quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:16 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
owee als jij meer dan -2 / + 2 hebt
Je krijgt het voor elkaar om 2 dagen achter elkaar...quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren wel, vandaag na 5 minuten pas.
Paranoïdequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke drugs moet ik trouwens nemen om deze post te begrijpen?
Nee, niet via pm. Dat zouden ze mee kunnen lezen...quote:
hoe weet jij dat?quote:
Ik word zo moe van die Megan Fox en dan voornamelijk haar domme uitspraken. Ze denkt dat ze heel wat is.quote:
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOESSSS!!11
IQM, ik heb een nieuwe opdracht gekregen. Terwijl die eigenlijk voor jou is.
Ik kan er hier niet dieper op ingaan en ik weet niet of ik PM's kan vertrouwen...
Is dat zo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
gaan jullie alweer daten dan
Dank je.quote:
Okay, ff een scriptje maken.quote:
Ik moet helemaal niks, verdomme.quote:
Het verhaal klinkt als reteslecht en onorigineel, dus dat soort films zou ik sowieso nooit kijken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:17 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan ga ik die laatste paar maar eens checken.![]()
Deze week was er ook op Film 1 'Impact' die ik afgezet heb zo slecht was het.
http://www.pinay-chicken-heart.com/2009/06/impact-movie.html
Bij het uitdoen klapt de linkerlens ongemerkt dubbel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je krijgt het voor elkaar om 2 dagen achter elkaar...
Nee, niet via pm. Dat zouden ze mee kunnen lezen...
Alweer?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:19 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hoe weet jij dat?
gaan jullie alweer daten dan
carmen natuurlijk, al vind ik haar tetten wat minderquote:
Eerst had ik nog zoiets van, het is geen goede film maar best te kijken grappig bedacht zo dat de maan problemen veroorzaakt e.d. Maar toen mensen en auto's en containerschepen gingen zweven door de lucht kon ik het niet meer aanzien.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:21 schreef IQM het volgende:
[..]
Het verhaal klinkt als reteslecht en onorigineel, dus dat soort films zou ik sowieso nooit kijken.
Oke. Waarschijnlijk inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bij het uitdoen klapt de linkerlens ongemerkt dubbel.
Zodoende..
PM's lezen... wat interessant..
De stick is onderweg.quote:
IQM stuur hem even door.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:23 schreef Zotheid het volgende:
Je hebt een email IQM.
En let op, discretie is geboden.
Dank je wel voor deze inbreng.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou kunnen zeggen dat ik heb gelogen, maar.. het was waar toen ik het zei. Waarheid is tijdsgebonden.
hey krentenbol.. doe dan eens Dominator kijkenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Eerst had ik nog zoiets van, het is geen goede film maar best te kijken grappig bedacht zo dat de maan problemen veroorzaakt e.d. Maar toen mensen en auto's en containerschepen gingen zweven door de lucht kon ik het niet meer aanzien.![]()
Nominatie voor een slechte film avond.
quote:
NOEEEESSSSquote:
Ik heb alleen niet zo heel erg veel tijd weet je.quote:
Ik twijfel.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:26 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hey krentenbol.. doe dan eens Dominator kijken
Ik stuur je wel een bikinifoto.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Als jij het nodige van jezelf doorstuurt.
quote:
Inderdaad, dit helpt bij het maken van de beslissing.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:30 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nounou, ik zet hierbij de cover in; dat zal je dan wel over de streep trekken
nee hij deed toch die nieuwe metrolijn in a'dam?quote:
Gaat dit over waar ik denk dat het over gaat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:24 schreef Allure_ het volgende:
Ik zou kunnen zeggen dat ik heb gelogen, maar.. het was waar toen ik het zei. Waarheid is tijdsgebonden.
een wijze keuzequote:Op donderdag 9 juli 2009 13:31 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Inderdaad, dit helpt bij het maken van de beslissing.![]()
Ik kijk hem
niet.
Waar denk jij dat het over gaat?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Gaat dit over waar ik denk dat het over gaat?
Een metromannen kledinglijn?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee hij deed toch die nieuwe metrolijn in a'dam?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:20 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik word zo moe van die Megan Fox en dan voornamelijk haar domme uitspraken. Ze denkt dat ze heel wat is.Ze liep ook al te janken over dat er in Transformers weinig van de acteerprestaties te zien was. Alsof zij die überhaupt heeft
Hihi.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:38 schreef Syb-rund. het volgende:
laat maar, ik heb er nog een liggen
[ afbeelding ]
quote:
Ja. Ik heb hem al verwittigt.quote:
Zo zou je het kunnen zien. Maar dan digitaal.quote:
Heh?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:32 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nee hij deed toch die nieuwe metrolijn in a'dam?
Ik ben heul geen metroman.quote:
Oke! Zit er een banaan in je oor?quote:
Da's helemaal niet grappig.quote:
quote:
Die gaat ook op mijn mp3speler voor als ik in den ochtend op vakantie wakker word.quote:
Waarin?quote:
Welke vindt jij nog meer goedquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's helemaal niet grappig.'t Slaat nergens op.
[..]!
!
!
Vanavond studentenavond, jwz!quote:
Ik vond het ook eng!quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:51 schreef IQM het volgende:
[..]
Da's helemaal niet grappig.'t Slaat nergens op.
[..]
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?quote:!
!
!
Vind.quote:
Omdat je het waard bent.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom heb ik een note erbijik heb lief gedaan vandaag.
Mensen die constant notes checken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:02 schreef Juicyhil het volgende:
Waarom heb ik een note erbijik heb lief gedaan vandaag.
Ooh hij is positief dus. Staat erin dat ik lief ben?quote:
Ik heb nog steeds geen positieve note van jou gehad, Bol.quote:
Ik wil de 100 bereiken.quote:
Geen idee.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?
Hehe okequote:Op donderdag 9 juli 2009 14:00 schreef IQM het volgende:
[..]
Vind.
Sowieso alles van Simon and Garfunkel. [ afbeelding ]
Vooral:
- Bridge Over Troubled Water (vooral deze versie (Concert in Central Park, 1981)
Bijna-doorhaalavond ja, maar dan op een andere manier.quote:
Ja man.quote:
quote:
Ow, en ik vergeet alle U2 nummers van de 80'squote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik ben meer van: Simple Minds - Don't you forget about me, Tears for Fears - Everybody wants to rule the world, A-ha - Take on me, Paul Young - Come back and stay etc.
.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:57 schreef Krentenbol. het volgende:
Welk nummer is ook alweer dat die kleine vent elke keer op komt draven met instrumenten enzo in de clip?
Foei.quote:
quote:
oeh die laatste had ik nog niet, danke schonquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hehe oke. Ik ben meer van: Simple Minds - Don't you forget about me, Tears for Fears - Everybody wants to rule the world, A-ha - Take on me, Paul Young - Come back and stay etc.
.
Succes! Hoe laat is dat tentamen dan?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Marurk het volgende:
[..]
Bijna-doorhaalavond ja, maar dan op een andere manier.
Ik ken Simon & Garfunkel van lp's, wat wil je?quote:
Het is dat jij het bent, anders zou ik je ten huwelijk vragen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:05 schreef Allure_ het volgende:
[..]
.
Voor de volgende en na de vorige.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:09 schreef Juicyhil het volgende:
he lieve krentenbol.
waar heb ik die laatste note voor?
je bent lulligquote:Op donderdag 9 juli 2009 14:10 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor de volgende en na de vorige.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |