Oke! Zit er een banaan in je oor?quote:
Da's helemaal niet grappig.quote:
quote:
Die gaat ook op mijn mp3speler voor als ik in den ochtend op vakantie wakker word.quote:
Waarin?quote:
Welke vindt jij nog meer goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's helemaal niet grappig.'t Slaat nergens op.
[..]!
!
!
Vanavond studentenavond, jwz!quote:
Ik vond het ook eng!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's helemaal niet grappig.'t Slaat nergens op.
[..]
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?quote:!
!
!
Vind.quote:
Omdat je het waard bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom heb ik een note erbijik heb lief gedaan vandaag.
Mensen die constant notes checken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom heb ik een note erbijik heb lief gedaan vandaag.
Ooh hij is positief dus. Staat erin dat ik lief ben?quote:
Ik heb nog steeds geen positieve note van jou gehad, Bol.quote:
Ik wil de 100 bereiken.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?
Hehe okequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind.
Sowieso alles van Simon and Garfunkel. [ afbeelding ]
Vooral:
- Bridge Over Troubled Water (vooral deze versie (Concert in Central Park, 1981)
Bijna-doorhaalavond ja, maar dan op een andere manier.quote:
Ja man.quote:
quote:
Ow, en ik vergeet alle U2 nummers van de 80'squote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik ben meer van: Simple Minds - Don't you forget about me, Tears for Fears - Everybody wants to rule the world, A-ha - Take on me, Paul Young - Come back and stay etc.
.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?
Foei.quote:
quote:
oeh die laatste had ik nog niet, danke schonquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik ben meer van: Simple Minds - Don't you forget about me, Tears for Fears - Everybody wants to rule the world, A-ha - Take on me, Paul Young - Come back and stay etc.
.
Succes! Hoe laat is dat tentamen dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Bijna-doorhaalavond ja, maar dan op een andere manier.
Ik ken Simon & Garfunkel van lp's, wat wil je?quote:
Het is dat jij het bent, anders zou ik je ten huwelijk vragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Voor de volgende en na de vorige.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
he lieve krentenbol.
waar heb ik die laatste note voor?
je bent lulligquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor de volgende en na de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |