Kans dat het een bekende van mij is.quote:
Noesquote:
De conducteur(s) op CNL blijven zelf ook altijd even staan tot ongeveer 10 km/h en zwaaien ze het deurtje dichtquote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef James1988 het volgende:
Hmm, na dat incident in Dinant waarbij die conducteur beide benen verloor, zei men al snel dat dat in Nederland niet kan omdat die vertrekprocedure hier niet gebruikt wordt.
Waarom zag ik dan net een HC alle deuren behalve de zijne sluiten, en sloot de zijne pas toen de trein al reed?
Was de Benelux ri. Asd te Rsd btw...
Edit: ohja. Diezelfde Benelux was om 21.52 al te Antwerpen Centraal en vertrok keurig om 22.00. Onderweg 3x stilgestaan in the middle of nowhere en met +10 te Rsd aangekomen. Belgische vingerverfpraktijken, of wegjaagtechnieken? U mag het zeggen.
Mij lijkt file omstreeks 22.00 onwaarschijnlijk, maar het zou kunnen - een stoptrein, IR, of een goederentrein oid...quote:Op zaterdag 11 juli 2009 23:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Wegjaagtechnieken, fileproblematiek gebeurt alleen gewestelijk.
Ze zijn daar al tijden met werkzaamheden bezig. Gebeurt dus heel vaak.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:52 schreef James1988 het volgende:
Edit: ohja. Diezelfde Benelux was om 21.52 al te Antwerpen Centraal en vertrok keurig om 22.00. Onderweg 3x stilgestaan in the middle of nowhere en met +10 te Rsd aangekomen. Belgische vingerverfpraktijken, of wegjaagtechnieken? U mag het zeggen.
Jij hebt er nog iets meer van meegekregen dan?quote:
Het staat ook op de treinticketsquote:Op zaterdag 11 juli 2009 09:57 schreef Fixers het volgende:
Nou de NMBS heeft zich daadkrachtig opgesteld ma de instapincidenten. Op het grote vertrekbord in de hal van brussel-centraal staat een mededeling aan de reizigers dat ze na "het signaal toelating vertrek niet meer mogen instappen".
En nou doet de foto het niet meer.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 14:50 schreef thats-me het volgende:
Opgelet Vogelbekdier is door Nederland aan het rijden
Hier rijdt de 4806 bij De Haar Aansluiting onderweg naar Arnhem.
[ afbeelding ]
Copyright Richard Krol
Kansloze acties van kansloos volk iedere keer. Iets wel op Internet zetten en TOCH voor jezelf willen houdenquote:Op zondag 12 juli 2009 15:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
En nou doet de foto het niet meer.
Zo is die miereneter wel mooier trouwens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |