Plus dat, ik hou niet eens van knuffelenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
Aaaaaaaaaaah, rot op met die knuffels, wij willen neuken!
Eh ik zal erover nadenken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:21 schreef djayzz het volgende:
[..]
Wat genereus van je! heeft ze daar zelf ook nog wat over te zeggen dan ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik heb meloenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:27 schreef kingmob het volgende:
[..]
Nu aan de aardbeien. Je krijgt altijd de beste combo's als je geen zin hebt om boodschappen te doen
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb een erfenis gekregen van mijn opa die in december is overleden. Nou ja, niet van mijn opa zelf dus, die heeft weinig gegeven but you catch my drift. Omdat ik het van mijn moeder niet op De Grote Hoop mocht gooien, moest er iets zinnigs mee doen, heb ik er maar een grote plasma tv van besteld. Heb ik tenminste een blijvende herinnering, ik doe wel 10 jaar met dat ding, mijn eerste tv die ik ooit heb gekocht, toen ik 14 was, staat hier immers ook nog steeds.
Nee, geen zinquote:
Wacht, ik trek even wat 'makkelijkers' aan.quote:
Met prosciuttohamquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
Deze TT is speciaal voor mrbox?
[..]
Ik heb meloen
Heb ik ook nog, maar dan zit ik wel vol denk ikquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef automatic_ het volgende:
Deze TT is speciaal voor mrbox?
[..]
Ik heb meloen
Ik wel, kheb net m'n natte spijkerbroek uitgedaan.quote:
Tof maar een plasma ? (of noem je het zo en is het stiekem een LCDquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
Ik heb een erfenis gekregen van mijn opa die in december is overleden. Nou ja, niet van mijn opa zelf dus, die heeft weinig gegeven but you catch my drift. Omdat ik het van mijn moeder niet op De Grote Hoop mocht gooien, moest er iets zinnigs mee doen, heb ik er maar een grote plasma tv van besteld. Heb ik tenminste een blijvende herinnering, ik doe wel 10 jaar met dat ding, mijn eerste tv die ik ooit heb gekocht, toen ik 14 was, staat hier immers ook nog steeds.
quote:
Welke film?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ik lag dus álweer te slapen tijdens een film![]()
En mijn katten zijn boos en in de war.
En inderdaad, sex graag, geen knuffels nu.
Liever serrano of coburger gerooktquote:
Dat past er hier altijd in, haha.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef kingmob het volgende:
[..]
Heb ik ook nog, maar dan zit ik wel vol denk ik
Plasma ftwquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof maar een plasma ? (of noem je het zo en is het stiekem een LCD)
[..]
daar ben jij toch veel te moe voor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Goede besteding!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:28 schreef Q. het volgende:
Ardennerham is ook echt goed idd. Heb ik vorige week nog gemaakt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Liever serrano of coburger gerookt
En het allerliefst ardennerham![]()
![]()
[..]
Dat past er hier altijd in, haha.
gelijk eisen stellen !quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Plasma is ook gewoon beter!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Plasma ftw
(ok, ok, geen flamewar in singles...)
Je moet ze ook eten geven noukjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ja, dat is de lekkerste variant met meloenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ardennerham is ook echt goed idd. Heb ik vorige week nog gemaakt.
"Yes Man"quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef kingmob het volgende:
Welke film?
om het essentiele deel eruit te pakken
Daarvoor ben ik zo wakker hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
daar ben jij toch veel te moe voor!
hahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte single is de hele dag single en niet alleen 's avonds!
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet een hele duurzame besteding van zijn hard verdiende geld is maar ja, what is nowadays?quote:
's avonds een single, 's ochtends een singlequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Een echte single is de hele dag single en niet alleen 's avonds!
Heb je zo net zo als senseperia (o.i.d) ook op een dieet gezetquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, dat is de lekkerste variant met meloen
Het is een plasma.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:30 schreef mrbox het volgende:
[..]
Tof maar een plasma ? (of noem je het zo en is het stiekem een LCD)
Yes man moet ik nog steeds kijken, is het wat?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
"Yes Man"
[..]
Daarvoor ben ik zo wakker hoor
Kutfilm dus?quote:
jaaa alles goed hier hoorquote:
Over het algemeen zijn ze echt heel lief voor me, maar ik vind ze met vlooien niet zo lief, dus daar moet wat aan gedaan wordenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:31 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet ze ook eten geven noukje
Dat doet die van ons ook
En Nouk valt er bij in slaap..... ook geen goede recensiequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef kingmob het volgende:
[..]
Kutfilm dus?
Er werd me verteld dat hij best ok was, maar de bron was niet zo betrouwbaar
Hoe?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je zo net zo als senseperia (o.i.d) ook op een dieet gezet
Ik had me graag opgeofferd maar dat mag vast niet van een bepaald iemand.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:29 schreef Nouk84 het volgende:
Ben geen wrap fan, maar dat klinkt best goed. Pijnboompitjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:33 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb vanmiddag wraps gemaakt
Wrap, insmeren met creme freche, een beetje ijsberg sla erop.
Geroosterde pijnboompitjes eroverheen, een beetje citroen sap, en een paar snippers geroosterde kip
Dan oprollen en aan de bovenkant een half plakje komkommen erop met een cocktail prikkertje
Usernames blijven moeilijk.... ik merkt het zelf ookquote:
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet een hele duurzame besteding van zijn hard verdiende geld is maar ja, what is nowadays?
Ik krijg nooit een erfenis...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.
Ik zou het ook hebben gedaan, maar mijn erfenis bestond uit de TV zelf
Dat snap ik en dat weet ik ook niet..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet een hele duurzame besteding van zijn hard verdiende geld is maar ja, what is nowadays?
Voor wat ik gezien heb was ie wel goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef ObviousClone het volgende:
Yes man moet ik nog steeds kijken, is het wat?
En voor sex woon je echt te ver weg, sorry, voor die afstand eis ik knuffelen achteraf.
Nee, dat ik in slaap val zegt niets over de filmquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef kingmob het volgende:
Kutfilm dus?
Er werd me verteld dat hij best ok was, maar de bron was niet zo betrouwbaar
Jaaa jouw naam is zeer lastig te onthoudenquote:
Op gezette tijden die lang vergeten rijke oudoom toch es een bezoekje brengen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een erfenis...
Als ik al wat erf zijn het schulden![]()
Same here, mijn ouders hebben toegezegd alles op te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op gezette tijden die lang vergeten rijke oudoom toch es een bezoekje brengen...![]()
Normaal maak ik ze met zalm en creme freche en sliertje komkommerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ben geen wrap fan, maar dat klinkt best goed. Pijnboompitjes
Ik geloof een jaar of 15 bij gemiddeld gebruik voordat hij niet heel bruikbaar mee is maar zoveel kijk ik ook weer geen tv dus de 30 jaar moet ie wel halen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.
Ik zou het ook hebben gedaan, maar mijn erfenis bestond uit de TV zelf
fijn he, dat soort oudersquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same here, mijn ouders hebben toegezegd alles op te maken.
Mijn ouders erfden destijds een heel huisquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik merk het.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa jouw naam is zeer lastig te onthouden![]()
Tof voor je!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n leuke vriendin la la la die laaaa![]()
![]()
10jaar of 70.000uur gemiddeld bij plasma en op de helft gaat je contrast iets naar beneden. (vanwege fosfor wat in sterkte afneemt)quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof een jaar of 15 bij gemiddeld gebruik voordat hij niet heel bruikbaar mee is maar zoveel kijk ik ook weer geen tv dus de 30 jaar moet ie wel halen.
Ach, ik geef die van mij groot gelijk ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
fijn he, dat soort oudersdie van mij snoepen ook steeds meer van het huis af
ook goed hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa alles goed hier hoor
en met jou dan??
Hoi ja ik zoek nog watquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
Sorryik ben al de HELE dag laatste dagen vrolijk door haar
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stomquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Voor wat ik gezien heb was ie wel goed
Achteraf knuffelen ga ik mee akkoord
|Ja, ze hebben er hard voor gewerkt, dus nu mogen ze er wel van genietenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik geef die van mij groot gelijk ook.
Is niet erg! is toch juist harstikke leuk om te delen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
Werkt ze dan full time in een super ? of is het d'r vakantie baan ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
faalangstquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stom
Bijbaantjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkt ze dan full time in een super ? of is het d'r vakantie baan ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ook goed hoor
heb alleen trek in jouw lekkere toetjes![]()
haha, heerlijk gevoel hequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef KudFokker het volgende:
Ja iddik wou serieus dat ik mijn geluk kon delen
dat gevoel wat ik nu heb zou iedereen moeten hebben
quote:En nee, ik wil niet delen op DIE manier
hahahah smoothquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ben ik het toetje van carool?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
k heb watermeloen en annanas en aardbeienquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ook goed hoor
heb alleen trek in jouw lekkere toetjes![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef ObviousClone het volgende:
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stom
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
watermeloenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k heb watermeloen en annanas en aardbeiendus kies maar
Zelfs kort haar moet goed worden gewassen. Ik ben trots op de natuurlijke glans, en die wil ik graag behouden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is het sowieso "no fucking way!"
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstoptquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
watermeloenwat een gastvrijheid!
en dus geen Snuit![]()
Ik ken het, ik ben een maand geleden weer begonnen na een 3 maand hiatus. Gelukkig kon ik nog redelijk verder gaan waar ik gebleven was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb ook weer sinds 1.5 gefitnessd
Kon me er sinds ik in Utrecht begonnen was echt niet meer toe zetten ivm vermoeidheid wanneer ik thuis kwam en gekookt had en opgeruimd, maar vandaag weer welnu weer volhouden
Waar in Utrecht werk(te) je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb ook weer sinds 1.5 week gefitnessd
Kon me er sinds ik in Utrecht begonnen was echt niet meer toe zetten ivm vermoeidheid wanneer ik thuis kwam en gekookt had en opgeruimd, maar vandaag weer welnu weer volhouden
Hoi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is het sowieso "no fucking way!"
Ik heb zonlicht nodig hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstopt![]()
die wil je niet delen dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstopt![]()
heb een dakraam op zolder hoorquote:
ohw delen kan altijd... maar geef em nie weg hoorquote:
In Lunetten (als je dat zo schrijft)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja, hier om de hoek dus.. welk bedrijf?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Lunetten (als je dat zo schrijft)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Zelfs kort haar moet goed worden gewassen. Ik ben trots op de natuurlijke glans, en die wil ik graag behouden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw delen kan altijd... maar geef em nie weg hoor
Ik ga qua gewichten altijd heel snel weer terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ben een maand geleden weer begonnen na een 3 maand hiatus. Gelukkig kon ik nog redelijk verder gaan waar ik gebleven was.
ik heb sowieso wel zin in zoenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
Door die user icon van Lubby, krijg je wel zin in zoenen![]()
Eenschquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
Sandia en fresas hier...quote:
south parkquote:
ArboNedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hier om de hoek dus.. welk bedrijf?
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!quote:
Oeh, bij Snuit in de straat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Lunetten (als je dat zo schrijft)
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!
Boxquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!
kom jij ze brengen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sandia en fresas hier...![]()
Kom je ze halen?
Ik heb ook keelpijnquote:
ohwquote:
heb genoeg hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook watermeloen
Misschien zo toch maar halen..
Ooh dus als er binnenkort een rondje met een sleutel om m'n Aygo is gelopen weet ik wie het gedaan heeftquote:
Je bent me wel aan het meppen vandaagquote:
Zo graag wil je dus niet?quote:
quote:
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waardequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dus als er binnenkort een rondje met een sleutel om m'n Aygo is gelopen weet ik wie het gedaan heeft
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee ik kom wel naar jou toe![]()
![]()
wil mijn watermeloen toch echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waarde
kusjequote:
olaquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waarde
doegggggiequote:
lolquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
sowieso alles wat je met een aygo doet heeft stijging in waarde tot gevolg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
hahaha lekker bezig weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
sowieso alles wat je met een aygo doet heeft stijging in waarde tot gevolg!
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KFquote:
thanxquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent me wel aan het meppen vandaagben gewoon helemaal beurs aan een kant ...
Owja stomme keelpijnDat je snel beter mag worden
Online niet?quote:
denk dat die zelf niet blij is met zijn aigoquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KF
En je behoort boos te worden
Dat ding is al véél te duur voor onder mijn luie kont johquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KF
En je behoort boos te worden
wel het putje schoonmaken he als je klaar bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ding is al véél te duur voor onder mijn luie kont joh![]()
Ik ben ff douchen
kpd?quote:
Ik bedoel, ik heb bijna nooit dat ik om iets wat ik op internet lees in het echt moet lachenquote:
quote:
Heb niks te doen en heb in weinig dingen zinquote:
Ik doe gewoon de spiderman op de douchewand, kan ik het met het 'trekkertje' (HAAA wat een leuke woordgrapquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wel het putje schoonmaken he als je klaar bent
geen majoor deze week en de komende weekjesquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil best met Lub_ya gedeeld worden.. die lippen.. prrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er super blij mee manquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
denk dat die zelf niet blij is met zijn aigo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon de spiderman op de douchewand, kan ik het met het 'trekkertje' (HAAA wat een leuke woordgrap) schoonmaken
Ze hebben mij op het werk wel eens vaker raar aangekeken, dat ik onder mijn bureau lach van het lachenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb bijna nooit dat ik om iets wat ik op internet lees in het echt moet lachen
The horror.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
geen majoor deze week en de komende weekjes
Ik heb daar niet eens zin in johquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
geen majoor deze week en de komende weekjes
Carool is lief.quote:
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya meequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil best met Lub_ya gedeeld worden.. die lippen.. prrrrrrrrrr
Bier drinken in het cafe om de hoek en daar iemand oppikken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Heb niks te doen en heb in weinig dingen zin
ow dacht dat je dat toch wel een dompertje vond johquote:
Goed ik doe het altijd wel goed he met die lippen en hakkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
(ff Lubby laten bozen)quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx babequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Studeer ze!!!
Komt goed je bent bijna klaar
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Yeeeeh dat lijkt me super gezelliequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya mee![]()
gaan we lekker meloen eten
hij hangt aan al je lippenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed ik doe het altijd wel goed he met die lippen en hakken![]()
ik ben liefquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carool is lief.
Ik geef je dan wel iets beters.
Gadver nee man!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bier drinken in het cafe om de hoek en daar iemand oppikken?
Van het weekend vind ik dat vast wel weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ow dacht dat je dat toch wel een dompertje vond joh
Ik heb dat ook nogal vaakquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze hebben mij op het werk wel eens vaker raar aangekeken, dat ik onder mijn bureau lach van het lachen
Nightwishquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
Amaranth van Nightwish is best een leuk liedje
Of zit jij in t cafe?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
(ff Lubby laten bozen)Heej boxx wat doe jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tnx babe
![]()
lieverd toch.......bijna klaar met studeren jij![]()
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya mee![]()
gaan we lekker meloen eten
Wedden dat die ook nog eens met de belegde kant naar beneden flikkert als je hem uit de oven haaltquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef halfbearad het volgende:
Beh, wat een mislukte dag![]()
Maar even een pizza in de oven gooien.
Not todayquote:
Pm komt eraanquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!
Ik ga denk ik ook maar naar Utrecht ga verhuizenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!
Utrecht is de mooiste en leukste stad van Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar naar Utrecht ga verhuizen
ahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carool is lief.
Ik geef je dan wel iets beters.
t wordt steeds gezelliger hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar maar.. ik heb het niet zo op vreemdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Not today
En jij woont te ver weg om op en neer te rijden
En ik ben geen vreemde natuurlijk, dat is de sport nou juist
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrijquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht is de mooiste en leukste stad van Nederland.
Dat spreekt voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar maar.. ik heb het niet zo op vreemden
nee das den haag , utrecht is een leuke 2equote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat dat wat voor mij isquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrij![]()
iedere dag fruit
haha ho ho niet elke dag hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrij![]()
iedere dag fruit
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee das den haag , utrecht is een leuke 2e
Den Haag is nog suffer dan Rotterdamquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!
ik toch welquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee das den haag , utrecht is een leuke 2e
wel nog aardbeien en annanas.. is dat iets???quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Is er morgenochtend nog een stukje meloen over voor KF?
Of zijn de aasgieren van singles me dan al voor geweest?!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!
Ik heb 10 jaar in Den Haag en 6 jaar in Utrecht gewoond en Utrecht is minstens 1000000x toffer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Istanbul is echt een gave stad. Even een slagje anders dan Den Haag. Minstens 20 keer zo groot ook nog es.quote:
Zoveel mocro's en tata'squote:
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef KudFokker het volgende:
Woop woopik krijg morgen avond biertjes van N. en een vriendin van haar
omdat ik vorige week alles betaald had
Wat een gentleman ben ik ook
By far!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.![]()
quote:
Inderdaad, en veel beschaafder dan DH. Ben er inmiddels 2x geweest. Het is tof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Istanbul is echt een gave stad. Even een slagje anders dan Den Haag. Minstens 20 keer zo groot ook nog es.
Favoriete steden (3) binnenland:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef El_Matador het volgende:
Favoriete steden (3) binnenland:
1.
2.
3.
Favoriete steden (3) buitenland:
1.
2.
3.
Zegt iemand die vlakbij A'dam woont.quote:
Goed uitgaan, geweldige geschiedenis, lekker eten (wel een beetje goed zoeken) en die Turken drinken allemaal bier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, en veel beschaafder dan DH. Ben er inmiddels 2x geweest. Het is tof.
Ah, die kende ik nog niet.quote:
ohw jaaa... sorry komt eraanquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, mijn PM box blijft angstvallig leeg Lub en Carool! terug aan het krabbelen?
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, mijn PM box blijft angstvallig leeg Lub en Carool! terug aan het krabbelen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, die kende ik nog niet.
Gracias.
Je kent je eigen krachten niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef halfbearad het volgende:
Trek zo een van mn schoenveters kapot.
Heb ik nog nooit gehad.
Ssstt zou je toch niet zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.
Snuit, wat doe je fout?
Ik heb mijn blote piemel niet naar ze gestuurd denk ik..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.
Snuit, wat doe je fout?
hoooooiquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.![]()
Ehhh... doe ik ook niet dagelijks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn blote piemel niet naar ze gestuurd denk ik..
Lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooi
wil je ook een stukkie meloen
AIVD-medewerker?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh... doe ik ook niet dagelijks.
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad neequote:
quote:
kom maar halenquote:
heeeeyquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooi
wil je ook een stukkie meloen
Nee, en ik weet niet precies wat ik er wel en niet op had staanquote:
quote:
Je zei geen nee.quote:
geloof niet dat Lub zin heeft!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar halenals je slim bent rij je gelijk met snuit en lub_ya mee
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, en ik weet niet precies wat ik er wel en niet op had staan![]()
Laat die halve baard mij dan ook ff oppikken (no pun intended).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar halenals je slim bent rij je gelijk met snuit en lub_ya mee
nee bende gek.. tuurlijk zeg ik geen neequote:
Dus "mooi" is afhankelijk van hoeveel buitenlanders er wonen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad nee
Ik weet niet welke stad wel eigenlijk
Murmquote:
Het was niet eens een beveiligde USBquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Jaa, inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad nee
Gaan wij toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof niet dat Lub zin heeft!
That's the general ideaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Murm
[..]
Het was niet eens een beveiligde USB
Glijmiddel zei mij iets anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof niet dat Lub zin heeft!
jaaa tochquote:
hehe dan kom je niet in de tenten waar ik komquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben er geborenquote:
Spook, echt, De Haag kan niet toppen aan Utrecht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe dan kom je niet in de tenten waar ik kom
Nee dat niet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus "mooi" is afhankelijk van hoeveel buitenlanders er wonen?
Daar is maar één reactie op mogelijk:
ohwquote:
hmmz crusader, piratenbar, gabors, select, de paap, het paard van troje, grote markt, asta , scheveningen etc etcquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spook, echt, De Haag kan niet toppen aan Utrecht.
Ga es op een zwoele doordeweekse dag op het Neude zitten.
En op diezelfde dag op het Plein.
En dat is dan nog maar 1 onderdeel.
neuh, vandaag eens een keer niet! heb gewoon trek in meloen met leuke mensenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:
snuit, ben je nou weer geil ofzo
carool: jij woont wel ver weg zeg
sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:
snuit, ben je nou weer geil ofzo
carool: jij woont wel ver weg zeg
Dan was je naar mijn idee écht in de verkeerde buurt. Als je ZO loopt en daar je oordeel over A'dam velt, dan doe je ook iets niet goed.. (Helemaal omdat dat ook nog eens het lelijkste deel van A'dam is. )quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
Nee dat niet...
De moeder van mijn ex woont in Den Haag en zat er dus ieder weekend...
Maar ik vind het frappant dat er zoveel zijn daar...
Ook alleen maar buitenlandse winkeltjes...
Net alsof je op vakantie bent...
Ik bedoel, zoals het nu is, is het niet Den Haag.
ohw okquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mee naar jou nemenen meloen een
![]()
ik ben leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, vandaag eens een keer niet! heb gewoon trek in meloen met leuke mensen
jij krijgt straf!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef STING het volgende:
Utrecht heeft m.i. gewoon een leukere uitstraling dan A'dam of Den Haag
Over Rotterdam zullen we het maar niet hebben.
quote:
Hmm je hebt wel gelijk ja...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan was je naar mijn idee écht in de verkeerde buurt. Als je ZO loopt en daar je oordeel over A'dam velt, dan doe je ook iets niet goed.. (Helemaal omdat dat ook nog eens het lelijkste deel van A'dam is. )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |