quote:Op vrijdag 10 juli 2009 20:01 schreef Wadloper het volgende:
Ik heb de 2 op stationsgebouw, en de 2 op de perrons. Waar is die 5e dan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Dat ga ik zeker doen, want ik zit op dat bungalowpark vlakbij het station![]()
Ik weet ook heus wel dat het gekkenwerk is en dat de kans op succes vrij klein is. En toch vind ik het interessant genoeg om ermee bezig te zijnquote:Op vrijdag 10 juli 2009 19:50 schreef Duvel het volgende:
Stille hint aan James: begin er niet aan.
Flinke tijd geleden dusquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Daar heb ik ook ooit eens een paar dagen gezeten
jaarwisseling 1993-1994 was dat
Als je je verveelt, maak dan ff een foto van de bestuurder van die bus.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:02 schreef Wadloper het volgende:
Dat ga ik zeker doen, want ik zit op dat bungalowpark vlakbij het stationEn morgen ga ik met de bus op rails naar Simpelveld
Want?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:10 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als je je verveelt, maak dan ff een foto van de bestuurder van die bus.
oei da's nice, ben me een beetje aan het inlezen voor vertrek volgende week zaterdagavond met de n8trein (Sachsen zuid/oost hoek) daar zie ik ook het een en ander leuk spul gelegen aan een rivierquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef dennistd het volgende:
Groeten vanuit Dieblich (aan de andere kant van de Moezel dan Kobern-Gondorf, leuk uitzicht op de treinen)
oei da's sneu, wil je nog de 590uz deze week snel uitproberen btw?quote:
keer een avondje? Jazekerquote:Op vrijdag 10 juli 2009 22:24 schreef bork het volgende:
[..]
oei da's sneu, wil je nog de 590uz deze week snel uitproberen btw?
Geniet er maar van danquote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:23 schreef dennistd het volgende:
Groeten vanuit Dieblich (aan de andere kant van de Moezel dan Kobern-Gondorf, leuk uitzicht op de treinen)
Niet toevallig de 8745?quote:Op zaterdag 11 juli 2009 00:10 schreef Novus het volgende:
Knijters, ik wist dat V-IRM erg was qua schommelen maar 'k zat dinsdag in de 86weetikhet tussen Ut en Ht en grotver, de Python van de Efteling vond ik stiekem altijd eng maar dit was er niets meer bij. :/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |