Getverdemme.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik dacht op een knuffelbeer ofzo.
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam afquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook een behoorlijke turn off! En ja, daar ontbreekt het dan weer aan
!
Die collage met T&A? Mis ik ook wel een beetje inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrm BT de fotos uit dr fobo heeft gehaald!
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:03 schreef Marurk het volgende:
Reed dus net in de auto, en ik moest voorrang geven aan twee VMBO-sletjes die net een frietje gehaald hadden bij de frituur.
En toen vroegen ze of ik niet ook een frietje wilde en of ze mochten instappen.
Als je een uur bezig bent met sexy aankleden en opmaken enzo, moeten ze minstens 2uur van je af blijven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam af. Heb je net je duurste setje aan
.
Was je erbij?quote:
Daaaaag.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef appelsjap het volgende:
Ik snap nog steeds niet wrm BT de fotos uit dr fobo heeft gehaald!
Bwhehe zo heet die jongen die me smstquote:MIGHTY TYRONE
Jouw eigen zwarte lover! Wat een joekel! Wat een kracht! En wat een mogelijkheden! Een PVC dildo met natuurgetrouwe eikel, superrealistische gezwollen aders, volle ballen en een sterke zuignap. Hoe hard je ook tekeergaat, hij blijft plakken op elk glad oppervlak. Hoe veeleisend je ook bent, hij vervult al jouw wensen! Pak die kans en ontdek het genot van helemaal gevuld te zijn...
Idd, wat zit ie nu al op FOK! dan?!quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"
Had ik het tegen jou?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
De grap is wel dat jongens het vaak niet eens zien. Die scheuren het het liefste meteen van je lichaam af. Heb je net je duurste setje aan
.
Precies jaquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:02 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |