Het was vanmorgen nog een vies, smerig, oud ding. Krakkemikkig kan ik me niet over uitlaten, ik zat prinsheerlijk in rood-oranje skaibankjes.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergeet die brug bij Duffel niet, die schijnt helemaal op instorten te staan (of is hij inmiddels vervangen?)
Daar vergis je je inderdaad niet en eerlijk gezegd heb ik daar ook geen rekening mee gehouden, maar 'k verwacht niet dat het verschil zo groot zal zijn dat die eerdere quote over een te korte afstand tussen Antwerpen-Brussel reëel is..quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:44 schreef Duvel het volgende:
[..]
Alleen is het geen eenparige versnelling en is de 0,6m/s2 niet reëel voor de hogere snelheden, als ik me niet vergis.
Ach ik zie het wel. Pas als hij in NL ook 250 gaat rijden heb je er echt wat aan.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 21:49 schreef Duvel het volgende:
[..]Heb je een miljarden kostende HSL van Amsterdam tot Antwerpen, moet je vervolgens naar Brussel met een postkoets.
Best kans dat de HSL Antwerpen - Brussel eerder klaar is dan de Fyra met 250km/h in dienst gaat inderdaad.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ik zie het wel. Pas als hij in NL ook 250 gaat rijden heb je er echt wat aan.
Wanneer was dat voor het laatst een doorslaggevend argument dan?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef James1988 het volgende:
Maglev - erg leuk maar ik verwacht niet dat men massaal maglev-routes gaat bouwen. De kosten zijn te hoog
Als er niemand begint met aanleggen is de infrastructuur er nooit... Met die instelling waren de spoorwegen nooit zo ver gekomen.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:48 schreef James1988 het volgende:
Maglev - erg leuk maar ik verwacht niet dat men massaal maglev-routes gaat bouwen. De kosten zijn te hoog en je kunt er eigenlijk minder mee. Nu kun je als spoorwegbedrijf creatief zijn en een route Amsterdam - Brussel - Parijs - Milaan - Rome aanvragen en je kunt 't rijden omdat die infrastructuur er helemaal is.
Maar een maglev van Amsterdam naar Berlijn naar Moskou naar China kan zeker wel handig zijn
Ze zijn nu al wel een nieuwe lijn Brussel-Mechelen aan het bouwen (middenberm E19) die geschikt zou zijn voor 200km/u, OK dat is niet echt helemaal HSL maar toch best een stukje sneller. Dan ben je al op de helft: er blijft nog iets van 20km over (inclusief die brug bij Duffel).quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:00 schreef Fixers het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze geen apart HSL spoor leggen. Antwerpen-Brussel is net een metrolijn, zoveel stations.
Als het aan de spoorwegen lag, zaten we nog landelijk te kloten met beveiligingssysteem, spanningen en spoorbreedte...quote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
Als er niemand begint met aanleggen is de infrastructuur er nooit... Met die instelling waren de spoorwegen nooit zo ver gekomen.
quote:Op woensdag 15 juli 2009 08:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemorgen lieve wisselstorinkjes van me
Kun je nagaan waar je had kunnen zijn als je de trein naar Schiphol had genomen...quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:50 schreef Dr_Flash het volgende:
De Colgate-express op weg naar betere oorden idd![]()
Vind het altijd een beetje jammer dat ik niet zelf in die trein zit. Ik had al in Köln kunnen zijn nu
In de rij voor de douane.quote:Op woensdag 15 juli 2009 09:59 schreef Duvel het volgende:
[..]
Kun je nagaan waar je had kunnen zijn als je de trein naar Schiphol had genomen...
Kutquote:Op woensdag 15 juli 2009 16:22 schreef Socios het volgende:
Nee, niet voor vrij reizen in ieder geval. Zie achterkant.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |