Interwebs Though Guyquote:Op donderdag 16 juli 2009 10:36 schreef ruigbaard het volgende:
wilders fokkin mafkaas! die gast gaat binnekort dood, ik zweer!!
Interwebs deeg meneer?quote:
Nu was jouw opmerking ook niet van zo'n briljant niveau, dat je nu zelf stoer moet gaan doen hoor.quote:Op donderdag 16 juli 2009 12:55 schreef ruigbaard het volgende:
[..]
Though?
Eerst Engels leren voordat je tof probeert te doen.
Er zijn ook genoeg mensen die wel verslaafd zijn, maar dat wel goed onder controle hebben.quote:Op woensdag 8 juli 2009 14:08 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Dat laatste staat vast idd. Verslaafden moet je verplicht laten afkicken.
Maar Wilders spreekt over 'gebruikers'. Iemand die een keer een pilletje probeert of een jointje rookt (want dat zijn ook hard drugs volgens Wilders) zou moeten afkicken en jarenlang als overheids-slaaf moeten dienen?
Volgens mij ontbreekt het woordje 'eerder' in deze zin. Daarnaast noemen we een 'comment' in het Nederlands gewoon een reactie en schrijven we Engelstalige met een hoofdletter.quote:Op donderdag 16 juli 2009 13:53 schreef mr.happy het volgende:
Eigenlijk triester dat er in een NL comment een fout gemaakt wordt dan in een engelstalige..
Begin eens bij de miljarden die dagelijks verdwijnen vanwege een nutteloze War against natuurlijk gedrag.quote:Op donderdag 16 juli 2009 01:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
En dan nog, om de dagelijkse miljardenstroom die opgaat aan allerlei onnozele linkse weggeefhobbies waar alleen handophoudende sloebers van ver buiten de landsgrenzen beter van worden, geef ik graag een of twee van mijn hobbies op hoor.
[..]
Veel mensen zijn dom?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:30 schreef Schenkstroop het volgende:
(ik zal dit na een paar uur herschrijven en inkorten heb nu koppijn)
Die vraag snap ik niet. Waar heeft het betrekking op? Ik bedoel ik schrijf zelf erg chaotisch. moet erg veel inkorten en korte duidelijekre zinnen maken. stukjes schrijven ben ik zwak in op fok. weet ook niet waarom.quote:
Ik ben voor een heel andere koers in dit land. Zolang we maar niet nog eens 4 jaar van dezelfde balk/bos shit krijgen.quote:Op donderdag 16 juli 2009 09:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Jij ook niet, maar je bent wel voor?
Verslavingen onderhouden vind jij natuurlijk gedrag?quote:Op donderdag 16 juli 2009 19:56 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Begin eens bij de miljarden die dagelijks verdwijnen vanwege een nutteloze War against natuurlijk gedrag.
Je komt niet echt dom op me over, dus ik vraag me echt af waarom je dit niet snapt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verslavingen onderhouden vind jij natuurlijk gedrag?
Nee beste jongen, waar het in essentie allemaal op neerkomt is: Wilders heeft iets gezegd, en dus is het kut. Want Wilders is in de ogen van linkse struisvogeldenkers een rechtsextremist die de hele dag aan niets anders denkt dan aan asielzoekers uitzetten en moslims het land uitjagen. Had bijvoorbeeld Pechtold, Bos of Halsema precies hetzelfde geroepen, dan was er veel minder fel op gereageerd. Want wat zo'n schijnheilige linkse lul roept is politiek correct en dus heilig.
Maar ja, afgeven op iemand die de dingen eerlijk noemt bij wat ze zijn is makkelijk he? De waarheid is zelden goed genoeg om je populair te maken. Kijk maar naar Kennedy, King, Ghandi, Willem van Oranje, Pim Fortuyn...
Mijn samenvatting van jouw stukje tekst.quote:Op donderdag 16 juli 2009 21:21 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Die vraag snap ik niet. Waar heeft het betrekking op? Ik bedoel ik schrijf zelf erg chaotisch. moet erg veel inkorten en korte duidelijekre zinnen maken. stukjes schrijven ben ik zwak in op fok. weet ook niet waarom.
Maakt niet uit wat, als het maar anders is. Je zoekt een ouderwetsche tegenpartijquote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:42 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ik ben voor een heel andere koers in dit land. Zolang we maar niet nog eens 4 jaar van dezelfde balk/bos shit krijgen.
Ja. Google eens op Afrika drunk animals.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Verslavingen onderhouden vind jij natuurlijk gedrag?
quote:Op vrijdag 17 juli 2009 01:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee beste jongen, waar het in essentie allemaal op neerkomt is: Wilders heeft iets gezegd, en dus is het kut.
Nee dat is totale onzin, sterker nog, als Pechtold dit had gezegd dan had ik hem er persoonlijk op aan gesproken, omdat ik weet dat een man met zijn intelligentie beter zou moeten weten. Iets waaraan ik twijfel bij Wilders Dit is een dom idee en het maakt geen ene ruk uit van wie het komt!quote:Want Wilders is in de ogen van linkse struisvogeldenkers een rechtsextremist die de hele dag aan niets anders denkt dan aan asielzoekers uitzetten en moslims het land uitjagen. Had bijvoorbeeld Pechtold, Bos of Halsema precies hetzelfde geroepen, dan was er veel minder fel op gereageerd. Want wat zo'n schijnheilige linkse lul roept is politiek correct en dus heilig.
Gelul! Als deze bovenstaande mensen met de zelfde hoeveelheid drek-ideeën waren gekomen als Wilders de laatste tijd Drugsgebruikers in kampen zetten, "miljoenen" moslims deporteren etc dan had je of nooit gehoord van deze mensen of in negatieve zin! En vertel me AUB niet dat jij dat zelf niet inziet.quote:Maar ja, afgeven op iemand die de dingen eerlijk noemt bij wat ze zijn is makkelijk he? De waarheid is zelden goed genoeg om je populair te maken. Kijk maar naar Kennedy, King, Ghandi, Willem van Oranje, Pim Fortuyn...
Het gaat om het bovenliggende plaatje, dat ik hierboven al schetste: alles wat naar Wilders riekt is kut. En dat etiket maakt meteen alle discussie over wat Wilders zegt onmogelijk.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 02:01 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je komt niet echt dom op me over, dus ik vraag me echt af waarom je dit niet snapt.
Ik twijfel of linkse partijen daar ook zo over denken, want in al die jaren is er geen fuck aan gedaan. Hell no, we gaan zelfs hun verslaving gratis bekostigen!quote:IEDEREEN vindt dat verslaafden aangepakt moeten worden en af moeten kicken. Mijn punt is dat Wilders het over GEBRUIKERS heeft.
Dat lijkt me heel erg overtrokken. Zoals ik al eerder aan gaf, ik kan me met de beste wil van de wereld niet voorstellen dat het om gebruikers gaat in plaats van verslaafden.quote:Even een voorbeeldje dan, van hoe het volgens Wilders moet lopen: Kees is een doodvriendelijke jongen, nog nooit in aanraking geweest met de politie die toch wel nieuwsgierig is naar een pilletje. Na lang inlezen over de risico's en gevaren regelt hij een XTC-pil bij een kennis. Maar oei, in de discotheek ziet een beveiliger het. Kees slikt de pil nog snel in maar wordt meegenomen en aan de politie uitgeleverd. Kees moet samen met 2,3 miljoen andere mensen 'afkicken'. Waarom dat moet? Hij heeft geen idee. Nadat ie onder dwang toegeeft dat ie verslaafd is, moet hij nog een jaar afkicken en daarna mag hij 2 jaar vuilnis gaan prikken. Samen met de 2,3 miljoen andere gebruikers.
Kan wel zijn, maar Wilders heeft zat over veiligheid en meer blauw op straat in zijn programma staan.quote:Kees z'n buurjongen Jan is een klootzak van een vent. Heeft z'n vriendin in elkaar geschopt met een zatte kop, maar omdat ie haar nog steeds bedreigd durft ze geen aangifte te doen. Kees drinkt 29 bier per dag, en z'n zoon krijgt dagelijks flink wat klappen. Verder blijft ie uit de handen van de politie, want die letten niet zo op hem omdat ze zware jongens als Kees moeten oppakken.
Wilders heeft zat over veiligheid en meer blauw op straat in zijn programma staan, dus ik ontken helemaal niets. En het feit dat de buurman van Kees zijn vrouw in elkaar slaat maakt hem toch nog geen verslaafde? Ik zie dat verband eigenlijk niet.quote:En ga dit nu niet ontkennen, ZO heeft Wilders dit in z'n programma staan. Hij zal het vast niet zo bedoelen, maar het feit dat ie zo achterlijk is om het zo op te schrijven zegt genoeg. Misschien zal Wilders zeggen: "nou dan pakken we Kees toch ook keihard aan!!!?" maar dan maak je van de 2,3 miljoen 'junks' 5 miljoen.![]()
Helemaal mee eens en nogmaals, ik kan niet geloven dat Wilders dat zo bedoeld heeft. Ik denk dat hij echt junks bedoeld heeft. Wel kan ik me voorstellen dat hij het "first time use" wil ontmoedigen of aan banden probeert te leggen, om zo verdere verslaving te voorkomen. Ik kan me bij mijn beste verstand niet voorstellen dat je alle vormen van "gebruik" zou willen beperken. Die Wilders is geen idioot.quote:Geloof me, ik heb ook een absolute hekel aan slap beleid. Maar dit gaat totaal nergens over... Pak de Marokkanen in Gouda aan, pak junks aan. Maar niet Jan die voor het eerst van z'n leven uit nieuwsgierigheid een pilletje neemt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |