Usernames blijven moeilijk.... ik merkt het zelf ookquote:
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet een hele duurzame besteding van zijn hard verdiende geld is maar ja, what is nowadays?
Ik krijg nooit een erfenis...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.
Ik zou het ook hebben gedaan, maar mijn erfenis bestond uit de TV zelf
Dat snap ik en dat weet ik ook niet..quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:32 schreef Q. het volgende:
Ik heb nog steeds het gevoel dat het niet een hele duurzame besteding van zijn hard verdiende geld is maar ja, what is nowadays?
Voor wat ik gezien heb was ie wel goedquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef ObviousClone het volgende:
Yes man moet ik nog steeds kijken, is het wat?
En voor sex woon je echt te ver weg, sorry, voor die afstand eis ik knuffelen achteraf.
Nee, dat ik in slaap val zegt niets over de filmquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef kingmob het volgende:
Kutfilm dus?
Er werd me verteld dat hij best ok was, maar de bron was niet zo betrouwbaar
Jaaa jouw naam is zeer lastig te onthoudenquote:
Op gezette tijden die lang vergeten rijke oudoom toch es een bezoekje brengen...quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik krijg nooit een erfenis...
Als ik al wat erf zijn het schulden![]()
Same here, mijn ouders hebben toegezegd alles op te maken.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Verstandigquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Op gezette tijden die lang vergeten rijke oudoom toch es een bezoekje brengen...![]()
Normaal maak ik ze met zalm en creme freche en sliertje komkommerquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:35 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Ben geen wrap fan, maar dat klinkt best goed. Pijnboompitjes
Ik geloof een jaar of 15 bij gemiddeld gebruik voordat hij niet heel bruikbaar mee is maar zoveel kijk ik ook weer geen tv dus de 30 jaar moet ie wel halen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:36 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als het alles er op en d'r aan heeft is het best duurzaam denk ik. Plasma 'slijt' wel, maar dat duurt jaren voor zover ik weet.
Ik zou het ook hebben gedaan, maar mijn erfenis bestond uit de TV zelf
fijn he, dat soort oudersquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:38 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Same here, mijn ouders hebben toegezegd alles op te maken.
Mijn ouders erfden destijds een heel huisquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik merk het.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef mrbox het volgende:
[..]
Jaaa jouw naam is zeer lastig te onthouden![]()
Tof voor je!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:40 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb zo'n leuke vriendin la la la die laaaa![]()
![]()
10jaar of 70.000uur gemiddeld bij plasma en op de helft gaat je contrast iets naar beneden. (vanwege fosfor wat in sterkte afneemt)quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik geloof een jaar of 15 bij gemiddeld gebruik voordat hij niet heel bruikbaar mee is maar zoveel kijk ik ook weer geen tv dus de 30 jaar moet ie wel halen.
Ach, ik geef die van mij groot gelijk ook.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:39 schreef djayzz het volgende:
[..]
fijn he, dat soort oudersdie van mij snoepen ook steeds meer van het huis af
ook goed hoorquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:34 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
jaaa alles goed hier hoor
en met jou dan??
Hoi ja ik zoek nog watquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
Sorryik ben al de HELE dag laatste dagen vrolijk door haar
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stomquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:37 schreef Nouk84 het volgende:
Voor wat ik gezien heb was ie wel goed
Achteraf knuffelen ga ik mee akkoord
|Ja, ze hebben er hard voor gewerkt, dus nu mogen ze er wel van genietenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Sinceria het volgende:
[..]
Ach, ik geef die van mij groot gelijk ook.
Is niet erg! is toch juist harstikke leuk om te delen!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
Werkt ze dan full time in een super ? of is het d'r vakantie baan ?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef KudFokker het volgende:
faalangstquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef ObviousClone het volgende:
[..]
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stom
Bijbaantjequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Werkt ze dan full time in een super ? of is het d'r vakantie baan ?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ook goed hoor
heb alleen trek in jouw lekkere toetjes![]()
haha, heerlijk gevoel hequote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef KudFokker het volgende:
Ja iddik wou serieus dat ik mijn geluk kon delen
dat gevoel wat ik nu heb zou iedereen moeten hebben
quote:En nee, ik wil niet delen op DIE manier
hahahah smoothquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]ben ik het toetje van carool?
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
k heb watermeloen en annanas en aardbeienquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:41 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
ook goed hoor
heb alleen trek in jouw lekkere toetjes![]()
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:42 schreef ObviousClone het volgende:
Errh....ik moet vanavond helaas m'n haar wassen. Vergeten, stom stom stom
quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:43 schreef Snuitebolletje het volgende:
watermeloenquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:44 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
k heb watermeloen en annanas en aardbeiendus kies maar
Zelfs kort haar moet goed worden gewassen. Ik ben trots op de natuurlijke glans, en die wil ik graag behouden.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is het sowieso "no fucking way!"
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstoptquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:46 schreef Lub_ya het volgende:
[..]
watermeloenwat een gastvrijheid!
en dus geen Snuit![]()
Ik ken het, ik ben een maand geleden weer begonnen na een 3 maand hiatus. Gelukkig kon ik nog redelijk verder gaan waar ik gebleven was.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb ook weer sinds 1.5 gefitnessd
Kon me er sinds ik in Utrecht begonnen was echt niet meer toe zetten ivm vermoeidheid wanneer ik thuis kwam en gekookt had en opgeruimd, maar vandaag weer welnu weer volhouden
Waar in Utrecht werk(te) je?quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef KudFokker het volgende:
Ooh en ik heb ook weer sinds 1.5 week gefitnessd
Kon me er sinds ik in Utrecht begonnen was echt niet meer toe zetten ivm vermoeidheid wanneer ik thuis kwam en gekookt had en opgeruimd, maar vandaag weer welnu weer volhouden
Hoi.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Als je lang haar hebt is het sowieso "no fucking way!"
Ik heb zonlicht nodig hoor!quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstopt![]()
die wil je niet delen dusquote:Op woensdag 8 juli 2009 20:47 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
haha nee die is niet in de aanbieding die houd ik boven verstopt![]()
heb een dakraam op zolder hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |