Ik heb nooit echt gesnapt wat er nou zo aantrekkelijk aan Mischa Barton was, maar nu is het wel heul erg.quote:
Ga anders The O.C. maar eens kijken, dat was haar top periodequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:59 schreef godigita het volgende:
[..]
Ik heb nooit echt gesnapt wat er nou zo aantrekkelijk aan Mischa Barton was, maar nu is het wel heul erg.
Cool mothafokkerquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:01 schreef beequeen het volgende:
Al Pacino lijkt wel een landloper.
[ afbeelding ]
Ben benieuwd of ze hier niest of huilt of zoquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:26 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat deze gehotlinked kan worden, erg onflatteus Katie
Het lijkt Michael Jackson wel in één van z'n huilnummers.quote:Op donderdag 9 juli 2009 19:26 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
http://justjared.buzznet.(...)holmes-crying-scene/ (met die foto er bij)quote:Katie Holmes films a very emotional scene with costar Paul Dano at an M42 bus stop for their upcoming movie, The Extra Man in midtown Manhattan on Wednesday (February 25).
Mijn vriend zei precies hetzelfde!quote:Op donderdag 9 juli 2009 23:25 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Het lijkt Michael Jackson wel in één van z'n huilnummers.
Toen vond ik het ook al niets. Beetje muizig.quote:Op donderdag 9 juli 2009 18:11 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ga anders The O.C. maar eens kijken, dat was haar top periode
Coke bloat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 22:56 schreef karoltje het volgende:
Ziet Mischa Barton er nu zo uit?? En hoe kan dat??
Deze is al ouder, 2007 zelfs geloof ik. Sorry.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:21 schreef Copycat het volgende:
Is ze nu zo aan het jojoën of is dit weer een oudere pic?
Ik dacht dat het Enrique Iglesias wasquote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:38 schreef Felixa het volgende:
Mariah Carey voor een videoclip uitgedost als man:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:37 schreef Greys het volgende:
Onder het mom van 'Oké oké, koest maar, hij is niet onflatteus maar wel grappig' moet deze toch ook even hier:HAHAHAHASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.die kop van Sarkozy!!
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Onder het mom van 'Oké oké, koest maar, hij is niet onflatteus maar wel grappig' moet deze toch ook even hier:Hulde voor de fotograaf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach het zijn ook net mensen.
Onder het mom van 'Oké oké, koest maar, hij is niet onflatteus maar wel grappig' moet deze toch ook even hier:Die is leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
Onder het mom van 'Oké oké, koest maar, hij is niet onflatteus maar wel grappig' moet deze toch ook even hier:Die is gewoon briljant!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Katie mit helmetquote:Op donderdag 9 juli 2009 19:26 schreef Inu het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Leuk masker?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 @ 22:07 schreef Treezz het volgende:
[afbeelding]
mary kate olsen
[afbeelding]
Lady gaga
Perez heeft er weer een hele andere reden voorquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:45 schreef Felixa het volgende:
Volgens dit verhaal in the Daily Mail ziet Mischa Barton er zo opgeblazen uit nadat ze vorige maand haar verstandskies heeft laten trekken.
Zou dat echt kunnen?![]()
http://www.dailymail.co.u(...)-bloated-months.html
quote:Mushy pAArtying The Pain Away
Filed under: Mischa Barton
Everybody knows the smart way to deal with a break-up is to get utterly shitfaced out in public! Duh!
Just look at Mischa Barton!
Her love life is the definition of sucktastic, especially lately. But while other normal girls will hit a pint of Ben & Jerrys and pop The Notebook in the DVD player, Mushy would rather hit a bottle of Jack or Jimmy Dean and parade her messy self out in public.
And her friends are concerned. A source reveals: "When her love life is out of sorts she just lets herself go and hits the party scene…Her friends try to tell her to stop but she doesn't listen. Drinking bloats her terribly."
Ha! So is that why you've been a little rounder around the edges lately, huh? Makes sense, we guess.
Dit was haar beroemde brugkutbroek!!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Deze is al ouder, 2007 zelfs geloof ik. Sorry.
Onder het mom van 'Oké oké, koest maar, hij is niet onflatteus maar wel grappig' moet deze toch ook even hier:whehe, geniale foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ghe ghe kijk die sakosy lachenquote:
Damnquote:Op zaterdag 11 juli 2009 18:31 schreef Poison-Ivy het volgende:
Het haar (of extensions?) van Megan Fox zit ook niet altijd even mooi. (schoenen & broek)
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juli 2009 14:36 schreef MadGuy het volgende:
[ afbeelding ]
Madonna en haar microfoon tijdens een soundcheck in België.
Ze lijkt ook wel enorm dik met dat tuniek met die riem!quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:54 schreef Whiskers het volgende:
[ afbeelding ]
Chantal doet wel heel blij geposeerd hier
En dan vinden ze het raar dat er zo snel over een zwangerschap geroepen wordtquote:Op maandag 13 juli 2009 14:42 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ze lijkt ook wel enorm dik met dat tuniek met die riem!
Niet dus.quote:Op maandag 13 juli 2009 18:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
geen idee hoe ze is teruggeplooid na de geboorte van haar zoontje...
Daar is ook een filmpje van:quote:
Chantal Janzen.quote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Smirre het volgende:
Volgens Chantal is ze enorm goed teruggeplooid na haar bevalling. (Op een paar kilo's na.) Ze was vlot weer in shape om de musical Tarzan zelf naar een einde te brengen.
Geen idee waarom ik dit weet. Chantal JanzenWat een zelfingenomen tuthola. En waarom J. vd Ende zo met haar dweept snap ik ook al niet.
Dat zei Bridget laatst in een interview ook nog. Ik zie toch echt helemaal geen zelfde Bridget als vóórdat ze zwanger werd, die is nog steeds aardig plofferigquote:Op woensdag 15 juli 2009 00:17 schreef Smirre het volgende:
Volgens Chantal is ze enorm goed teruggeplooid na haar bevalling. (Op een paar kilo's na.) Ze was vlot weer in shape om de musical Tarzan zelf naar een einde te brengen.
Of niet dan? Als een paard opeens die hak tegen zijn neus zetten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Aan die cameraatjes en telefoontjes te zien is dat opgeschoten jeugd. Die baardaap die onder haar rok zit te filmen had ik me toch een trap in zijn ballen gegeven.
Ik vind het wel een sekseh foto!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:40 schreef cyberbab het volgende:
[ afbeelding ]
Brad wordt toch echt oud
Nou inderdaad, ik heb nooit wat gehad met Brad Pitt maar dit is toch wel heeelll erg smakelijkquote:
Ja dat dus. Een jaartje ouder is niet gelijk onflatteus mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik heb nooit wat gehad met Brad Pitt maar dit is toch wel heeelll erg smakelijk
idd, voor t eerst dat het feit dat hij ouder wordt hem goed staatquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Aan die cameraatjes en telefoontjes te zien is dat opgeschoten jeugd. Die baardaap die onder haar rok zit te filmen had ik me toch een trap in zijn ballen gegeven.
Nee, wat doe je!! Mijn hele beeld van onwijs lekkere hunk is verdwenen na het zien van deze picsquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Christian Bale, op de set van een nieuwe film, The Fighter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Christian Bale, op de set van een nieuwe film, The Fighter.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, wat een ontzettende lul zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Of niet dan? Als een paard opeens die hak tegen zijn neus zetten.
Wat een mongool.
Dit verhaaltje hoort er bij:quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurt? Ik vond hem altijd zo ongelooflijk mooi.
quote:The 35-year-old -- who famously dropped 63 lbs for his role in "The Machinist" and then quickly bulked up for "Batman Begins" -- was spotted in Boston on Monday, once again working the heroin chic gaunt look to play drug addicted boxer Dicky Eklund in his latest film.
En dit is de echte Dicky:quote:
Die ogen van Dicky zijn zo triest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is de echte Dicky:
Vanaf ca 4:22.
Daarna is Dicky afgekickt, heeft ie zijn boksende broer getraind, maar begin deze maand is hij met een smeulende crackpijp in zijn auto betrapt.
Ook allemaal onflatteus. En onfortuinlijk.
Dan zou ik best een beetje meer op een spook willen lijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind het net een spook![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel een erg indrukwekkende film worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is de echte Dicky:
Vanaf ca 4:22.
Daarna is Dicky afgekickt, heeft ie zijn boksende broer getraind, maar begin deze maand is hij met een smeulende crackpijp in zijn auto betrapt.
Ook allemaal onflatteus. En onfortuinlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |