Dit is mooi om te weten, dus we kunnen nog wel eerst voetbal kijken?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je een uur bezig bent met sexy aankleden en opmaken enzo, moeten ze minstens 2uur van je af blijven.![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef BobbyB het volgende:
[..]
En toen zei je zo van "NEUH! Ik moet snel naar huis om te FOK!ken!"
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for itquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Bwhehe zo heet die jongen die me smst![]()
![]()
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_quote:
Je zegt "mien god".quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for it!
Zonde van de friet, die zal wel koud zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Ze hebben me een lekkere blowjob gegeven en toen ben ik doorgereden, nou goed.
Je kunt beter patat nemen, die is warm.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zonde van de friet, die zal wel koud zijn.
Nee, 2 uur kijken, aandacht geven en in de kleren laten. Geheel afblijven hoeft eigenlijk ook weer niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dit is mooi om te weten, dus we kunnen nog wel eerst voetbal kijken?
We hadden het over seks op dat feestje, en hij zei serieus iets als: Bij sommige mensen werkt het gewoon niet, is zij te klein en ik te groot, of ben ik te klein en zij te groot. Maar bij ons..quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:06 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Mien god! Dat is een voorteken BT! Woehoee, you go for it!
Moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen die VMBO sletjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Je kunt beter patat nemen, die is warm.
Vanavond in je fantasieën ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Pics?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Moet je niet tegen mij zeggen, maar tegen die VMBO sletjes.
Jij bent gewoon te oud voor alles. Laat dat duidelijk zijn.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_
Dat heb ik ooit eens geleerd van iemand boven de rivierenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je zegt "mien god".![]()
Ik zou het ook proberen Bt.
Wat is oud?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja mij gebeurt dat nou nooit, maar ja, dat komt omdat ik zo oud ben, volgens Allure_
Kut.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee, 2 uur kijken, aandacht geven en in de kleren laten. Geheel afblijven hoeft eigenlijk ook weer niet.
Ook te oud voor jou? Kijk, sommige meiden vallen namelijk wel op oud, weet je.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:10 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon te oud voor alles. Laat dat duidelijk zijn.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:07 schreef Marurk het volgende:
Jij hebt me eerder vandaag al afgewezenquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ook te oud voor jou? Kijk, sommige meiden vallen namelijk wel op oud, weet je.
Zeg krentenbol, zeg eens tegen Allure dat ze mij niet "te oud" moet noemen.quote:
Zeur niet.quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:14 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg krentenbol, zeg eens tegen Allure dat ze mij niet "te oud" moet noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |