Ll, want die opende de vorige!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Pheno het volgende:
Wie heeft de wiki niet na openen van de vorige bijgewerkt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zijn iq
[..]
Dat ligt er maar aan hoe je woest definieert
Jij woesteling!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef marcb1974 het volgende:
Wie heeft er een machinegeweer over?
Terecht tochquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)gen-basisschool.html
Waar ben je dan mee bezig zeg. Een joch van VIER wordt als een soort verkrachter van school gestuurdAchterlijk kutvolk. Veenendaal. Droeftoeters.
quote:
Op fha en mij zeiken en zelf wel kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Terecht toch
Zat gisteren per ongeluk een stukjedr.
Phil
te kijken.
Ging over een 8 jarige die zijn vader vermoord had. Die moest maar als volwassene berecht worden
Ik zou niet durven?quote:
Ja, was een foutje dat kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op fha en mij zeiken en zelf wel kijken
En die moet ik kennen?quote:
*pruillipje*quote:
Slecht geschreven queriesquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Queries waar je meer dan 1 minuut op moet wachten
Oh wacht, je had het over fokqueries.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:46 schreef marcb1974 het volgende:
Queries waar je meer dan 1 minuut op moet wachten
Nee, beter dan dit kan die niet,quote:
quote:
quote:
Begin jij nou ook alquote:
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugsquote:
ik ben een wielerfan, ´s winters volg ik het veldrijden op de voet en voorjaar en zomer en herfst het wegwielrennenquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugs
Wij kunnen met elkaar pratenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben een wielerfan, ´s winters volg ik het veldrijden op de voet en voorjaar en zomer en herfst het wegwielrennen
HOAX, daar heb ik heul geen foto'squote:
quote:
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaalquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
aha en blijkbaar zitten niet alleen de renners maar ook de kijkers aan de drugs
Jawel, het is een sport, wie is er het best in het verhullen van het dope gebruikquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaal'sport' durven ze het dan nog te noemen..
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruiktquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef Nijns het volgende:
[..]
HOAX, daar heb ik heul geen foto's![]()
[..]ja, ook dat nog!
[..]
Ja, die hele TDF is 1 groot dopingschandaal'sport' durven ze het dan nog te noemen..
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Zou tong80 doping gebruiken om zoveel te posten?
vinger epoquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
whehehequote:
oh ja? heb nog nooit een dopingschandaal bij F1 meegemaaktquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruikt
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja? heb nog nooit een dopingschandaal bij F1 meegemaakt
lijkt me ook zo nutteloos, beetje met speed (oid) een auto besturen...
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jawel, het is een sport, wie is er het best in het verhullen van het dope gebruik
En daarnaast wie is er niet zo stom om in een greppel te rijden en zijn pols te breken
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
elke sport hangt vol met doping, alleen wordt het bij het wielrennen telkens genoemd, denk je echt dat die mof laatst de enige schaatster is die dope heeft gebruikt
Goeie vraagquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:07 schreef Pheno het volgende:
Thee voor mij graagquote:
Maar wielrenners zijn het ergst!quote:
* GF geeft de thee aan nijnsquote:
Maar toch vind je me wel leuk, geef nou maar toe!quote:
mee eens is, nooit een bel op de fiets, ik ga nooit aan de kant, als ze bellen wil ik best even opzij gaan maar zonder bel ben ik oost indisch doof, gaan ze scheldend door de bermquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Wielrenners, in het bijzonder amateurwielrenners, zijn asocialen van het ergste soort
was dat tegen mij?quote:
Nee, dat geloof ik echt niet dat bijna elke sport vol met doping hangtquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzoquote:
Zo is dat!quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:20 schreef Klonk het volgende:
[..]
mee eens is, nooit een bel op de fiets, ik ga nooit aan de kant, als ze bellen wil ik best even opzij gaan maar zonder bel ben ik oost indisch doof, gaan ze scheldend door de berm
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
bij golfen, biljarten/snooker, schaken is het ook niet
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doetquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:18 schreef OA het volgende:
Wielrenners, in het bijzonder amateurwielrenners, zijn asocialen van het ergste soort
Lekker! Welk smaakje?quote:
Inderdaad..quote:
Oh, heb je bijna een snel leven Klonkquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
en als ze dan scheldend voorbij komen nog subtiel iets melden als: goh als jullie nou een bel hadden gehad was ik wel even aan de kant gegaan, worden ze nog kwaaierquote:
en daar moet ik dus nog 20 jaar (lang, want de tijd gaat langzaam) op wachtenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:25 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik hoorde laatst dat de tijd sneller gaat als je 50 bent of ouder, hadden ze wetenschappelijk onderzocht ofzo
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:26 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
Heel erg eensch met jullie! Een biljarter die aan doping doet
earl greyquote:
Voor de meesten welquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:32 schreef Klonk het volgende:
voor darters is bier toch het hoofdvoedsel ?
quote:
quote:
Dat had ik met poolenquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:34 schreef Ladylike het volgende:
Wij (jaja ik heb ook gedart) hadden iemand in ons team die, naar mate ze meer zoop, steeds beter ging gooien
Ja, Barney het drankorgeltjequote:Op donderdag 9 juli 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
Kan me voorstellen dat een biljarter of schaker een of ander concentratiemiddel gebruikt.
Darters gebruiken trouwens alcohol als drugs lijkt het wel
Lekkerquote:
Nee, 7 minuten (of zo).quote:
Nog 1,5 uurquote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, 7 minuten (of zo).
Ah what the heck, ik ga nu wel
dan ga ik werken en zijn jullie al afgewerktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |