ohw delen kan altijd... maar geef em nie weg hoorquote:
In Lunetten (als je dat zo schrijft)quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
Ja, hier om de hoek dus.. welk bedrijf?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Lunetten (als je dat zo schrijft)
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Zelfs kort haar moet goed worden gewassen. Ik ben trots op de natuurlijke glans, en die wil ik graag behouden.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ohw delen kan altijd... maar geef em nie weg hoor
Ik ga qua gewichten altijd heel snel weer terugquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:48 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ik ken het, ik ben een maand geleden weer begonnen na een 3 maand hiatus. Gelukkig kon ik nog redelijk verder gaan waar ik gebleven was.
ik heb sowieso wel zin in zoenen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
Door die user icon van Lubby, krijg je wel zin in zoenen![]()
Eenschquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
Sandia en fresas hier...quote:
south parkquote:
ArboNedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, hier om de hoek dus.. welk bedrijf?
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!quote:
Oeh, bij Snuit in de straat.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef KudFokker het volgende:
[..]
In Lunetten (als je dat zo schrijft)
quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!
Boxquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:50 schreef mrbox het volgende:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wist het!!! IK WIST HET! jij vindt mij een sexy stuk! en jij wilt dat Carooltje mij deelt met jou!
kom jij ze brengen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Sandia en fresas hier...![]()
Kom je ze halen?
Ik heb ook keelpijnquote:
ohwquote:
heb genoeg hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:55 schreef Nouk84 het volgende:
Ik wil ook watermeloen
Misschien zo toch maar halen..
Ooh dus als er binnenkort een rondje met een sleutel om m'n Aygo is gelopen weet ik wie het gedaan heeftquote:
Je bent me wel aan het meppen vandaagquote:
Zo graag wil je dus niet?quote:
quote:
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waardequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ooh dus als er binnenkort een rondje met een sleutel om m'n Aygo is gelopen weet ik wie het gedaan heeft
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
nee ik kom wel naar jou toe![]()
![]()
wil mijn watermeloen toch echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Shit You Hear About Me Might Be True.... But Then Again It Could Be as Fake as the Bitch Who Told You.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waarde
kusjequote:
olaquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je dat doet bij een aygo heb je d'r een cabrio van gemaakt, stijging in waarde
doegggggiequote:
lolquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
sowieso alles wat je met een aygo doet heeft stijging in waarde tot gevolg!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef kingmob het volgende:
[..]
hahaha lekker bezig weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
sowieso alles wat je met een aygo doet heeft stijging in waarde tot gevolg!
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KFquote:
thanxquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:56 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je bent me wel aan het meppen vandaagben gewoon helemaal beurs aan een kant ...
Owja stomme keelpijnDat je snel beter mag worden
Online niet?quote:
denk dat die zelf niet blij is met zijn aigoquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KF
En je behoort boos te worden
Dat ding is al véél te duur voor onder mijn luie kont johquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
Daar hebben ze lol voor uitgevonden KF
En je behoort boos te worden
wel het putje schoonmaken he als je klaar bentquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat ding is al véél te duur voor onder mijn luie kont joh![]()
Ik ben ff douchen
kpd?quote:
Ik bedoel, ik heb bijna nooit dat ik om iets wat ik op internet lees in het echt moet lachenquote:
quote:
Heb niks te doen en heb in weinig dingen zinquote:
Ik doe gewoon de spiderman op de douchewand, kan ik het met het 'trekkertje' (HAAA wat een leuke woordgrapquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
wel het putje schoonmaken he als je klaar bent
geen majoor deze week en de komende weekjesquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:57 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Wil best met Lub_ya gedeeld worden.. die lippen.. prrrrrrrrrrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben er super blij mee manquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:02 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
denk dat die zelf niet blij is met zijn aigo
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik doe gewoon de spiderman op de douchewand, kan ik het met het 'trekkertje' (HAAA wat een leuke woordgrap) schoonmaken
Ze hebben mij op het werk wel eens vaker raar aangekeken, dat ik onder mijn bureau lach van het lachenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik bedoel, ik heb bijna nooit dat ik om iets wat ik op internet lees in het echt moet lachen
The horror.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
geen majoor deze week en de komende weekjes
Ik heb daar niet eens zin in johquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
geen majoor deze week en de komende weekjes
Carool is lief.quote:
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya meequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Wil best met Lub_ya gedeeld worden.. die lippen.. prrrrrrrrrr
Bier drinken in het cafe om de hoek en daar iemand oppikken?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
[..]
Heb niks te doen en heb in weinig dingen zin
ow dacht dat je dat toch wel een dompertje vond johquote:
Goed ik doe het altijd wel goed he met die lippen en hakkenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
(ff Lubby laten bozen)quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tnx babequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:04 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Studeer ze!!!
Komt goed je bent bijna klaar
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
Yeeeeh dat lijkt me super gezelliequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya mee![]()
gaan we lekker meloen eten
hij hangt aan al je lippenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
Goed ik doe het altijd wel goed he met die lippen en hakken![]()
ik ben liefquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carool is lief.
Ik geef je dan wel iets beters.
Gadver nee man!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef kingmob het volgende:
[..]
Bier drinken in het cafe om de hoek en daar iemand oppikken?
Van het weekend vind ik dat vast wel weerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
ow dacht dat je dat toch wel een dompertje vond joh
Ik heb dat ook nogal vaakquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ze hebben mij op het werk wel eens vaker raar aangekeken, dat ik onder mijn bureau lach van het lachen
Nightwishquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:07 schreef KudFokker het volgende:
Amaranth van Nightwish is best een leuk liedje
Of zit jij in t cafe?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:06 schreef mrbox het volgende:
[..]
(ff Lubby laten bozen)Heej boxx wat doe jijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Tnx babe
![]()
lieverd toch.......bijna klaar met studeren jij![]()
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nou je woont om de hoek.. neem je gelijk Lub_ya mee![]()
gaan we lekker meloen eten
Wedden dat die ook nog eens met de belegde kant naar beneden flikkert als je hem uit de oven haaltquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef halfbearad het volgende:
Beh, wat een mislukte dag![]()
Maar even een pizza in de oven gooien.
Not todayquote:
Pm komt eraanquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!
Ik ga denk ik ook maar naar Utrecht ga verhuizenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |