Joah. Vanavond in Idunaquote:
Uitverkocht zeker?quote:
Dat moet vast wel lukken.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:03 schreef The_Dean het volgende:
Volgens de site niet, en heb ook nog geen kaart, hoop er straks nng in te kunnen.
Ik kan pas om 6 uur het gebouw in, dan sta ik minstens 4 uur voor een dichte deur te wachten.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:09 schreef The_Dean het volgende:
Meteen door! Kan je wat eerder naar huis
Grappig, dat zegt Jacco ook altijd. Is dat een woord van die MacGyver Klusclub van jullie?quote:
"Ik heb 4 uur op locatie gewerkt"quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:20 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik kan pas om 6 uur het gebouw in, dan sta ik minstens 4 uur voor een dichte deur te wachten.
Inderdaad ;-).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:14 schreef Cynic het volgende:
Toch heb ik het idee dat, als je op zoek bent naar een buizenamp rond de 800 euro, een MG net niet is wat je zoekt
Dat zeg ik eigenlijk normaal nooit hoorquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Grappig, dat zegt Jacco ook altijd. Is dat een woord van die MacGyver Klusclub van jullie?.
Maar kaarten voor Roadgrill zijn geregeld, die kunnen we gewoon bij de deur fixen.
Dan moeten ze wel een varken aan het spit rijgen, anders hebben jullie er weinig te zoekenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:24 schreef Witchfynder het volgende:
Maar kaarten voor Roadgrill zijn geregeld, die kunnen we gewoon bij de deur fixen.
Wees niet bang, genoeg varkens voor iedereenquote:Op dinsdag 14 juli 2009 18:43 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan moeten ze wel een varken aan het spit rijgen, anders hebben jullie er weinig te zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |