Utrecht is de mooiste en leukste stad van Nederland.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik ga denk ik ook maar naar Utrecht ga verhuizen
ahahahaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Carool is lief.
Ik geef je dan wel iets beters.
t wordt steeds gezelliger hierquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Maar maar.. ik heb het niet zo op vreemdenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:10 schreef kingmob het volgende:
[..]
Not today
En jij woont te ver weg om op en neer te rijden
En ik ben geen vreemde natuurlijk, dat is de sport nou juist
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrijquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:11 schreef kingmob het volgende:
[..]
Dat dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Utrecht is de mooiste en leukste stad van Nederland.
Dat spreekt voor jequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Maar maar.. ik heb het niet zo op vreemden
nee das den haag , utrecht is een leuke 2equote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Puik plan.. Lub, PM je adres even.. Carool, PM je adres even.. dan pik ik lub op en gaan we meloen eten!
Ik geloof niet dat dat wat voor mij isquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrij![]()
iedere dag fruit
haha ho ho niet elke dag hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe waar ik werk zijn er in utrecht nog systeembeheerdersplekken vrij![]()
iedere dag fruit
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee das den haag , utrecht is een leuke 2e
Den Haag is nog suffer dan Rotterdamquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!
ik toch welquote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
nee das den haag , utrecht is een leuke 2e
wel nog aardbeien en annanas.. is dat iets???quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:13 schreef KudFokker het volgende:
Is er morgenochtend nog een stukje meloen over voor KF?
Of zijn de aasgieren van singles me dan al voor geweest?!
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Pardon? ik heb in den haag gewoond, en nu in utrecht, maar whow.. wat is utrecht 1000000x toffer!
Ik heb 10 jaar in Den Haag en 6 jaar in Utrecht gewoond en Utrecht is minstens 1000000x toffer.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Istanbul is echt een gave stad. Even een slagje anders dan Den Haag. Minstens 20 keer zo groot ook nog es.quote:
Zoveel mocro's en tata'squote:
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef KudFokker het volgende:
Woop woopik krijg morgen avond biertjes van N. en een vriendin van haar
omdat ik vorige week alles betaald had
Wat een gentleman ben ik ook
By far!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:12 schreef El_Matador het volgende:
[..]
QFTquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.![]()
quote:
Inderdaad, en veel beschaafder dan DH. Ben er inmiddels 2x geweest. Het is tof.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Istanbul is echt een gave stad. Even een slagje anders dan Den Haag. Minstens 20 keer zo groot ook nog es.
Favoriete steden (3) binnenland:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:18 schreef El_Matador het volgende:
Favoriete steden (3) binnenland:
1.
2.
3.
Favoriete steden (3) buitenland:
1.
2.
3.
Zegt iemand die vlakbij A'dam woont.quote:
Goed uitgaan, geweldige geschiedenis, lekker eten (wel een beetje goed zoeken) en die Turken drinken allemaal bier.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Inderdaad, en veel beschaafder dan DH. Ben er inmiddels 2x geweest. Het is tof.
Ah, die kende ik nog niet.quote:
ohw jaaa... sorry komt eraanquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, mijn PM box blijft angstvallig leeg Lub en Carool! terug aan het krabbelen?
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Hmmm, mijn PM box blijft angstvallig leeg Lub en Carool! terug aan het krabbelen?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ah, die kende ik nog niet.
Gracias.
Je kent je eigen krachten niet meerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:24 schreef halfbearad het volgende:
Trek zo een van mn schoenveters kapot.
Heb ik nog nooit gehad.
Ssstt zou je toch niet zeggenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.
Snuit, wat doe je fout?
Ik heb mijn blote piemel niet naar ze gestuurd denk ik..quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:26 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Mijn PM box is vol. Allemaal Carool en Lub.
Snuit, wat doe je fout?
hoooooiquote:
Dat is waarquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Gentlemen lopen niet met zulk gedrag te koop.![]()
Ehhh... doe ik ook niet dagelijks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:27 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik heb mijn blote piemel niet naar ze gestuurd denk ik..
Lekkerquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooi
wil je ook een stukkie meloen
AIVD-medewerker?quote:
quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ehhh... doe ik ook niet dagelijks.
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad neequote:
quote:
kom maar halenquote:
heeeeyquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:28 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
hoooooi
wil je ook een stukkie meloen
Nee, en ik weet niet precies wat ik er wel en niet op had staanquote:
quote:
Je zei geen nee.quote:
geloof niet dat Lub zin heeft!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar halenals je slim bent rij je gelijk met snuit en lub_ya mee
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, en ik weet niet precies wat ik er wel en niet op had staan![]()
Laat die halve baard mij dan ook ff oppikken (no pun intended).quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
kom maar halenals je slim bent rij je gelijk met snuit en lub_ya mee
nee bende gek.. tuurlijk zeg ik geen neequote:
Dus "mooi" is afhankelijk van hoeveel buitenlanders er wonen?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad nee
Ik weet niet welke stad wel eigenlijk
Murmquote:
Het was niet eens een beveiligde USBquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Jaa, inderdaad.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef STING het volgende:
[..]
Mocht je bij Justitie of Defensie willen werken:
[X] Geschikt
[ ] Ongeschikt
Cultuurbarbaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:29 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja Amsterdam vind ik ook geen mooie stad nee
Gaan wij toch?quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof niet dat Lub zin heeft!
That's the general ideaquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef djayzz het volgende:
[..]
Murm
[..]
Het was niet eens een beveiligde USB
Glijmiddel zei mij iets anders.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
geloof niet dat Lub zin heeft!
jaaa tochquote:
hehe dan kom je niet in de tenten waar ik komquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik ben er geborenquote:
Spook, echt, De Haag kan niet toppen aan Utrecht.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:33 schreef Sp00k13 het volgende:
[..]
hehe dan kom je niet in de tenten waar ik kom
Nee dat niet...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dus "mooi" is afhankelijk van hoeveel buitenlanders er wonen?
Daar is maar één reactie op mogelijk:
ohwquote:
hmmz crusader, piratenbar, gabors, select, de paap, het paard van troje, grote markt, asta , scheveningen etc etcquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Spook, echt, De Haag kan niet toppen aan Utrecht.
Ga es op een zwoele doordeweekse dag op het Neude zitten.
En op diezelfde dag op het Plein.
En dat is dan nog maar 1 onderdeel.
neuh, vandaag eens een keer niet! heb gewoon trek in meloen met leuke mensenquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:
snuit, ben je nou weer geil ofzo
carool: jij woont wel ver weg zeg
sorryquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Murmeli het volgende:
snuit, ben je nou weer geil ofzo
carool: jij woont wel ver weg zeg
Dan was je naar mijn idee écht in de verkeerde buurt. Als je ZO loopt en daar je oordeel over A'dam velt, dan doe je ook iets niet goed.. (Helemaal omdat dat ook nog eens het lelijkste deel van A'dam is. )quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:35 schreef KudFokker het volgende:
Nee dat niet...
De moeder van mijn ex woont in Den Haag en zat er dus ieder weekend...
Maar ik vind het frappant dat er zoveel zijn daar...
Ook alleen maar buitenlandse winkeltjes...
Net alsof je op vakantie bent...
Ik bedoel, zoals het nu is, is het niet Den Haag.
ohw okquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
mee naar jou nemenen meloen een
![]()
ik ben leukquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
neuh, vandaag eens een keer niet! heb gewoon trek in meloen met leuke mensen
jij krijgt straf!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:36 schreef STING het volgende:
Utrecht heeft m.i. gewoon een leukere uitstraling dan A'dam of Den Haag
Over Rotterdam zullen we het maar niet hebben.
quote:
Hmm je hebt wel gelijk ja...quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan was je naar mijn idee écht in de verkeerde buurt. Als je ZO loopt en daar je oordeel over A'dam velt, dan doe je ook iets niet goed.. (Helemaal omdat dat ook nog eens het lelijkste deel van A'dam is. )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |