerst je muziek afmaken! dan pas vakantie
idd je eigen straaljager kan kopen en de zingerdt laten vilegenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Of dusdanig beroemd worden zodat je...
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
Ja strenge meesterquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:44 schreef Aresdreams het volgende:
eerst je muziek afmaken! dan pas vakantie
En ik ga zo een poging doen om in Sittard te komen (via een ontregelde Roertunnel op de A73quote:Op vrijdag 10 juli 2009 07:46 schreef brother52 het volgende:
Ik ga me nu maar weer eens naar Amsterdam slepen.
Uhm, welke file?quote:
Op de A2 tussen Echt en Born reed het anders ook niet door en da's toch echt Limburg...quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
Heb je ook wel anders gehoordquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Uhm, welke file?
Ik heb gemiddeld iets van 140 kunnen rijden, ik was in een half uurtje op mijn werk.
Ja, je moet toch wat in de filequote:
Ja, ik heb dat nooit begrepen. Sowieso heb ik een gruwelijke hekel aan dat burgerlijke gedoe om met de hele familiequote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:05 schreef DrD00m het volgende:
Afgelopen dinsdag rond kwart voor 4 vertrokken van werk en half 8 aankomen thuis.
Edit : Morgen??? wat dacht je van vanmiddag? Mensen gaan graag tijdens de spits op vakantie.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Naja, nuff said
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:27 schreef The_Dean het volgende:
Wow
Zal wel een apart gezicht zijn geweest, zo rockend achter het stuur, headstock uit het raam
Veel muntjes kunnen scoren? met 120 km/u in een koffer gooien is ms nogal lastig ?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 10:36 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Ik heb een keer op de vluchtstrook gitaar gespeeld![]()
Dit omdat ik nog een uur op de wegenwacht moest wachten en dat na een optreden dus al m'n gear in m'n auto toen dacht ik ach why not dus een beetje staan spelen op de A12![]()
De langskomers stonden echt te kijken van WTF !!
En dan zul je zien dat alle vakantiegangers ook zo denken en staan jullie allemaal 's nachts in de filequote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:36 schreef Gitaarmat het volgende:
En wij zijn zo slim om om 03.00 's nachts weg te gaan zodat we niet in de spits komen.
We hebben geen stroom in de auto dus de ramen eruit blazen nee, zover gaat dat niet komen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 11:41 schreef DrD00m het volgende:
Waarna een honkbalknuppel door de voorruit gaat omdat de papa van de auto voor je/achter je boos wordt omdat kinders proberen te slapen
Ben bezig een klaar te maken voor de exporteur. En die Marshall gaat sowieso, wat moet ik met twee halfstacksquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:04 schreef DrD00m het volgende:
als je er 1 van verkoopt hoef je niet eens je versterker te verkopen
Heb een rode Golf 3 diesel (mag weg), een witte Jetta en een Passat (restauratie).quote:
Heb er liever een recht Valvestate cab bij, is het plaatje compleetquote:
Very nicequote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef Cynic het volgende:
Haha, net op youtube een liveopname van onze Smalltown Boy cover gevonden
Ik wist helemala niet dat daar opnames van waren, die doen we al een behoorlijke tijd niet meer namelijk
Tour de France! Bier! Avondetappe!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:53 schreef brother52 het volgende:
Weekend![]()
Nou ja, bijna dan. Zo thuis op de bank met de tour de france op de achtergrond nog even een paar uurtjes verder 'werken'
Oooh, je hebt die Golf nog staan. Dacht dat je die al geloosd hadquote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:11 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Heb een rode Golf 3 diesel (mag weg), een witte Jetta en een Passat (restauratie).
Als je de komende weken nog pech krijgt heb je kans mij aan de telefoon te krijgenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar ANWB, veel beter.
Och, auto's is zowat grotere passie dan gitaren, dus je doet soms wat
Ach, heb er eentje da's een auto van de zaak, kost dus niet zo heel veel, alleen de bijtelling en die andere is puur voor hobby erbij, maar met die hobby ben ik een beetje gestopt. Ding zal afgelopen jaar max. 1000km hebben geredenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:12 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind één al duur zat met z'n belasting, parkeervergunning, benzinekosten, APK, reparaties, Route Mobielabonnement, verzekering enzooo. Geld kun je altijd beter uitgeven aan instrumenten.
Mijn moeder heeft alleen maar goede ervaringen met Route Mobiel. Overigens rijden wij niet echt in auto's die elke maand kapot gaan, natuurlijkquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:18 schreef The_Dean het volgende:
Doe nou maar ANWB, veel beter.
Och, auto's is zowat grotere passie dan gitaren, dus je doet soms wat
Goh, vriendin van me stond laatst ook met een Laguna langs de weg inderdaad die alleen nog maar vol gas kon geven en niet uit te zetten was, er kwam al rook uitquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:39 schreef Cynic het volgende:
Ik kan je trouwens wel vertellen dat je niet wil weten hoeveel Franse auto's ik binnen krijg. Dat is dus echt geen fabeltje.
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzienquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:44 schreef Cynic het volgende:
Aan de andere kant zitten er ook heel wat volvo's en mercedessen tussen, daarvan had ik het dan weer niet verwacht.
Zolang ik mijn nieuwe interface niet op mijn laptop aan de praat krijg ga ik niet meer over gitaren praten
Gefeliciteerd! En niet met United vliegen, he?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkerenquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het is dat je zover woont, anders kwam ik langs op je laptop in elkaar te slaan, want dat kan ik niet aanzien.
Overigens is de staat van een auto ook erg afhankelijk van de randdebiel die er in rijdt.
Daar hebben we in Rotterdam een uitstekende rivier voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 16:15 schreef Cynic het volgende:
[..]
Volgende maand ga ik naar Ahoy, dan neem ik hem wel mee en kunnen we hem samen in de plomp flikkeren
Mooi dingquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:53 schreef Laertes het volgende:
Mag ik even patsen met mijn nieuwe aanwinst?
Taylor GA4
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |