Wat dat betreft heeft nietsdoen een enorme aanzuigende werking, en schept het hele scheve ogen bij mensen die wel wat bijdragen aan de maatschappij...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:07 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt vang je nog veel meer, ik kan er zo pissig om worden. Ik betaal me blauw aan de opleiding van mijn zoon (VWO+) terwijl de moeder van een ex-klasgenootje alles vergoed krijgt voor de opleiding van haar zoon (VMBO
). Tot aan de woordenboeken en een buro toe
Met alle subsidies en toeslagen zit ze zeker aan de 1200 euro, belachelijk gewoon. Ze rijdt gewoon parmantig rond in haar auto want 'een fiets kan ze niet betalen'. En om antwoord te geven 'wie zit er tegenwoordig nog graag in de bijstand', er zijn er zat en de dame waar ik het over heb zeker. Sinds 8 jaar ofzo gescheiden, een half jaartje gewerkt, vond ze wel weer lang genoeg
Dan klopt het nog steeds niet, briljant figuur. Daarom vraag ik ook 'waaraan precies'. Of leren ze je dat niet op het vmbo?quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:25 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja jij zei dichter bij de werkelijkheid en hij zei zenders die daar aan voldoen zijn die er niet dan?
Dus zijn er ook zenders die dingen uitzenden die aan jouw criteria voldoen?
Leer lezen aap.
Als het 2004 was, heeft ze ondertussen 80.000 euro aan gemeenschapsgeld opgerookt, gedronken en gebeld...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel benieuwd naar haar huidige situatie. Stel dat ze uit de shit is en ze wordt zo weer te kakken gezet door die herhaling. Dan voel je je toch ook genaaid.
Dat dus.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
ik ben wel benieuwd naar haar huidige situatie. Stel dat ze uit de shit is en ze wordt zo weer te kakken gezet door die herhaling. Dan voel je je toch ook genaaid.
Maar...quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:30 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Voor je het weet ben je een ouwe vent met een gratis aow'tje.
Eigen schuld, had ze het maar niet zo ver moeten laten komen en/of mee moeten doen aan dat programma.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:46 schreef MikeyMo het volgende:
Omdat die allemaal persoonlijke gegevens bevatte.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef F04 het volgende:
Heeft Kim ten V. (mag dat dan wel?) inmiddels lucht van gekregen dat ze online staat? Eehm, waarom heb je de pics weggehaald?
Nu is het net of ze op dit moment lekker een uitkering binnentrekt. Wie weet denkt ze nu ook wel: Hoe kon ik vroeger zo stom zijn? Dat ze meedoet aan het programma is natuurlijk al best een goede stap (ze had toch zichzelf opgegeven? Anders vergeet je die laatste zin maar)quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maar...
[..]
Eigen schuld, had ze het maar niet zo ver moeten laten komen en/of mee moeten doen aan dat programma.
Gelukkig zijn er mensen die wel helder kunnen nadenken zoals jij, het doet me deugd om te zien dat de samenleving nog niet helemaal naar de totale verkankering is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nu is het net of ze op dit moment lekker een uitkering binnentrekt. Wie weet denkt ze nu ook wel: Hoe kon ik vroeger zo stom zijn? Dat ze meedoet aan het programma is natuurlijk al best een goede stap (ze had toch zichzelf opgegeven? Anders vergeet je die laatste zin maar)
Iedereen maakt wel eens fouten die je lang kunnen blijven achtervolgen, en zoiets weet je ook als je mee gaat doen met zo'n programma. Als je zoiets niet wil had ze ook gewoon naar een consulent kunnen gaan. Zo'n programma is echt niet je enige weg uit. Gewoon het eerste beste flut baantje aannemen was een betere eerste stap geweest.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:04 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Nu is het net of ze op dit moment lekker een uitkering binnentrekt. Wie weet denkt ze nu ook wel: Hoe kon ik vroeger zo stom zijn? Dat ze meedoet aan het programma is natuurlijk al best een goede stap (ze had toch zichzelf opgegeven? Anders vergeet je die laatste zin maar)
Ah ja, laten we vooral medelijden hebben met iemand die maandelijks 900 euro op maakt aan bellen en uitgaan en dat van gemeenschapsgeld omdat ze nog te laks is om ervoor te werken.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:14 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er mensen die wel helder kunnen nadenken zoals jij, het doet me deugd om te zien dat de samenleving nog niet helemaal naar de totale verkankering is.
Portretrecht. Ze zal best RTL rechten gegeven hebben (tot zover dat gaat) maar dat betekent niet dat wij ze dan naar believen mogen herdistribueren. Niet tov RTL en niet tov haar.quote:Op donderdag 9 juli 2009 14:58 schreef F04 het volgende:
Heeft Kim ten V. (mag dat dan wel?) inmiddels lucht van gekregen dat ze online staat? Eehm, waarom heb je de pics weggehaald? Die mogen toch wel, dat is gewoon content van RTL.
Yepquote:Op donderdag 9 juli 2009 15:42 schreef Stefan het volgende:
Is het al gezegd dat dit een vijf jaar oud programma is?
quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:44 schreef Stefan het volgende:
http://www.genoeg.nl/detail_pub.phtml?page=genoeg48
Hier het bewijs dat het uit 2004 is: dit blad komt uit maart 2005 en verwijst naar vorig jaar november
belachelijkquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:54 schreef Slappy het volgende:
Roken 250Bellen 500 Euro
En lopend krediet
omdat iedereen een zelfstandig moet kunnen leven. er is een minimum vast gesteld dat elke burger krijgt.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:56 schreef Maikuuul het volgende:
Hoe kan het dat dit soort mensen een uitkering krijgen ?
Ze is toch neit afgekeurd dus waarom krijgt ze een uitkering ?
Ja maar je moet je toch ook inschrijven bij het CWI normaal gesproken om een uitkering te krijgen.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:59 schreef Matty___ het volgende:
[..]
omdat iedereen een zelfstandig moet kunnen leven. er is een minimum vast gesteld dat elke burger krijgt.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 01:08 schreef psv het volgende:
huur incl.is wel erg weinig, damn 42 euro voor ziekenfonds. Is da in marroko ofzo....
Ik vond haar daar ook best stom bezig hoor, en dat ze het buiten het programma om had kunnen doen was inderdaad misschien wel beter, maar het is tenminste iets. Er zijn echt duizenden gevallen waar niemand echt iets van weet en die helemáál niks doen. Maar om er nu, 5 jaar later, ineens veel aandacht aan te geven (GS) vind ik een beetje overdreven.quote:Op donderdag 9 juli 2009 15:35 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Iedereen maakt wel eens fouten die je lang kunnen blijven achtervolgen, en zoiets weet je ook als je mee gaat doen met zo'n programma. Als je zoiets niet wil had ze ook gewoon naar een consulent kunnen gaan. Zo'n programma is echt niet je enige weg uit. Gewoon het eerste beste flut baantje aannemen was een betere eerste stap geweest.Maar hey, dat ben ik he.
![]()
[..]
Ah ja, laten we vooral medelijden hebben met iemand die maandelijks 900 euro op maakt aan bellen en uitgaan en dat van gemeenschapsgeld omdat ze nog te laks is om ervoor te werken.Deze publieke schandpaal is niet meer dan normaal voor zo iemand.
goed planquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:46 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Precies. Tijd dat uitkeringen naar 400 euro gaan, laat nietsnutten maar op een klein studentenkamertje gaan zitten, blijft er nog genoeg over om te eten! En willen ze meer? Ga toch werken met je luie reet!
Waarom noemt men dit in Nederland "sociaal"?! Hardwerkende mensen laten opdraaien voor nietsnutten is NIET sociaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |