Het blijkt maar weer dat je niet veel ervaring hebt.quote:
Euhhhhhhh.quote:
Nee jij hebt lekker veel ervaring.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Het blijkt maar weer dat je niet veel ervaring hebt.![]()
![]()
quote:[..]
Euhhhhhhh.
Ooh wel gezelligquote:
Nou kom op, de naam schildpad zegt het toch alquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:18 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ooh wel gezelligniet spectaculair ofzo maar gewoon leuk.
[..]
Nou kom op, de naam schildpad zegt het toch al? De ene is de pad (de chick) en de jongen is het schild!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:19 schreef Fascination het volgende:
Vandaag lachte er een meisje naar me, omg ze flirtte zo met me.
Dat zei ik net al ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DE LIEFDE SPAT VAN HET BEELD AF.![]()
Met andere woorden de chick gaat languit liggen en voert verder geen reet uit?
Doorsnee.quote:
Mij lijkt de gefrustreerde tiener wel leuk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
Mij lijkt het Tyrannosaurus Rex standje wel wat. Geen idee hoe dat eruit mag zien maar het klinkt wel kinky.
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij lijkt de gefrustreerde tiener wel leuk.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:24 schreef Broekpaling het volgende:
Mij lijkt het Tyrannosaurus Rex standje wel wat. Geen idee hoe dat eruit mag zien maar het klinkt wel kinky.
Nee Broekpaling, je ziet het weer helemaal verkeerd, hier een lesje seksuele voorlichting van het huis:quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:21 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
DE LIEFDE SPAT VAN HET BEELD AF.![]()
Met andere woorden de chick gaat languit liggen en voert verder geen reet uit?
quote:Net als bij terreinverkenning geeft dit standje een maximale stimulatie van de eikel. Wel kan het lastig zijn om de penis in de vagina te laten glijden en hem daar te houden bij de heen en weer gaande beweging. Omdat de man zijn benen buitenom heeft, is slechts ondiepe penetratie mogelijk.
Bij de vrouw wordt de G-plek heel goed gestimuleerd. Omdat de vrouw haar benen bij elkaar heeft is de wrijving tussen penis en vagina ook groter dan bij terreinverkenning. De vrouw kan bij dit standje makkelijk zelf haar clitoris stimuleren.
Dit standje kan ook gebruikt worden bij anale sex.
hoe werkt dat ?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:26 schreef Fascination het volgende:
[..]
Mij lijkt de gefrustreerde tiener wel leuk.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee Broekpaling, je ziet het weer helemaal verkeerd, hier een lesje seksuele voorlichting van het huis:
Hieronder afgebeeld zie je het standje dat het schildpadje wordt genoemd:
[ afbeelding ]
Het is duidelijk waaraan zij haar naam dankt, de man functioneert hier als een soort schild.
Dit is een intiem standje wat vaak vooral voor de man erg stimulerend isen de vrouw hoeft heul niet stil te liggen
ze kan ook een beetje euh, meewiebeluhhhh
! Voor haar is het weer chill dat de penis in de juiste hoek gaat, g-spot jwz.
![]()
Dit standje is trouwens bijzonder geliefd bij anaalridders.
Op sekswoordenboek.nl:
[..]
Hard, ongecontroleerd en pijnlijk.quote:
Ik heb wel eens overwogen seksuologe te worden.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:31 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hard, ongecontroleerd en pijnlijk.
Die pakjes zijn zo sexy, ja. Ik zou iemand die dat draagt echt niet kunnen weerstaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen seksuologe te worden.
Ik was trouwens vandaag in de seksshop en het was zooo leukik ging allemaal pakjes passen.
En Mandy heeft d'r 2 gekocht omdat ze haar vriend een wilde nacht had beloofd voor zijn verjaardag..
Maar die dingen zijn gaafje betaalt wel weer 60 euro voor een verpleegstersuniformpje dat je kont niet eens bedekt maar het is echt
![]()
![]()
Ja één zusterpakje incl stethoscoop en ding voor op je hoofd. En een lakleer achtig jurkje met ritsjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die pakjes zijn zo sexy, ja. Ik zou iemand die dat draagt echt niet kunnen weerstaan.![]()
Wat voor pakjes heeft Mandy gekocht dan? Verpleegsterpakje?
Ik heb zo'n cliché playboy bunny pakje.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:32 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel eens overwogen seksuologe te worden.
Ik was trouwens vandaag in de seksshop en het was zooo leukik ging allemaal pakjes passen.
En Mandy heeft d'r 2 gekocht omdat ze haar vriend een wilde nacht had beloofd voor zijn verjaardag..
Maar die dingen zijn gaafje betaalt wel weer 60 euro voor een verpleegstersuniformpje dat je kont niet eens bedekt maar het is echt
![]()
![]()
Oeh wat geil.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja één zusterpakje incl stethoscoop en ding voor op je hoofd. En een lakleer achtig jurkje met ritsjes.
Ik heb wel pics![]()
!
En oeh kijk ditmooooi:
[ afbeelding ]
Pics!quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja één zusterpakje incl stethoscoop en ding voor op je hoofd. En een lakleer achtig jurkje met ritsjes.
Ik heb wel pics![]()
!
En oeh kijk ditmooooi:
[ afbeelding ]
Oeh mooooiquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:38 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik heb wel pics![]()
!
En oeh kijk ditmooooi:
[ afbeelding ]
Straks moet je voor Juli al huur betalenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik weet het nog nietheb de huisbaas nog niet gesproken!
Hahaha zo eentje wil ik ook nog hebben hoorquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:39 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb zo'n cliché playboy bunny pakje.
Dat vind ik juist wel weer wat hebben eigenlijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:40 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Oeh mooooi. Alleen die mouwen zijn te wijd
.
Ja wat moet dat moetquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:44 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Straks moet je voor Juli al huur betalen. Maarja, who cares want je hebt een kamer
!
Wat voor kinky pakjes heb jij in de kast hangen dan BT?
Hmm oke. Heb je nog met die jongens gesmst die ook op vakantie gingquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja wat moet dat moetik moet die man alleen wel even bellen voor maandag want dan ga ik op vakantie..
En ja geendaar moet verandering komen. Jij dan?
Nou dat je een vriendin hebt die zo'n sexy outfit draagt.quote:
Ik nietquote:
Ja hij zo: Ik denk heel veel aan jequote:Op donderdag 9 juli 2009 21:47 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hmm oke. Heb je nog met die jongens gesmst die ook op vakantie ging?
Nee, niet mijn ding. Alhoewel ik wel een obsessie met mooie lingerie heb
.
Nu is het tijd voor een seksueel getint grapje hierover, wie maakt 'm?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet!
[..]
Ja hij zo: Ik denk heel veel aan jehad ik ook niet verwacht..
Ik:!
En ja ik heb het beide, ik ben ook gewoon hebberig op dat gebiedik zou een kast vol willen hebben gewoon alleen al voor verkleedpartijtjes in m'n eentje
Haha omg. Wannabee smooth playerquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:51 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik niet!
[..]
Ja hij zo: Ik denk heel veel aan jehad ik ook niet verwacht..
Ik:!
En ja ik heb het beide, ik ben ook gewoon hebberig op dat gebiedik zou een kast vol willen hebben gewoon alleen al voor verkleedpartijtjes in m'n eentje
Duidelijk.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:29 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee Broekpaling, je ziet het weer helemaal verkeerd, hier een lesje seksuele voorlichting van het huis:
Hieronder afgebeeld zie je het standje dat het schildpadje wordt genoemd:
[ afbeelding ]
Het is duidelijk waaraan zij haar naam dankt, de man functioneert hier als een soort schild.
Dit is een intiem standje wat vaak vooral voor de man erg stimulerend isen de vrouw hoeft heul niet stil te liggen
ze kan ook een beetje euh, meewiebeluhhhh
! Voor haar is het weer chill dat de penis in de juiste hoek gaat, g-spot jwz.
![]()
Dit standje is trouwens bijzonder geliefd bij anaalridders.
Op sekswoordenboek.nl:
[..]
Ik snap het niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nu is het tijd voor een seksueel getint grapje hierover, wie maakt 'm?
Ja precies, vind ik ook een behoorlijke turn offquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:53 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Haha omg. Wannabee smooth player. Meestal ben ik dan wel afgeknapt, maargoed. Je weet maar nooit wat er verder nog in hem schuilt
.
Jaaaa, dat zou leuk zijn. Maar dan ook wel iemand om ze aan te showen
.
Ik heb een aantal dingen nog die ik van mijn ex gekregen heb, ik weet niet wat ik daar eigenlijk nog mee moet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:56 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja precies, vind ik ook een behoorlijke turn off! En ja, daar ontbreekt het dan weer aan
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |