Nou nou zo erg is het op deze foto toch niet? Mijn armen zien er op foto's vaak ook niet dikker uit, je spant ook je arm op zo'n moment... Heb al eens meer magere armpjes van Angie gezienquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:46 schreef PaarsBeestje het volgende:
3. Moeders heeft even 'dikke' armen als haar dochters..
Ah wat een leuk mannetjequote:
quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Tim Akkerman en Denne
[ afbeelding ]
En van het gelukkige gezinnetje
[ afbeelding ]
Schattig hoor.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:13 schreef kvd het volgende:
De eerste foto van Tim Akkerman en Denne
[ afbeelding ]
En van het gelukkige gezinnetje
[ afbeelding ]
Dat zat ik inderdaad ook al te denken, ja. Ze lijken nu wel even oud.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:06 schreef Harajuku. het volgende:
Zahara was toch altijd groter dan Shiloh? En ouder?
*Sigh...*quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:47 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aawww ShilohLeuk kindje.
In de categorie mooie kindjes: here, have a Nahla!
[ afbeelding ]
Maareh, volgens mij is het meer een kopie van de moeder (met een vleugje blank van de vader)quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:06 schreef Greys het volgende:
[..]
*Sigh...*
Maar ja, wat wil je, met zo'n vader
Ik vond Shiloh eigenlijk niks bijzonders, maar nu hoe ze zich kleedt, zo lekker stoer en nonchalant, ja vind het nu echt een leuk meisje wordenquote:
Ik zocht gewoon een excuus om het weer eens over die vader te hebbenquote:Op donderdag 30 juli 2009 12:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maareh volgens mij is het meer een kopie van de moeder (met een vleugje blank van de vader)
quote:Op donderdag 30 juli 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zocht gewoon een excuus om het weer eens over die vader te hebben![]()
![]()
![]()
![]()
Oh my, zie ik nou een oorbel bij Emme ? Ik hou daar niet zo van bij babiesquote:Op donderdag 30 juli 2009 18:36 schreef Vivi het volgende:
[ afbeelding ]
Max en Emme met hun ouders Jen en Graaf Dracula.
Dat is nogal standaard bij Latino families volgens mij. In Spanje en Italie zie je dat ook vaak bij kleine meisjes.quote:Op donderdag 30 juli 2009 23:10 schreef massy het volgende:
[..]
Oh my, zie ik nou een oorbel bij Emme ? Ik hou daar niet zo van bij babies
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |