Nee hoor, niks aan de hand. Standaard kwaal van de MG(100). Had de mijne ook. Na een minuut of vijf, als de lagerolie wat warm is houd het vanzelf op.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:00 schreef GuitarJJ het volgende:
Potverdorie. Als ik mijn versterker (marshall mg 100 dfx) aanzet maakt de ventilator tog een teringherrie. Hoop tog niet dat ie stuk is.
Oeh oke, 'gelukkig' maar.quote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee hoor, niks aan de hand. Standaard kwaal van de MG(100). Had de mijne ook. Na een minuut of vijf, als de lagerolie wat warm is houd het vanzelf op.
Is dat WD40 spul nou echt het beste wat je kunt krijgen in de contactspray business?quote:
Ik heb hier mijn (audio-) versterker die een flinke kraak geeft op een pot, een paar maanden geleden ingespoten, maar nu is het weer flink. Misschien nog een laatste poging wagen met WD40 voordat er een nieuwe pot ingaat (zoveel werk, met name het zoeken naar de juiste pot...)quote:Op zondag 12 juli 2009 22:46 schreef The_Dean het volgende:
Och, er zijn veel verschillende, maar alles werkt zo'n beetje net zo goed hoor. WD40 werkt inderdaad erg goed.
Grappig, dat is precies wat ik mij kan herinneren van mijn oude DOT: Halselementje dichtdraaien en je komt verdomd dicht in de buurt van de Cream-sound....quote:Op zondag 12 juli 2009 23:12 schreef allsystemshalt het volgende:
IK ben helemaal in mijn nopjes met m'n nieuwe gitaar![]()
![]()
Vooral het halselement met bijna dichte toonpot en wat gain en reverb Sweet![]()
![]()
kek!quote:Op zondag 12 juli 2009 17:26 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Bij deze de foto's![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?quote:Op maandag 13 juli 2009 23:08 schreef allsystemshalt het volgende:
Ik heb echt een moederboard nodig waar je 8 gig aan ram op kan zetten.
*Tig keer bleef Pro Tools hangen ivm te weinig ram geheugenvooral met het schrijven naar disc.
Oh ja ik heb ook nog zonder versterker op m'n Epi gespeeld klinkt niet onaardig**![]()
**Op de houterigheid van de bespeler na dan
Zit te denken aan een MAC maar ja dat wordt heel erg diep in de buidel tasten ...quote:Op maandag 13 juli 2009 23:50 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Je houdt er wel rekening mee dat je dan wel gebruik moet maken van een 64-bits besturingssysteem he?
Anders is het maximum toe te wijzen geheugen namelijk maar 4 GB.
Als ik ooit Mac nodig heb (lol), bouw ik gewoon m'n eigen pc en zet er OSX86 opquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
macsquote:Op dinsdag 14 juli 2009 00:34 schreef allsystemshalt het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
*Maar wat crimineel duur zijn die mac's toch altijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |