zoiets had ik ook , toen was het 5 lange jaren weg en ervaarde niks , nada , noppes .quote:Op woensdag 8 juli 2009 23:33 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Er zou een tijdelijk 'schild' omheen zitten zodat ik een onbezorgde jeugd zou hebben. Maar met de tijd zou het weg moeten gaan. Ik zou ook niet meer weten hoe ik met die vrouw in aanmerking moet komen.
Dat is je bloedsomloop, daar heb ik als kind ook veelvuldig gebruik van gemaaktquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
- Ik had dan terwijl ik daar naar keek altijd het gevoel dat ik heel zachtjes heen en weer gewiegd werd, en dat er een soort van golf door mijn lichaam heen ging wat heel erg fijn aanvoelde, hierdoor viel ik dan in slaap.
quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:26 schreef HoneyPop het volgende:
[..]
Dat is je bloedsomloop, daar heb ik als kind ook veelvuldig gebruik van gemaakt![]()
Als ik jullie vertel wat ik allemaal heb gezien verklaren jullie me voor gek.
Ik zit niet voor niets tijden aan de antipsychotica, maar ik ben er nu weer mee gekapt.
Dus ik zal binnenkort wel weer wat ervaringen opdoen
-weg troll-quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:17 schreef Summers het volgende:
[..]
dat leer je wel te scheiden als je groter bent wat fantasie is en wat niet
Nou de aanleiding voor medicijngebruik was toch wel wat heftigerquote:Op donderdag 14 januari 2010 21:53 schreef LaFemmeFatale het volgende:
[..]
Late reactie maarja.. Omdat je dus dingen zag/ziet ben je aan de antipsychotica gegaan? En werkte dat? In mijn ervaring hebben dat soort medicijnen (nja dat soort, ik slikte veel ritalin en concerta enzo) mij alleen maar nog opener gemaakt en niet echt op de goede manier. Op een of andere manier opent die shit de poort van de 'drak side' nog meer bij mij, ben er ook mee gestopt en wat een opluchting.
Nou, dat denk ik niet... Ik was nogal een ziek en zwak kindje en ik had heel vaak (meerdere keren per jaar) erg hoge koorts en daardoor ook ontzettend veel en urenlange hallucinaties. Ik heb de gekste en engste dingen gezien. Gelukkig legden mijn ouders mij goed uit dat het allemaal niet echt was, maar dat het hallucinaties waren, anders zou ik doodsbang geweest zijnquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:17 schreef Summers het volgende:
dat leer je wel te scheiden als je groter bent wat fantasie is en wat niet , het ene valt weg als je groter bent en het andere niet .
je bent offtopicquote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:38 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik niet... Ik was nogal een ziek en zwak kindje
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik weet alleen nog hoe er lampen naar mn kop werden gesmeten en ik veel lichamelijk pijn had dat werd veroorzaakt door de grote boze geest genaamd mijn vader.
Nee hoor, jij bent nu offtopicquote:
Nee hoor, maar waarom quote je eerst mijn hele bericht en heb je het uren later gewijzigd in alleen dat beginstukjequote:
Meestal gebeurd het andersom, dat er gezegd wordt dat je een rijke fantasie hebt, heb je dan geluk dan lachen je ouders er wat om en laten ze je als ukkepuk zijnde, heb je pech dan krijg je er gezeur mee omdat je in je kinderwereldje rondhangt.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:05 schreef JoepiePoepie het volgende:
[..]
Nee hoor, maar waarom quote je eerst mijn hele bericht en heb je het uren later gewijzigd in alleen dat beginstukje
Maar goed, omdat jij het blijkbaar weer eens niet begrijpt, zal ik het toelichten:
Toen jij een kindje was en je 'zag' dingen, hebben jouw ouders je waarschijnlijk wijsgemaakt dat je een gave hebt en daarom denk jij nu nog steeds dat die dingen die je 'zag' echt waren (en waarschijnlijk ga jij je eigen kinderen ook zo opvoeden).
Ik was alleen maar een ziek en zwak kindje, zonder gave.
Dat zijn 2 hele normale dingen voor kinderen. Heeft niets met paranormaliteit te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef LaFemmeFatale het volgende:
Heey heey mensjes, nou vertelde net aan iemand mijn eigen eerste 'paranormale' ervaringen als kind zijnde en toen begon ik me ook wel af te vragen over die van anderen..
Zal mijne vertellen.
- Het eerste was dus dat ik het altijd voelde als er iets bij mij in de kamer was terwijl ik alleen was, dat gevoel dat je heel erg bekeken word en ik wist dan ook precies waar die/datgene stond, hing of vloog.
- Als mijn ouders ruzie hadden (en dat gebeurde zeer regelmatig) dan kwam het wel eens voor dat ik in de hoeken van het plafond gezichten zag, het leken net kwade poppengezichten van die waiiang poppen of hoe die dingen ook heten met donkergroene en donker rode kleuren en die keken me dan heel erg evil lachend aan. Meestal lag ik dan in bed en als ik in bed lag dan verstijfde ik, als ik niet in bed lag dan ging ik snel de kamer uit.
Nou, ik ben juist blij dat mijn ouders mij goed hebben uitgelegd dat die hallucinaties slechts hallucinaties zijn, want er zaten echt enge dingen tussen die urenlang duurden. Ik had het niet tof gevonden als ze er een beetje om gelachen haddenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef erodome het volgende:
Meestal gebeurd het andersom, dat er gezegd wordt dat je een rijke fantasie hebt, heb je dan geluk dan lachen je ouders er wat om en laten ze je als ukkepuk zijnde
en kinderen vertellen ook niet alles , ik heb mijn eerste ervaring pas verteld toen ik volwassen was .quote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef erodome het volgende:
[..]
Meestal gebeurd het andersom, dat er gezegd wordt dat je een rijke fantasie hebt, heb je dan geluk dan lachen je ouders er wat om en laten ze je als ukkepuk zijnde, heb je pech dan krijg je er gezeur mee omdat je in je kinderwereldje rondhangt.
Als ik jouw verhaal niet verkeerd onthouden heb had jij het toch over flinke koorts?quote:Op maandag 18 januari 2010 13:39 schreef JoepiePoepie het volgende:
Nou, ik ben juist blij dat mijn ouders mij goed hebben uitgelegd dat die hallucinaties slechts hallucinaties zijn, want er zaten echt enge dingen tussen die urenlang duurden. Ik had het niet tof gevonden als ze er een beetje om gelachen hadden.
Dat hoef je niet te onthouden hoor, dat kun je gewoon hier teruglezenquote:Op maandag 18 januari 2010 14:53 schreef Darkwolf het volgende:
Als ik jouw verhaal niet verkeerd onthouden heb had jij het toch over flinke koorts?
Daar zit denk ik het verschil in.
Mijn ouders hadden het dan ook niet onder "gaven" of "paranormaal" afgedaan.
inderdaad, ik denk dat bijna ieder kind weleens zoiets heeft gehadquote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat zijn 2 hele normale dingen voor kinderen. Heeft niets met paranormaliteit te maken.
Dat snap ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:17 schreef JoepiePoepie het volgende:
Hallucinaties zijn niet onlosmakelijk verbonden aan koorts, je kunt natuurlijk ook hallucinaties hebben zonder koorts.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |