Je weet niet wat je mist.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het is dat jij het bent, anders zou ik je ten huwelijk vragen.
Trouwen?quote:
Dat mag ze toch niet vertellen, anders krijgt ze weer inwendige stokslagen van remmie.quote:
Tot morgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Hoelang gaat die school van jou nog door... ?
Half 9 volgens mijquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Succes! Hoe laat is dat tentamen dan?
Jawel, een dame met goede muzieksmaak.quote:
Nu weet ik dus niet meer wat wel of niet mag. Daarom blijf ik maar gewoon op dezelfde lijn doorgaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:12 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat mag ze toch niet vertellen, anders krijgt ze weer inwendige stokslagen van remmie.
Ik hoop dat je daar mee kunt leven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jawel, een dame met goede muzieksmaak.
Ik heb wel meer fouten gemaakt in mijn leven. Deze kan er ook nog wel bij.quote:
Doeiquote:En nu ga ik godverdomme naar buiten of het nou regent of niet! Wat een kloteweer.
De meesten scheiden toch na 2 jaar weer.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had het over een eenmalige bevrediging, niet een leven lang.
Nou vooruit, wanneer en waar?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:15 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik had het over een eenmalige bevrediging, niet een leven lang.
Goooooooooood luck!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:16 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dank je.
En ik ga dus maar weer verder![]()
![]()
Ik las het ook net ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)in_de_Dollard__.html
[ afbeelding ]
OH
MIJN
NEUKENDE
GOD
!!!
Zou iemand me alsjeblieft willen afschieten?Ik wil niet leven in een wereld waar er kranten bestaan die dit soort CRAP tentoonspreiden.
quote:
wtfquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
OH
MIJN
NEUKENDE
GOD
!!!
Zou iemand me alsjeblieft willen afschieten?Ik wil niet leven in een wereld waar er kranten bestaan die dit soort CRAP tentoonspreiden.
Euh... JIJ gaat naar telegraaf.nl.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:21 schreef IQM het volgende:
[ afbeelding ]
OH
MIJN
NEUKENDE
GOD
!!!
Ik werd erop gewezen, slimmerd.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh... JIJ gaat naar telegraaf.nl.Dat is sowieso al een pauperkrant (altijd al geweest). Dit bewijst het maar weer eens.
Ik prefereer Volkskrant.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Euh... JIJ gaat naar telegraaf.nl.Dat is sowieso al een pauperkrant (altijd al geweest). Dit bewijst het maar weer eens.
Dan nog ga JIJ naar telegraaf.nl.quote:
http://www.nu.nl/ is beter.quote:
Mag ik dan in zijn plaats?quote:
Haphap.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:33 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en? Ik moet toch checken of het klopt, van dat slecht gephotoshopte plaatje.
PM het adres even naar IQM!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zij lijkt daar erg op mijn buurvrouw
Wat ben je toch lief, en ach, iedereen maakt wel eens een typfoutje!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, de kamer in Hotel Utopia was toch al geboekt.![]()
Oh en ik bedoelde 30 augustus natuurlijk.
quote:
PM mij even het adres van je buurvrouw, wil je?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zij lijkt daar erg op mijn buurvrouw
Nou jawehel!quote:
Nu.nl is een koning in open deuren intrappen:quote:
Alsof iedereen die ook ook maar 1 les biologie heeft gehad dat niet al kon concluderen.quote:Seks ontstond mogelijk onder invloed parasieten
Uitgegeven: 7 juli 2009 12:55
Laatst gewijzigd: 7 juli 2009 13:41
AMSTERDAM - Seks diende in de loop van de evolutie mogelijk als bescherming tegen parasieten. Dat blijkt uit een onderzoek naar zoetwaterslakken in Nieuw Zeeland.
Onderzoekers van het Federaal Instituut voor Wateronderzoek en Technologie in Zwitserland vergeleken verschillende populaties van de zoetwaterslak Potamopyrgus antipodarum in Nieuw Zeeland.
Het dier komt voor in twee varianten. Bij de ene soort planten mannetjes en vrouwtjes zich gezamenlijk voort.
De andere soort bestaat enkel uit vrouwtjes die zichzelf kunnen reproduceren zonder tussenkomst van mannetjes.
Vatbaarder
De Zwitserse onderzoekers ontdekten dat de slakken van de aseksuele soort veel vatbaarder waren voor parasieten.
Het aantal aseksuele slakken nam na verloop van tijd drastisch af onder invloed van de parasieten. Maar het aantal slakken dat zich door seksuele reproductie voortplantte, bleef ongeveer stabiel.
De bevindingen zijn gepubliceerd in het wetenschappelijk tijdschrift American Naturalist.
Evolutie
De slakkenstudie wijst erop dat parasieten een belangrijke rol hebben gespeeld bij het ontstaan van seks.
“De resultaten suggereren dat seksuele reproductie een evolutionair voordeel biedt in gebieden waar veel parasieten voorkomen”, aldus hoofdonderzoeker Jukka Jokela op de Amerikaanse nieuwssite LiveScience.
Volgens de onderzoekers zijn aseksuele diersoorten vatbaarder voor parasieten, omdat ze zich voortplanten door een kloon van zichzelf produceren. De dieren zijn daardoor genetisch identiek en allemaal even kwetsbaar voor parasieten.
Genetische verschillen
Diersoorten die zich doormiddel van seks voortplanten, zetten nakomelingen op de wereld die genetisch gezien sterk van elkaar verschillen. Een parasiet is daardoor niet zo snel in staat om de gehele populatie te vernietigen.
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:38 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ok, de kamer in Hotel Utopia was toch al geboekt.![]()
Oh en ik bedoelde 30 augustus natuurlijk.
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
PM mij even het adres van je buurvrouw, wil je?Dank je.
quote:
Hoezo wil je open deuren intrappen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
Nu.nl is een koning in open deuren intrappen:
Dat wist ik heul nog nietquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nou jawehel!
[..]
[..]
Alsof iedereen die ook ook maar 1 les biologie heeft gehad dat niet al kon concluderen.
Kan je nagaan hoe onnozel het is!quote:
Ahhh.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]Nou Kb. dat is niet lievvvv. Ik deel je mee in mijn geheimpjes en daarvoor....
Precies, zo sterft het daar in Urk en al die andere inteeltdorpen nog een beetje uit.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:45 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat wist ik heul nog nietNaja, toch maar dankbaar zijn dat er parasieten zijn
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:43 schreef Zotheid het volgende:
NINJA!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar dat kan toch heul niet, tenzij ze die deur eerst eventjes dicht doen
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:47 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Precies, zo sterft het daar in Urk en al die andere inteeltdorpen nog een beetje uit.
Den Haag zuid, Amsterdam Bijlmer en heel Rotterdam kunnen er ook wat van.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:48 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Maar in dat soort dorpen heb je toch de meeste parasieten
Den Haag centraal, Eindhoven tegenwoordig, Den Boschquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag zuid, Amsterdam Bijlmer en heel Rotterdam kunnen er ook wat van.
willembarentszstraat 88quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:42 schreef IQM het volgende:
[..]
PM mij even het adres van je buurvrouw, wil je?Dank je.
Meer Den Haag - midden, schelequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:50 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Den Haag zuid, Amsterdam Bijlmer en heel Rotterdam kunnen er ook wat van.
quote:
Heuy, ik woon aan het Plein joah!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:52 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Den Haag centraal, Eindhoven tegenwoordig, Den Bosch
Dineren? Prima. Ik weet wel wat leuke tenten hier in Den Haag.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
Wat de fook is dit nu weer?_!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sorry hoor.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Meer Den Haag - midden, schele
De marokkaanse Miley.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Dat is muslima.com, de internationale moslima-huwelijkssite, waar je gelijk door foto's kunt bladeren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:54 schreef BobbyB het volgende:
[ afbeelding ]
Ken uw bronnenquote:
Even een TR plaatsen.quote:
Goh!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:56 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat is muslima.com, de internationale moslima-huwelijkssite, waar je gelijk door foto's kunt bladeren.
quote:
N'ritsiyaquote:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:57 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
N'ritsiya
je krijgt wel te maken met veel kinderen en een hubby, dus ik waarschuw je even vooraf
Ik kom daar nooit?quote:
Ja, klopt. Ik woon ook tegenover de Piet Patat.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:57 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Dat plein daar in de binnenstad toch ? Ben ik ff blij dat ik tegenover de patatzaak zit, in het niet-pauper-gedeelte
Waarom roep je het dan... beetje dom, nietwaar?quote:
Leer quoten!quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waarom roep je het dan... beetje dom, nietwaar?![]()
Ik heb al gegeten.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:55 schreef Zotheid het volgende:
Dineren? Prima. Ik weet wel wat leuke tenten hier in Den Haag.
Dat doe ik expres om jou te irriteren.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Leer quoten!
Voel je je nu aangevallen omdat ik je stadje beledig?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
http://www.Muslima.com/member_profile.cfm?ID=640950&searchposition=24&searchtotal=1000
Ahh, een importmoslima!
quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:59 schreef Zotheid het volgende:
Ja, klopt. Ik woon ook tegenover de Piet Patat.
Welke jij?
Ben jij niet toevallig een huisgenoot?
Voor morgen nog niet.quote:
Je zei: hubby/ hubbie.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
mijn snoesje, wat heb ik verkeerd gedaan?
wanneer kom je dan ong?quote:
gestenigd*quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je zei: hubby/ hubbie.
Dat is een doodzonde.
Nu word je gestenigt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:00 schreef Zotheid het volgende:
http://www.Muslima.com/member_profile.cfm?ID=640950&searchposition=24&searchtotal=1000
Ahh, een importmoslima!
En morgen?quote:
Vitamine.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat doe ik expres om jou te irriteren.![]()
Jij woont in dezelfde stad![]()
Zal ik een zee algenmasker nemen of een vitamine masker...
Welke Smullers is dat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:03 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik woon tegenover Smullers Smikkel-Smak![]()
jij bent toch die vent met die levensgrote stapel lege bierkratjes, vuilniszakken en doodskisten in z'n tuin ?![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
En morgen?
[..]
Vitamine.
[..]
Welke Smullers is dat?
Ik ken alleen die in Voorburg in de Herenstraat.
Cloos, uurtje of 7?quote:
En zaterdag?quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Uhm, vandaag is het voor morgen, dus wel.
Ligt eraan hoe goed ze me verwent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
wanneer kom je dan ong?, dan kan ik eindelijk een pic van de de legendarische buup schieten
quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Morgen Zaterdag ben ik ook van plan al gegeten te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |