Getverdemme.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht op een knuffelbeer ofzo.
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam afquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook een behoorlijke turn off! En ja, daar ontbreekt het dan weer aan
!
Die collage met T&A? Mis ik ook wel een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrm BT de fotos uit dr fobo heeft gehaald!
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:03 schreef Marurk het volgende:
Reed dus net in de auto, en ik moest voorrang geven aan twee VMBO-sletjes die net een frietje gehaald hadden bij de frituur.
En toen vroegen ze of ik niet ook een frietje wilde en of ze mochten instappen.
Als je een uur bezig bent met sexy aankleden en opmaken enzo, moeten ze minstens 2uur van je af blijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam af. Heb je net je duurste setje aan
.
Was je erbij?quote:
Daaaaag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrm BT de fotos uit dr fobo heeft gehaald!
Bwhehe zo heet die jongen die me smstquote:MIGHTY TYRONE
Jouw eigen zwarte lover! Wat een joekel! Wat een kracht! En wat een mogelijkheden! Een PVC dildo met natuurgetrouwe eikel, superrealistische gezwollen aders, volle ballen en een sterke zuignap. Hoe hard je ook tekeergaat, hij blijft plakken op elk glad oppervlak. Hoe veeleisend je ook bent, hij vervult al jouw wensen! Pak die kans en ontdek het genot van helemaal gevuld te zijn...
Idd, wat zit ie nu al op FOK! dan?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"
Had ik het tegen jou?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam af. Heb je net je duurste setje aan
.
Precies jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Dit is mooi om te weten, dus we kunnen nog wel eerst voetbal kijken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je een uur bezig bent met sexy aankleden en opmaken enzo, moeten ze minstens 2uur van je af blijven.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for itquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bwhehe zo heet die jongen die me smst![]()
![]()
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_quote:
Je zegt "mien god".quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for it!
Zonde van de friet, die zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Ze hebben me een lekkere blowjob gegeven en toen ben ik doorgereden, nou goed.
Je kunt beter patat nemen, die is warm.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde van de friet, die zal wel koud zijn.
Nee, 2 uur kijken, aandacht geven en in de kleren laten. Geheel afblijven hoeft eigenlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is mooi om te weten, dus we kunnen nog wel eerst voetbal kijken?
We hadden het over seks op dat feestje, en hij zei serieus iets als: Bij sommige mensen werkt het gewoon niet, is zij te klein en ik te groot, of ben ik te klein en zij te groot. Maar bij ons..quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for it!
Moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen die VMBO sletjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kunt beter patat nemen, die is warm.
Vanavond in je fantasieën ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Pics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen die VMBO sletjes.
Jij bent gewoon te oud voor alles. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_
Dat heb ik ooit eens geleerd van iemand boven de rivierenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zegt "mien god".![]()
Ik zou het ook proberen Bt.
Wat is oud?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_
Kut.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, 2 uur kijken, aandacht geven en in de kleren laten. Geheel afblijven hoeft eigenlijk ook weer niet.
Ook te oud voor jou? Kijk, sommige meiden vallen namelijk wel op oud, weet je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te oud voor alles. Laat dat duidelijk zijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Jij hebt me eerder vandaag al afgewezenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook te oud voor jou? Kijk, sommige meiden vallen namelijk wel op oud, weet je.
Zeg krentenbol, zeg eens tegen Allure dat ze mij niet "te oud" moet noemen.quote:
Zeur niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg krentenbol, zeg eens tegen Allure dat ze mij niet "te oud" moet noemen.
51quote:
Hmmquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:14 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij hebt me eerder vandaag al afgewezen.
quote:
Gelukkig, je schat me jonger in.quote:
quote:
Klopt helemaal.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe ouder de mannen, hoe meer ze zeuren.
Jij moet vooral zo doorgaan, dame.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Hoe ouder de mannen, hoe meer ze zeuren.
Och, daar begint het al.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jij moet vooral zo doorgaan, dame. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Van Allure pik ik het wel, maar van jou dus niet he.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:19 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Dit vind ik serieus heel gaaf!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:17 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Godver, ik dacht dat die vent pas een jaar of 27 was
Ik bereid me al voor op een nachtje doorhalen ofzoquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:20 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
The black tears of a clown... washing every smile away
Godver, ben je echt 27 ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:21 schreef BobbyB het volgende:
[..]_! Ben je altijd zo goedgelovig? Ik ben van 1982, reken maar uit.
quote:
Ja, en speciaal voor jou is er taart.quote:
quote:
Snel editen he, faalkonijn.quote:
quote:
Volgende week in Paradiso. Fappenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:28 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Colbie Caillat... she makes my koko feel bubbly![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en speciaal voor jou is er taart.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie al je moslimbruidje uitgezocht?
Serieus? Denk dat je dan Paradiso wordt uitgeknikkerd en je er nooit meer in mag.quote:
quote:
De middelste.quote:
Tof. Tis toch een kudttent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Serieus? Denk dat je dan Paradiso wordt uitgeknikkerd en je er nooit meer in mag.
Gastquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:29 schreef BobbyB het volgende:
Hebben jullie al je moslimbruidje uitgezocht?
Appeltaart bakken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, en speciaal voor jou is er taart.
[ afbeelding ]
Wat "ook Bobby"?quote:
Ik krijg die banner niet meer, net nog wel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:32 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
geef die site nog eens, ik had al 2 potentiele bruiden gevonden
Je ging nog vragen of ik het serieus meendequote:
Loop jij er dan ook zo bij?quote:
http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&ct=res&cd=1&url=http%3A%2F%2Fwww.muslimmarriagesite.com%2F&ei=KlRWSrPXMMvX-Qbc8cXqDw&usg=AFQjCNGYHfx33IvkLmMlkoOSIwoBal03CQ&sig2=z-ANoQbrGSCWwp2TRadXxQquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:33 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik krijg die banner niet meer, net nog wel.
Naja, vorige keer bij Gabriella Cilmi kreeg ik die neiging ook wel, maar ja, als er dan kindertjes van 10/12 voor je staan kan dat niet echt he.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:33 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je ging nog vragen of ik het serieus meende_!
Ik ken ook nog wel m`n grenzenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Naja, vorige keer bij Gabriella Cilmi kreeg ik die neiging ook wel, maar ja, als er dan kindertjes van 10/12 voor je staan kan dat niet echt he.
Jullie gesprekken gaan vaker over een kut dan die van ons.quote:
Maar goed om te weten hoe we jullie volgende keer stil krijgen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |