SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef beequeen het volgende:
Oeps. Sharon Stone.
[ afbeelding ]Oeps is nog zacht uitgedrukt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:48 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Ze is misschien niet super knap maar om Lady Gaga nou 'lelijk' te noemen? Dat vind ik wat ver gaan ..of jij moet het toppunt van perfectie zijn om iemand als Gaga lelijk te noemen.
quote:Op woensdag 22 juli 2009 14:31 schreef beequeen het volgende:
Oeps. Sharon Stone.
[ afbeelding ]Hoe oud is dat mens eigenlijk wel niet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
51quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:33 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Hoe oud is dat mens eigenlijk wel niet?
Auww...quote:Op donderdag 23 juli 2009 14:00 schreef Veerboot het volgende:
Simon Cowell zat iets te lang in de zon van St. Tropez:
[ afbeelding ]
Ik vind het tofquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:45 schreef Felixa het volgende:
Solange Knowles... Zal ze heur haar hebben afgeschoren á la Britney, of zal ze haar pruik hebben afgezet?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:45 schreef Felixa het volgende:
Solange Knowles... Zal ze heur haar hebben afgeschoren á la Britney, of zal ze haar pruik hebben afgezet?![]()
[ afbeelding ]
Nouja ergens wel, als je letterlijk de weg wordt versperd e.d maar in dit geval weten we niet wat er aan de hand was. En Jude Law is nogal opvliegerig wat betreft de papparazzi, schijnt nogal snel om zich heen te slaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:14 schreef TheThirdMark het volgende:
Het is wel een vrijbrief om te slaan.
Wanneer je de spotlights opzoekt is het 1 ding, maar wanneer je gewoon over straat loopt en in eens een camera in je gezicht geduwd krijgt dan mag je wat mij betreft bij die fotograaf alle botten breken.
dat noem ik niet onflatteusquote:Op donderdag 23 juli 2009 17:45 schreef Felixa het volgende:
[ afbeelding ]
Van mij mag ie meppenquote:Op donderdag 23 juli 2009 16:48 schreef cinnamongirl het volgende:
Jude Law mept een fotografe, wat een klootzak zeg...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
Onflatteus, maar wel geil:
[ afbeelding ]
Ze knijpt haar ogen een beetje samen maar verder is er niets geks aan ofzoquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
Als dat al onflatteus isquote:Op vrijdag 24 juli 2009 19:51 schreef cinnamongirl het volgende:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |