quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nouja, ik kan het pas vertellen als het is gebeurd. En dat gaat dan ook niet via hier
.
Hehe, echt he. Maar aan de andere kant is het leuk om jezelf op te tutten tot een bombshell.
Ik weet zeker dat jij er super mooi uit kunt zien! En da's geen grapquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:16 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik ben daar echt slecht in, wat dat betreft ben ik een echte lesbienne.
quote:
Ja, maar ze is zo cute!quote:
En jij bent zo oudquote:Op donderdag 9 juli 2009 20:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, maar ze is zo cute!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
So?quote:
Dat maak ik zelf wel uit.quote:
Wat lief.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat jij er super mooi uit kunt zien! En da's geen grap.
Draag je wel make up enzo?
OMG!quote:
Doeggies.quote:
Te intensief gezoend?quote:
quote:
Zoenen, met wie?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te intensief gezoend?
Ik heb deze cd vandaag gekocht.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Te intensief gezoend?
Ik heb deze cd vandaag gekocht.
[ afbeelding ]
Hahahaha.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zoenen, met wie?
Nee helaas, dit is zo'n typisch vreemd kwaaltje dat gewoon uit het niets komt.![]()
![]()
Over vreemd gesproken, ik had vroeger wel eens jeuk en het idee dat die jeuk zichzelf verplaatste. Dus ik krabben in m'n kuit waar de jeuk zat, en ik zweer je, al krabbende ging die jeuk omhoog, naare m'n knie, m'n bovenbeen, m'n buik, m'n rug, en toen het op z'n schouder zat hield het op.En ik er maar achteraan krabben.
I know.quote:
Krijg je daar kaakpijn van ja, Krentenbol.?quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:56 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja wachten duurt lang en als je dan ineens moet krijg je pijn aan je kaken.
Als het een lange (blowjob) is wel. Houd maar eens een banaan in je mond voor 15min.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:55 schreef Fascination het volgende:
Krijg je daar kaakpijn van ja, Krentenbol.?
Oké.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het een lange (blowjob) is wel. Houd maar eens een banaan in je mond voor 15min.
quote:Op donderdag 30 oktober 2008 02:04 schreef Fascination het volgende:
en hoop dat iedereen een dwarslaesie krijgt als ik naar Deftones met My own summer luister.
Wat wil je weten?quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:59 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oké.Vertel eens meer over je seksuele escapades.
quote:
Ben je gek, dan worden ze sponzig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 20:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als het een lange (blowjob) is wel. Houd maar eens een banaan in je mond voor 15min.
Wat vind je het fijnste standje?quote:
Met schil.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:01 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ben je gek, dan worden ze sponzig.![]()
Ik had trouwens een klasgenoot die een speciale banaan doos had.Ging hij in de pauze er een lul van maken met z'n mond, en godverdomme wat zag dat er echt uit. Ik ging helemaal stuk in de pauze.
quote:Op dinsdag 9 december 2008 22:57 schreef Fascination het volgende:
Daar zag ik haar staan. Een harde uitdrukking had ze op haar gezicht. Alsof ze zojuist korte metten heeft gemaakt met drie Russische legers.
Ja moet je nagaan hoe het voelde.quote:
Pics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja moet je nagaan hoe het voelde.
Nou het allerfijnste denk ik de schildpad (ik wist tot recent niet dat het zo heette.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je het fijnste standje?
Dat moet ik even googlen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou het allerfijnste denk ik de schildpad (ik wist tot recent niet dat het zo heette.![]()
) maar er zijn meerdere en afwisseling is the key word.
De schildpad?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:08 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nou het allerfijnste denk ik de schildpad (ik wist tot recent niet dat het zo heette.![]()
) maar er zijn meerdere en afwisseling is the key word.
Jij bent lekker actief?quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik even googlen.![]()
Oh dus jij ligt daar een beetje levenloos en laat hem het werk opknappen?
Nooit levenloos.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:11 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat moet ik even googlen.![]()
Oh dus jij ligt daar een beetje levenloos en laat hem het werk opknappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |