je moeder?quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uitkeringstrekker Kim uit Geen cent te makken
Het was geen dis, maar een bedenksel wat voortvloeide in mn hoofd toen ik je zin las.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Qua kleur bedoel ik.
En diss me niet zo.
En je vader tegelijkertijd, balancerend op een pinguin.quote:
Met een glas vanillevla op z'n hoofdquote:Op donderdag 9 juli 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En je vader tegelijkertijd, balancerend op een pinguin.
Jij snapt hetquote:
Weet ik wel heur.quote:Op donderdag 9 juli 2009 02:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was geen dis, maar een bedenksel wat voortvloeide in mn hoofd toen ik je zin las.
quote:
Oh ja.quote:
ik weet dat je liegt.quote:
Dat is juist een reden om niet te gaan.quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
ik weet dat je liegt.
ik kom nl, dan wil iedereen.
Je stribbelt tegen...quote:Op donderdag 9 juli 2009 08:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is juist een reden om niet te gaan.
Moet ik eerst ff langs de AH rijden.quote:
Ik wist niet dat ze vakkenvuller was.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Moet ik eerst ff langs de AH rijden.
Ze likt zegeltjes.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze vakkenvuller was.
Ik kwam daar vorig jaar nog wekelijksquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Was het leuk in Walibi Flevo Six Flags Walibi World?
Ik had het niet tegen jou.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:25 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik kwam daar vorig jaar nog wekelijks
Maar ik wel tegen jou.quote:
Hi.quote:
Ja, was wel tof!quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:24 schreef BobbyB het volgende:
Was het leuk in Walibi Flevo Six Flags Walibi World?
Ik heb stiekem PUB uit m`n forumindex verwijderd, dus ik moet handmatig die url intikken wil ik er komenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:32 schreef IQM het volgende:
[..]Lekker, hè, dat dramaqueenerige gepingpong tussen twee subfora.
Ik wil weer naar New Years Eve toe daar, dat is tofquote:
Zelf kom je niet veel ouder over, my dear.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:37 schreef Juicyhil het volgende:
Nah. Ik haat 15 jarig kiddo`s, PUB dus.
Tof. Kan ik jonge chickies hosselenquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Zelf kom je niet veel ouder over, my dear.
In theorie zou dat zeker kunnen, ja.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:39 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Tof. Kan ik jonge chickies hosselen
Homo.quote:Op donderdag 9 juli 2009 10:37 schreef Acinonyx het volgende:
Ik trek graag een roze jurkje aan en zet een zelfgemaakt papieren kroontje op mijn hoofd en ga dan in de zandbak spelen met de andere kinders
quote:
Je gehandicapte zus.quote:
quote:
Je moeder? Ik dacht ze dood was.quote:
quote:
poepquote:
Hey lieverd.quote:
Yup!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:23 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Haai! Weer lekker aan het werk? [ afbeelding ]
Vakantie.
Wauw, 2 weken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:25 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Yup!
Ik heb eind augustus 2 weken vrij.
2 weken is genoeg hoor, anders ga ik me vervelenquote:
IQM.quote:Op donderdag 9 juli 2009 09:28 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet zeuren, jij krijgt alles van je pappie.
Jitzzze is op vakantie. De rest weet ik niet. Gup was klaar met z'n stage dus die zal niet in z'n vrije tijd gaan fok!ken... jagga volgens mij zelfde verhaal. Zij hebben allen een leven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:28 schreef Syb-rund. het volgende:
waar zijn gup, jagga en jitzze trouwens
Jim Carreyquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren yesman gekeken, leuke film.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren yesman gekeken, leuke film.
Ja!quote:
Ik heb die film vaak genoeg gepromoot in deze SC.quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja!![]()
Ik had wel verwacht dat jij mij eerder verwittigd zou hebben over het bestaan van deze film trouwens.
ahaquote:Op donderdag 9 juli 2009 12:31 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jitzzze is op vakantie. De rest weet ik niet. Gup was klaar met z'n stage dus die zal niet in z'n vrije tijd gaan fok!ken... jagga volgens mij zelfde verhaal. Zij hebben allen een leven.
Zijn er nog meer waar ik weet van moet hebben?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik heb die film vaak genoeg gepromoot in deze SC.Dat jij dat dan negeert.
komt dat uit die film?quote:
Niet-comedy:quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:45 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Zijn er nog meer waar ik weet van moet hebben?
Allemaal van hetzelfde niveau?quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:53 schreef IQM het volgende:
[..]
Niet-comedy:
- Eternal Sunshine of the Spotless Mind - Gezien.
- The Prestige
- Primal Fear
- O Homem Que Copiava
- Walk The Line
Comedy:
- Knocked Up
- Superbad
- Wedding Crashers - Gezien
- Zoolander - Echt?
- The 40-Year Old Virgin - Echt?
- Forgetting Sarah Marshall
Ik weet niet wat jouw smaak precies is en hoe goed jij Yes Man vond?quote:
Ik vond Yes Man verrassend leuk!quote:Op donderdag 9 juli 2009 12:58 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jouw smaak precies is en hoe goed jij Yes Man vond?
En Zoolander was tof!
En The 40-Year Old Virgin ook.
Oh, dus je hebt ze nog niet gezien?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik vond Yes Man verrassend leuk!Zoolander en 40 Y-O lijken mij juist vrij slecht.
NOESSSS!!11quote:
Merk je dat niet gelijk als je hem indoet?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn linkerlens verkeerd in...
uit je vagina vissen en in je linker oog doenquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb mijn linkerlens verkeerd in...
Gisteren wel, vandaag na 5 minuten pas.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Merk je dat niet gelijk als je hem indoet?
welke drugs moet ik trouwens nemen om deze post te begrijpen?quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
NOESSSS!!11
IQM, ik heb een nieuwe opdracht gekregen. Terwijl die eigenlijk voor jou is.
Ik kan er hier niet dieper op ingaan en ik weet niet of ik PM's kan vertrouwen...
owee als jij meer dan -2 / + 2 hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 13:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gisteren wel, vandaag na 5 minuten pas.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
The Prestige is een geniale mindfuckfilm met Christian Bale en Hugh Jackman, dus d'r wordt ook goed geacteerd.
ZH heeft een pm gekregen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:15 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
welke drugs moet ik trouwens nemen om deze post te begrijpen?
Dan ga ik die laatste paar maar eens checken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 13:05 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, dus je hebt ze nog niet gezien?
Zoolander vind ik leuk, omdat het draait om een arrogant, maar dom type. Iets wat ik ook erg geslaagd vond bij Anchorman en Dumb & Dumber. Allemaal films over gasten die niet doorhebben dat ze dom bezig zijn. En zoiets kan erg leuk zijn.
The 40-Year Old Virgin, Knocked Up, Superbad en Forgetting Sarah Marshall hebben allemaal vrijwel dezelfde soort humor. 't Valt wel te typeren als mannenhumor, dus ik weet niet of jij het kan waarderen.
The Prestige is een geniale mindfuckfilm met Christian Bale en Hugh Jackman, dus d'r wordt ook goed geacteerd.
Primal Fear is het filmdebuut van Edward Norton (een van m'n favoriete acteurs) en na afloop van de film moest ik mezelf inhouden om niet te gaan klappen.Zo'n geniaal einde!
O Homem Que Copiava is een onbekende film uit Brazilië. Wordt naar het eind toe best ongeloofwaardig, maar 't is gewoon een lief verhaal over een arme jongen die werkt in een copyshop en verliefd wordt op z'n overbuurmeisje. Hij doet er dan alles aan om haar te kunnen krijgen.
Walk The Line is een mooie biopic over het leven van Johnny Cash. Ik had voor het zien van de film eigenlijk niks met die muzikant, maar toch vond ik het een erg mooie, aangrijpende film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |