abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:35:06 #226
237207 Magere_Gein
Muahahahaha
pi_70966990
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 13:22 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

SP: "we zijn er tegen!"
kamer: "maar waar tegen dan?"
SP: "we zijn er tegen!"
kamer: "Ja, maar waar tegen dan?"
SP: "dat maakt niet uit, we zijn er tegen!"
kamer: "zucht."
De debielste slogan ooit!

Er is leven na de lach.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 14:52:21 #227
173548 nicoo
sg geil
pi_70967623
quote:
Nieuw artikel 1 van de Grondwet: christelijk/joods/humanistische cultuur moet in Nederland dominant blijven
Hij denkt ook zo maar ff de grond wet te kunnen wijzigen
Geilt op sg's *fapfap*
Bier :9
  dinsdag 14 juli 2009 @ 19:45:10 #228
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70977742
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Het is ook heel makkelijk. Verbieden van drugs lost geen enkel probleem op maar levert veel criminaliteit en corruptie op. Het is dus een verbod zonder positieve kanten dus moet je het opheffen. Moeilijker is het niet.
In het verlengde van die stelling kunnen we dus gerust alle verboden op criminele zaken afschaffen, want daarmee lossen we het probleem op zeg je?

Lijkt inderdaad erg op de centrumlinkse oplossingen van nu ja. Week het etiketje ervan af en dan is het geen probleem meer.
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 14:52 schreef nicoo het volgende:

[..]

Hij denkt ook zo maar ff de grond wet te kunnen wijzigen
Wetten kunnen en dienen ook gewijzigd worden, al naargelang de behoeften die de tijd stelt.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 20:12:32 #229
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_70978752
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

In het verlengde van die stelling kunnen we dus gerust alle verboden op criminele zaken afschaffen, want daarmee lossen we het probleem op zeg je?
Als je niet kan aantonen dat een wet een probleem oplost moet je hem schrappen. Als een wet overduidelijk nut heeft heb je argumenten om hem te behouden. Die argumenten zijn er niet voor drugsverboden.
quote:
Lijkt inderdaad erg op de centrumlinkse oplossingen van nu ja. Week het etiketje ervan af en dan is het geen probleem meer.
[..]
Nee. Centrumlinks is niet bezig met een oplossing.
quote:
Wetten kunnen en dienen ook gewijzigd worden, al naargelang de behoeften die de tijd stelt.
De behoeften van wie? Religieuze mensen die hun ideologie aan anderen willen opdringen? De katoen- en farmaceutische industrie die ten koste van de maatschappij hun winsten willen vergroten?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_70984648
quote:

[..]

[..]

De universele verklaring van de rechten van de mens (of zoiets..) is tot stand gekomen omdat men besefte dat bepaalde rechten elementair zijn in een 'beschaafde' wereld. Dat je in sommige landen zonder problemen een uzi kan kopen maar jaren achter de tralies verdwijnt omdat je iets kweekt/consumeert, is geschift.
Nu ja, die conventie bestaat nog niet zo lang, één of twee generaties. Ik heb hoop dat binnen enkele duizenden generaties, zo rond het jaar 100.000, de mensheid een coherent idee van de fundamentele mensenrechten ontwikkeld heeft.
I'll be back
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:11:31 #231
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70984845
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 20:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je niet kan aantonen dat een wet een probleem oplost moet je hem schrappen. Als een wet overduidelijk nut heeft heb je argumenten om hem te behouden. Die argumenten zijn er niet voor drugsverboden.
Mooi. 4 km/u te hard rijden is geen probleem voor de meerderheid van Nederland (democratie, dus kom niet aankakken dat jij dat wel vindt), dus laten we de Wet Mulder maar afschaffen.
quote:
Nee. Centrumlinks is niet bezig met een oplossing.
Eindelijk iemand die het toegeeft!
quote:
De behoeften van wie? Religieuze mensen die hun ideologie aan anderen willen opdringen? De katoen- en farmaceutische industrie die ten koste van de maatschappij hun winsten willen vergroten?
Iedereen in een maatschappij heeft behoeften. En zoals dat in een democratie eraan toegaat, hoort de meerderheid het voor het zeggen te hebben waardoor juist die behoeftes worden ingevuld. Als de meerderheid bestaat uit katoen- en farmaceutische industrie en er een dergelijke politieke partij wordt opgericht, geef ik je gelijk. Tot dan moeten we het met de huidige partijen doen. En daar is Wilders er met zijn steeds groter wordende aanhang een van. Suck it up pal.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  dinsdag 14 juli 2009 @ 23:14:47 #232
pi_70984973
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:11 schreef vogeltjesdans het volgende:
.

Iedereen in een maatschappij heeft behoeften. En zoals dat in een democratie eraan toegaat, hoort de meerderheid het voor het zeggen te hebben
quote:
waardoor juist die behoeftes worden ingevuld. Als de meerderheid bestaat uit katoen- en farmaceutische industrie en er een dergelijke politieke partij wordt opgericht, geef ik je gelijk. Tot dan moeten we het met de huidige partijen doen. En daar is Wilders er met zijn steeds groter wordende aanhang een van. Suck it up pal.
Je praat poep. Een overheid moet zaken regelen die je moet regelen. En wat ze niet moeten regelene is wat mensen met zichzelf doen. Eten drinken roken snuiven dood sex is geen terrein voor een overheid.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
pi_70985057
oeps verkeerde topic

[ Bericht 99% gewijzigd door Ritmo op 15-07-2009 13:56:24 ]
-
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:50:18 #234
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_70999384
quote:
Op dinsdag 14 juli 2009 23:14 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Prima reactie!
quote:
Je praat poep. Een overheid moet zaken regelen die je moet regelen. En wat ze niet moeten regelene is wat mensen met zichzelf doen. Eten drinken roken snuiven dood sex is geen terrein voor een overheid.
Ja, en dat is dus precies wat deze overheid al 30 jaar aan het nalaten is. Geef alleen daarom al Wilders maar eens de kans, eens kijken wat hij in 4 jaar voor elkaar krijgt!
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:55:27 #235
180098 Golzuam
Cogito ergo sum
pi_70999550
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]

Prima reactie!
[..]

Ja, en dat is dus precies wat deze overheid al 30 jaar aan het nalaten is. Geef alleen daarom al Wilders maar eens de kans, eens kijken wat hij in 4 jaar voor elkaar krijgt!
Eh Wilders wil een nóg strikter drugsbeleid hanteren. De voorvechter van de Vrijheid (haha) is dus tegen de persoonlijke vrijheid om met je lichaam en geest te doen wat je wil, zelfs al heeft dit geen duidelijk aantoonbare gevolgen voor de maatschappij.
Moving me with a sound
Opening me within a gesture
Drawing me down and in
Golzuam
  woensdag 15 juli 2009 @ 13:59:47 #236
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_70999693
quote:

Met wat? Met een totaal verbod? Een plan dat praktisch 1 op 1 lijkt op het Amerikaanse "war on drugs", je heb er vast wel ooit van gehoord, het is zo'n 30 jaar geleden gestart onder Reagan en compleet, totaal, volledig is mislukt....dat plan?
Je wil 4 jaar lang iemand aan het roer zetten die 4 jaar langen plannetjes en ideetjes laten uitproberen die aantoonbaar al zijn mislukt?

Hoe precies moet dat van alles "beter" maken?

Wilders en zijn "oplossingen, die tegelijkertijd lachwekkend en om te huilen zijn...sorry hoor, we hebben al 8 jaar lang Balkenende gepruts moeten ondergaan...zet er deze keer maar eens weer politici neer die verder kunnen kijken dan het volgende incident.

Laat Wilder maar een theater-tour gaan doen ofzo.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  Moderator woensdag 15 juli 2009 @ 14:01:41 #237
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_70999759
quote:

[..]

Prima reactie!
[..]

Geef alleen daarom al Wilders maar eens de kans, eens kijken wat hij in 4 jaar voor elkaar krijgt!
Of hij krijgt helemaal niets voor elkaar of we krijgen een fijne dictatuur.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 15 juli 2009 @ 14:08:05 #238
pi_70999961
quote:

[..]

Prima reactie!
[..]

Je vergeet dat een fascistische politiestaat ook jouw hobbies zal verbieden.
pi_71000541
quote:
Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat je bekend bent met de procedures voor een grondwetswijziging?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  donderdag 16 juli 2009 @ 01:11:42 #240
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_71021883
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:55 schreef Golzuam het volgende:
Eh Wilders wil een nóg strikter drugsbeleid hanteren. De voorvechter van de Vrijheid (haha) is dus tegen de persoonlijke vrijheid om met je lichaam en geest te doen wat je wil, zelfs al heeft dit geen duidelijk aantoonbare gevolgen voor de maatschappij.
Nogmaals, hij is niet tegen gebruik maar tegen verslaving welke een last vormt voor de maatschappij. Tegen kutjunks die je auto openbreken, ook al weten ze niet eens of er wat inligt, en jou achterlaten met een hoop frustratie en schade. En morgen doen ze het weer. Dat aanpakken lijkt me helemaal geen slecht idee.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 13:59 schreef Semisane het volgende:

Met wat? Met een totaal verbod? Een plan dat praktisch 1 op 1 lijkt op het Amerikaanse "war on drugs", je heb er vast wel ooit van gehoord, het is zo'n 30 jaar geleden gestart onder Reagan en compleet, totaal, volledig is mislukt....dat plan?
Je wil 4 jaar lang iemand aan het roer zetten die 4 jaar langen plannetjes en ideetjes laten uitproberen die aantoonbaar al zijn mislukt?
Je weet helemaal niet hoe die plannen ten uitvoer gelegd gaan worden. Ten eerste omdat beleid heel iets anders is dan daadwerkelijke daaruit voortvloeiende wetgeving en ten tweede omdat je in een coalitie altijd gedwongen bent om een regeerakkoord samen te stellen en compromissen te sluiten.
quote:
Hoe precies moet dat van alles "beter" maken?
Ik zou zijn verkiezingsprogramma er even op naslaan, want daar staan best dingen in die heel nuttig zijn. Alleen zijn ze erg voor hun raap en passen ze niet in de politiek correcte strot van menige politieke partij of andersgezinde burger. Als je dagelijks zo zwart wordt gemaakt door de media en ander links gespuis, dan kan je nog zulke zinnige dingen roepen, iedereen zal blijven zeggen dat je een racist bent.
quote:
Wilders en zijn "oplossingen, die tegelijkertijd lachwekkend en om te huilen zijn...sorry hoor, we hebben al 8 jaar lang Balkenende gepruts moeten ondergaan...zet er deze keer maar eens weer politici neer die verder kunnen kijken dan het volgende incident.

Laat Wilder maar een theater-tour gaan doen ofzo.
Je geeft precies aan waarom we niet nog eens 4 jaar Balkenende moeten hebben. Dan is de ellende helemaal niet te overzien. En je kunt zeggen van Wilders wat je wil, maar niet dat hij niet van aanpakken weet. Wie wil je er anders neerzetten? Halsema? Rutte? Pechtold? Hahaha!
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:01 schreef xpompompomx het volgende:

Of hij krijgt helemaal niets voor elkaar of we krijgen een fijne dictatuur.
In het eerste geval is er niets verloren, in het tweede geval worden de problemen wel tenminste aangepakt.

Maar ik twijfel eigenlijk enorm aan deze twee scenario's. En weet je waarom? Omdat ik niet zo zwart-wit denk als de linkse struisvogels hier!
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Je vergeet dat een fascistische politiestaat ook jouw hobbies zal verbieden.
Je weet niet eens welke hobbies ik heb. Laat staan dat Wilders dat weet.

En dan nog, om de dagelijkse miljardenstroom die opgaat aan allerlei onnozele linkse weggeefhobbies waar alleen handophoudende sloebers van ver buiten de landsgrenzen beter van worden, geef ik graag een of twee van mijn hobbies op hoor.
quote:
Op woensdag 15 juli 2009 14:25 schreef Monolith het volgende:

Natuurlijk kan dat, maar ik neem aan dat je bekend bent met de procedures voor een grondwetswijziging?
Ook die procedures kunnen gewijzigd worden. En Wilders kan bij gebleken geschiktheid herkozen worden.
  donderdag 16 juli 2009 @ 01:20:43 #241
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_71022053
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 01:11 schreef vogeltjesdans het volgende:

Nogmaals, hij is niet tegen gebruik maar tegen verslaving welke een last vormt voor de maatschappij.
Volgens mij was hij tegen gebruik. Dat staat iig in de OP.
quote:
Tegen kutjunks die je auto openbreken, ook al weten ze niet eens of er wat inligt, en jou achterlaten met een hoop frustratie en schade. En morgen doen ze het weer. Dat aanpakken lijkt me helemaal geen slecht idee.
Nee, ik denk dat je ook niet snel iemand zal vinden die dat niet zou aanpakken. Misschien de junks zelf. Ik mis hier alleen totaal de link met het sluiten van coffeeshops.
quote:
En dan nog, om de dagelijkse miljardenstroom die opgaat aan allerlei onnozele linkse weggeefhobbies waar alleen handophoudende sloebers van ver buiten de landsgrenzen beter van worden, geef ik graag een of twee van mijn hobbies op hoor.
Deze zin hierboven loopt niet lekker.
lege ton
pi_71023249
blow blow blow je dood tot je sterren ziet
schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
pi_71024393
Allemaal blowende huilies hier, want jullie gedoogbeleidje zou er maar aan gaan..

STAKKERS!
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:17:38 #244
pi_71024583
quote:

Je weet helemaal niet hoe die plannen ten uitvoer gelegd gaan worden.
Jij ook niet, maar je bent wel voor?
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:21:58 #245
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_71024663
quote:

[..]

Nogmaals, hij is niet tegen gebruik maar tegen verslaving welke een last vormt voor de maatschappij.
Ja wel, want hij wilt drugsgebruikers opsluiten dat geeft tie zelf aan namelijk en dat zijn dus ook jij en ik, want wij nuttige ook wel eens alcohol of iets dergelijks.

Tegen kutjunks die je auto openbreken, ook al weten ze niet eens of er wat inligt, en jou achterlaten met een hoop frustratie en schade. En morgen doen ze het weer. Dat aanpakken lijkt me helemaal geen slecht idee.

Tja, de kutjunks hoeven die auto's niet open te breken, als ze geholpen worden zoals bij methadon verstrekking, projecten zoals dat hebben hun waarde al bewezen. En ja van mij part vang je de eeuwige junks verplicht op, maar dat is een aanpak van een veel andere strekking dan die Wilders voorsteld
quote:
Je weet helemaal niet hoe die plannen ten uitvoer gelegd gaan worden. Ten eerste omdat beleid heel iets anders is dan daadwerkelijke daaruit voortvloeiende wetgeving en ten tweede omdat je in een coalitie altijd gedwongen bent om een regeerakkoord samen te stellen en compromissen te sluiten.
Dat is weer een heleboel blabla, maar ik ga gewoon uit van zijn uitspraak en die stelt dat hij alle drugsgebruikers in afkick-kampen wilt gooien en gezien het feit dat dat alleen al een graadje erger is dan de Amerikaanse versie van de War-on-drugs, zal de verwaterde versie van Wilders in een eventueel centrum rechts kabinet, niet veel beter zijn.
quote:
Ik zou zijn verkiezingsprogramma er even op naslaan, want daar staan best dingen in die heel nuttig zijn. Alleen zijn ze erg voor hun raap en passen ze niet in de politiek correcte strot van menige politieke partij of andersgezinde burger. Als je dagelijks zo zwart wordt gemaakt door de media en ander links gespuis, dan kan je nog zulke zinnige dingen roepen, iedereen zal blijven zeggen dat je een racist bent.
Ik heb het verkiezingsprogram wel eens doorgekeken ja en nee er staan geen nuttige dingen, juist omdat het zo plat en zwart/wit is, dat werkt nou eenmaal niet in de werkelijke wereld. Problemen en issues zijn nou eenmaal niet goed/slecht, zwart/wit enz...deze zijn grijs, gecompliseerd, lastig te definiëren enz, daar helpen nou eenmaal geen borrelpraat oplossingen bij, maar goed we merken het vanzelf wel, als Wilders ooit aan de macht komt.
quote:
Je geeft precies aan waarom we niet nog eens 4 jaar Balkenende moeten hebben. Dan is de ellende helemaal niet te overzien. En je kunt zeggen van Wilders wat je wil, maar niet dat hij niet van aanpakken weet. Wie wil je er anders neerzetten? Halsema? Rutte? Pechtold? Hahaha!
Pechtold mag het van mij proberen ja, de man is een stuk intelligenter dan Wilders en de pragmatische aanpak van de D66, zal een stuk beter werken dan de platvloerse borrel-praat retoriek van Wilders.

Als het idd maar geen Balkenende of CDA is en de CDA is in een eventuele centrum-rechtse coalitie van Wilders wel 1 van de weinige kandidaten...
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:23:09 #246
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_71024692
quote:
Op donderdag 16 juli 2009 09:05 schreef JaimyvanStee het volgende:
Allemaal blowende huilies hier, want jullie gedoogbeleidje zou er maar aan gaan..

STAKKERS!
Goede argumentatie, een prachtig mooie bijdrage aan deze discussie. Als je niet verder komt dan dit, ga dan aub op het schoolpleintje verder, maar houd je buiten deze discussie.
pi_71024966
Serieus reageren in KLB

Ontopic: het is inderdaad wel een geschift plan. what's next? Al die werkkampen in het buitenland bouwen en dan met een treinvoorziening alle ongewenste elementen uit deze samenleving erheen brengen?
It's not who stands before you, it's who stands beside you
Well the last plane outta Sydney 's almost gone, whooooh, yeah
pi_71025185
Yup ! ze samen met alle moslims in een trein gooien en deporteren !
  donderdag 16 juli 2009 @ 09:51:48 #249
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_71025268
Wilders is gevaarlijk dat roep ik al meer dan een jaar. Maar de hele politiek deugt eigenlijk niet. Noem mij eens een partij die wel zou opkomen voor de belangen van de gemiddelde nederlandse burger? Naar mijn mening geeneen die dat goed kan doen. Ik vraag me vaak af of dit niet per design zo is gemaakt, expres dus.
Die hele 'parlementaire democratie' is een facade.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_71026241
maar ja, wat zijn de alternatieven ?

• een theocratie ? onder welke god dan ?
  • verlicht depotisme ? kan uit de klauw lopen
  • voksdemocratie ? zodat mensen zonder inhoudelijke kennis van zaken kunnen meebeslissen ?

Ik zeg niet dat je geen gelijk hebt, maar de alternatieven voor een parlementaire democratie zuigen nog harder dan.
  • abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')