quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Zonet politie aan de deur gehad, ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar boven gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
Dus als je het doet voor ze het zeggen mocht het wel?quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Zonet politie aan de deur gehad, ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar boven gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Rustig aan jij.quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:42 schreef SuperwormJim het volgende:
Wat open jij een kuttopics zeg.
'na hun zeggen'quote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar beneden gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
QFTquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:10 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
M.i. is TS één van de grotere mongolen op dit forum.
Leiden is dan ook een kutstadquote:Op woensdag 8 juli 2009 17:35 schreef F04 het volgende:
Zonet politie aan de deur gehad, ik zou troep zoals vuilniszakken en afval na hun zeggen over de galerij naar beneden gooien. Dat terwijl daar echt niks van klopt. Ik heb een vermoeden dat één van mijn buren achter deze kutstreek zitten.
Oldbie, is de vuvuzela naar je hoofd gestegen? Er is trouwens een voor de hand liggende oplossingquote:
your own little worldquote:
Naar mijn hoofd gestegen? De vuvuzela is inmiddels vergroeid met mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 juli 2009 20:52 schreef Magere_Gein het volgende:
[..]
Oldbie, is de vuvuzela naar je hoofd gestegen? Er is trouwens een voor de hand liggende oplossing
Hou je bek hondenlul!quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die 'wouten' zeggen.
Kleinburgerlijke superheroes zijn dat. Boze comments plaatsen op Telegraaf.nl, een vermanend verhaal afsteken tegen telemarketeers, 'scheids, hondelul!' roepen tijdens een voetbalwedstrijd. Dat soort volk.
Aldus de man die niet eens bij z'n kapster beklag durft te doen van een te kort kapsel op zijn rothoofd.quote:
Moest ik er dan gaan uitschelden ofzo? Vond m'n standaard "erge gek" genoeg hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2009 21:49 schreef Beauregard het volgende:
[..]
Aldus de man die niet eens bij z'n kapster beklag durft te doen van een te kort kapsel op zijn rothoofd.
Die komen uit de gekstequote:Op woensdag 8 juli 2009 21:43 schreef Beauregard het volgende:
Mensen die 'wouten' zeggen.
Kleinburgerlijke superheroes zijn dat. Boze comments plaatsen op Telegraaf.nl, een vermanend verhaal afsteken tegen telemarketeers, 'scheids, hondelul!' roepen tijdens een voetbalwedstrijd. Dat soort volk.
Skotoe, popo..quote:Op woensdag 8 juli 2009 18:08 schreef Acinonyx het volgende:
Mensen die dingen zeggen als 'Wouten' omdat het niet cool genoeg is om gewoon Plisie te zeggen
Onnodig noodzakelijkquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:12 schreef ikweethetookniet het volgende:
Lees hier een brief aan de wethouder met uitleg![]()
![]()
http://www.amsterdamcentr(...)van-financi-euml-n-2
Het antwoord (op de vraag waarom afval in Bijlmer duurder is)is simpel: Dankzij het feit dat in Bijlmer de herkomst van het afval zo moeilijk te herleiden is (in de stad staat het voor de deur van de dader, hier geeft die deur toegang tot 40 woningen, snappU ?) is, zoals met alles tegenwoordig, de dagelijkse praktijk ingericht naar de klootzakken, ipv de normale bewoners. Bijlmer is het enige stadsdeel waar iedere dag het vuilnis wordt opgehaald, omdat het afdwingen van het tweemaal per week netjes buiten zetten ondoenlijk bleek. Om nu te voorkomen dat er altijd vuilnis rond slingert (en dan hebben we het nog niet eens over mensen die het van hun balkon gooien![]()
; komt toch niemand achter.
..) is men maar overgegaan op dagelijkse sanering. Peperduur, onnodig maar noodzakelijk.
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |