Of niet dan? Als een paard opeens die hak tegen zijn neus zetten.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Aan die cameraatjes en telefoontjes te zien is dat opgeschoten jeugd. Die baardaap die onder haar rok zit te filmen had ik me toch een trap in zijn ballen gegeven.
Ik vind het wel een sekseh foto!quote:Op donderdag 16 juli 2009 08:40 schreef cyberbab het volgende:
[ afbeelding ]
Brad wordt toch echt oud
Nou inderdaad, ik heb nooit wat gehad met Brad Pitt maar dit is toch wel heeelll erg smakelijkquote:
Ja dat dus. Een jaartje ouder is niet gelijk onflatteus mag ik hopen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:39 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nou inderdaad, ik heb nooit wat gehad met Brad Pitt maar dit is toch wel heeelll erg smakelijk
idd, voor t eerst dat het feit dat hij ouder wordt hem goed staatquote:
Inderdaad!quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:09 schreef Copycat het volgende:
Aan die cameraatjes en telefoontjes te zien is dat opgeschoten jeugd. Die baardaap die onder haar rok zit te filmen had ik me toch een trap in zijn ballen gegeven.
Nee, wat doe je!! Mijn hele beeld van onwijs lekkere hunk is verdwenen na het zien van deze picsquote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Christian Bale, op de set van een nieuwe film, The Fighter.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 15 juli 2009 21:17 schreef Poison-Ivy het volgende:
Christian Bale, op de set van een nieuwe film, The Fighter.
[ afbeelding ]
Nou inderdaad, wat een ontzettende lul zegquote:Op donderdag 16 juli 2009 09:28 schreef Noek het volgende:
[..]
Of niet dan? Als een paard opeens die hak tegen zijn neus zetten.
Wat een mongool.
Dit verhaaltje hoort er bij:quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
Wat is er met hem gebeurt? Ik vond hem altijd zo ongelooflijk mooi.
quote:The 35-year-old -- who famously dropped 63 lbs for his role in "The Machinist" and then quickly bulked up for "Batman Begins" -- was spotted in Boston on Monday, once again working the heroin chic gaunt look to play drug addicted boxer Dicky Eklund in his latest film.
En dit is de echte Dicky:quote:
Die ogen van Dicky zijn zo triest.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is de echte Dicky:
Vanaf ca 4:22.
Daarna is Dicky afgekickt, heeft ie zijn boksende broer getraind, maar begin deze maand is hij met een smeulende crackpijp in zijn auto betrapt.
Ook allemaal onflatteus. En onfortuinlijk.
Dan zou ik best een beetje meer op een spook willen lijkenquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:35 schreef Butterfly91 het volgende:
Ik vind het net een spook![]()
[ afbeelding ]
Het lijkt me wel een erg indrukwekkende film worden.quote:Op donderdag 16 juli 2009 20:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dit is de echte Dicky:
Vanaf ca 4:22.
Daarna is Dicky afgekickt, heeft ie zijn boksende broer getraind, maar begin deze maand is hij met een smeulende crackpijp in zijn auto betrapt.
Ook allemaal onflatteus. En onfortuinlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |