Die heeft oorbellen nodig zodat je kan zien wat t isquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef rena het volgende:
Honor gaat volgens mij met de dag meer op een jochie lijken.
[ afbeelding ]
Ik vind Honor altijd op een jochie lijkenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 08:33 schreef rena het volgende:
Honor gaat volgens mij met de dag meer op een jochie lijken.
[ afbeelding ]
Dat "petje" bij Maxquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Max en Emme met hun ouders Jen en Graaf Dracula.
Als die niet in mama's voetsporen treedt (en haar broertje idem dito) dan weet ik het niet meer.quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef kvd het volgende:
Cindy Crawford en Kaia, die er niet echt uitziet als de 7 1/2 jaar die ze is
[ afbeelding ]
Was Kingston ook zo blond als baby of is Zuma veel lichter?quote:
quote:Op vrijdag 31 juli 2009 21:20 schreef kvd het volgende:
En voor mij onbekend, maar voor jullie misschien niet...Bandit Lee Way, dochter van Gerard Way van My chemical romance
"Koop uw favoriete drank" ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
afbeelding ]
Peter Andre en kinders
Helemaal mee eens! Vind het niet echt babyachtig...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 07:36 schreef Spees_Eend het volgende:
Meen je dat? Ik vind het er een beetje onsmakelijk uitzien
of mag je dat niet zeggen van een baby
Een rooie en een donkere, oftewel een kopietje van pa en eentje van ma? Dat zou wel übercute zijn (al vraag ik me wel af of Molly Ringwald een echte natural redhead is, maar dat zal dan wel).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 18:36 schreef rena het volgende:
De tweeling van Molly Ringwald.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |